Управління маркетинговою діяльністю підприємства на основі цілей сталого розвитку

Ескіз недоступний
Дата
2024
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Цілі сталого розвитку (ЦСР), прийняті ООН у 2015 році, містять універсальний заклик до дій для подолання бідності, захисту планети та забезпечення добробуту для всіх до 2030 року. У міру зростання глобальної обізнаності та регуляторного тиску щодо додержання принципів сталого розвитку, необхідність інтеграції цих цілей у стратегії підприємств, зокрема у маркетинг стає дедалі більш нагальною.
Опис
Ключові слова
073 менеджмент, бакалавр, підприємство, маркетингова діяльність, управління, сталий розвиток
Бібліографічний опис
Герасимюк, О. Ю. Управління маркетинговою діяльністю підприємства на основі цілей сталого розвитку = Enterprise marketing management based on sustainable development goals : кваліфікаційна робота бакалавра / О. Ю. Герасимюк. – Одеса, 2024. – 68 с.
DOI
ORCID:
УДК