Організація та особливості рекламної діяльності в сфері туризму

Ескіз недоступний
Дата
2023
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова
Анотація
Туристська реклама – це активний спосіб реалізації маркетингової політики туристичної компанії щодо поширення туристського продукту, зміцнення зв'язків між виробником туристичного продукту та покупцем. Сучасний туризм важко зрозуміти без реклами. Адже це найпотужніший інструмент туристичної компанії, який допомагає інформувати своїх клієнтів, коригувати їхню поведінку, звертати увагу на послуги, запропоновані компанією, створювати позитивну репутацію цієї компанії, підкреслювати її привабливість. значимість суспільству. Тому продуктивна рекламна поведінка є найважливішим інструментом досягнення цілей рекламної стратегії загалом та комунікаційної стратегії окремо. Рекламна діяльність туристичної компанії супроводжується методами, що враховують ступінь невизначеності та ризику. Останню можна суттєво скоротити, надаючи достатню достовірну, точну та своєчасну інформацію. Реклама – найдорожчий елемент усіх рекламних комунікацій. Від того, наскільки правильно буде представлена вся реклама, правильно обрані засоби поширення, створені рекламні повідомлення з урахуванням цільової аудиторії та залежатимуть успіх рекламних акцій, обсяг вкладеного капіталу та отримання очікуваного результату туристичної компанії. набагато більше.
Опис
Ключові слова
242 туризм, сфера туризму, рекламна діяльність, туристична реклама, туризм Одеси
Бібліографічний опис
Данік, Р. Ю. Організація та особливості рекламної діяльності в сфері туризму = Organization and features of advertising activities in the field of tourism : кваліфікаційна робота магістра / Р. Ю. Данік. – Одеса, 2023. – 76 с.
DOI
ORCID:
УДК
Зібрання