Концепція бренд-менеджменту: світовий та український досвід

Ескіз недоступний
Дата
2024
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Умови жорсткої конкуренції змушують підприємців розробляти, освоювати і застосовувати різноманітні інструменти, що дозволяють отримати шанс в боротьбі за споживача. Процес впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність вітчизняних підприємств з урахуванням того, що в сучасному конкурентному середовищі триває боротьба брендів, а не товарів, за їхнє місце у свідомості споживачів, відбувається доволі повільно. Така діяльність вимагає певних навичок, і, перш за все, вивчення прогресивного досвіду зарубіжних компаній, чиї торгові марки є запорукою успіху на ринку.
Опис
Ключові слова
073 менеджмент, бакалавр, бренд-менеджмент, концепція, досвід, світовий ринок, український ринок
Бібліографічний опис
Опря, О. І. Концепція бренд-менеджменту: світовий та український досвід = The concept of brand management: global and Ukrainian experience : кваліфікаційна робота бакалавра / О. І. Опря. – Одеса, 2024. – 70 с.
DOI
ORCID:
УДК