Сугестійний потенціал частин мови в рекламних текстах

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2023
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Завдяки застосуванню різних специфічних мовленнєвих технологій рекламодавець намагається впливати на сприйняття рекламного продукту споживачами, передаючи основне повідомлення з допомогою мовних прийомів. У зв’язку з цим метою дослідження є вивчення специфіки мовного наповнення рекламних текстів крізь призму частиномовного вектора.
Thanks to the application of various specific speech technologies, the advertiser tries to influence the perception of the advertising product by consumers, conveying the main message using language techniques. In this regard, the purpose of the research is to study the specifics of the linguistic content of advertising texts through the prism of the partial language vector.
Опис
Ключові слова
реклама, сугестія, вплив, свідомість, комунікація, медіа текст, частина мови
Бібліографічний опис
Андрієнко Н. Сугестійний потенціал частин мови в рекламних текстах / Н. Андрієнко // Філологічні студії. – 2023. – Вип. 14. – С. 3–8.
DOI
ORCID:
УДК