Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах розвитку Індустрії 4.0

Ескіз недоступний
Дата
2024
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
У сучасних умовах глобальної цифровізації економіки, розвиток Індустрії 4.0 став одним з головних факторів, що визначають конкурентоспроможність підприємств. Індустрія 4.0 характеризується інтеграцією передових технологій, таких як інтернет речей (IoT), штучний інтелект (ШІ), великі дані (Big Data) і хмарні обчислення, що дозволяє значно підвищити ефективність виробничих процесів та маркетингової діяльності. Впровадження цих технологій у маркетингову діяльність підприємств відкриває нові можливості для взаємодії з клієнтами, персоналізації пропозицій, оптимізації витрат і підвищення рівня задоволеності споживачів.
Опис
Ключові слова
073 менеджмент, бакалавр, Індустрія 4.0, маркетингова діяльність, управління, підприємство, умови
Бібліографічний опис
Грановська, С. О. Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах розвитку Індустрії 4.0 = Specifics of enterprise marketing management in the era of Industry 4.0 development : кваліфікаційна робота бакалавра / С. О. Грановська. – Одеса, 2024. – 72 с.
DOI
ORCID:
УДК