Використання цифрових інструментів на уроках біології та екології у старшій школі

Ескіз недоступний
Дата
2024
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
У дослідженні розглянуто сучасні методики викладання біології з акцентом на компетентнісний підхід у навчанні. Особливу увагу приділено розробці методичних засад викладання теми "Обмін речовин і перетворення енергії" у 10 класі. Проведено аналіз змісту підручників, запропоновано алгоритм побудови сучасного уроку та розроблено серію уроків з теми.Розроблена методика була апробована шляхом експериментальної роботи у навчальному процесі. Проаналізовано ефективність викладання теми на основі впроваджених методів та визначено їх вплив на рівень засвоєння матеріалу учнями.
The study examines modern methods of teaching biology with an emphasis on a competency-based approach. Special attention is given to the methodological principles of teaching the topic "Metabolism and Energy Transformation" in the 10th grade. The content of biology textbooks was analysed, a modern lesson construction algorithm was proposed, and a series of lessons on the topic was developed. The developed methodology was tested through experimental work in the educational process. The effectiveness of teaching the topic was analysed based on the implemented methods, and their impact on students' learning outcomes was assessed
Опис
Ключові слова
014 середня освіта, середня освіта біологія та здоров'я людини, магістр, викладання біології, обмін речовин, компетентнісний підхід, методика навчання, учні, уроки біології, teaching biology, metabolism, competency-based approach, teaching methodology, learning efficiency, students, biological lessons
Бібліографічний опис
Узун, Т. М. Використання цифрових інструментів на уроках біології та екології у старшій школі = The use of digital tools in upper secondary school biology and ecology lessons : кваліфікаційна робота магістра / Т. М. Узун. – Одеса, 2024. – 83 с.
DOI
ORCID:
УДК