Магістри ГГФ

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 177
  • Документ
    Бальнеологічні ресурси: аналіз та перспективи використання на прикладі Ізраїлю
    (Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Врядник, Олег Олександрович
    За останні десятиліття туризм та рекреація перетворилися на одну з провідних галузей світової економіки, стали важливою частиною національної економіки та джерелом процвітання різних країн світу. Нові тенденції розвитку країни диктують інший підхід до формування регіонального туристично-рекреаційного продукту. У умовах виникла цілком очевидна необхідність спеціального рекреаційного вивчення території Ізраїлю. Об'єкт дослідження – бальнеологічні ресурси, особливо лікувальні грязі (пелоїди) Ізраїль. Предметом кваліфікаційного дослідження є особливості формування та властивості бальнеологічних ресурсів та перспективи їх використання на прикладі Ізраїлю. Мета дослідження – вивчення бальнеологічних ресурсів та його перспектив на прикладі Ізраїлю.
  • Документ
    Готельні мережі як взірці технологій гостинності
    (Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Васютіна, Кристина Сергіївна
    У зв’язку з підняття туризму на більш значущу ланку відбулось і зростання активності підприємницької діяльності у сфері послуг. На сьогодні індустрія гостинності дуже швидко розвивається та знаходиться на одній із перших позицій у формуванні економіки країни. Туризм є масовим явищем, і, як наслідок, кількість закладів розміщення надзвичайно зросла за останні роки, особливо готельних груп. У світі налічується більш ніж 300 великих мережевих готельних об’єднань, на які припадає 50% номерного фонду і більша частка яких набула транснаціонального характеру. Система мережевих готелів є однією з основних форм ведення готельного бізнесу, і є доволі ефективним та найпрогресивнішим методом господарювання у туристичному бізнесі. Адже працюючи з готельним ланцюгом – означає мати перелік переваг, таких як: наявність відомого бренду, позитивний імідж, єдиний стандарт обслуговування, світовий досвід роботи на туристичному ринку послуг та якісна система менеджменту. Сучасний розвиток готельної сфери у світі в цілому, та насамперед в Україні, потребує новизни, високо кваліфікаційних фахівців сфери обслуговування й туризму, до яких висуваються нові вимоги, а та також поліпшення технологічного процесу так званої "гостинності" закладів розміщення, тому що саме технологічний прогрес відіграв значну роль у розвитку готельної індустрії. Використання технологій революціонізувало роботу готелів – від систем онлайн-бронювання до мобільних реєстрацій та безключового доступу до номерів. Мережеві готелі, які впровадили технології, змогли запропонувати своїм гостям зручні та ефективні послуги, що призвело до підвищення рівня задоволеності та лояльності клієнтів. Наприклад, використання мобільних додатків полегшило гостям бронювання номерів, замовлення обслуговування номерів та запит на послуги.
  • Документ
    Аналіз туристичної привабливості Єгипту як топової дестинації
    (Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Унгурян, Яна Георгіївна
    Єгипет – одне із найпривабливіших місць пляжного відпочинку для туристів. Цілорічне літо, тепле Червоне море, унікальні коралові рифи, історичні та культурні пам'ятки роблять Єгипет найбажанішим курортом для туристів. «Вирішальним фактором при виборі Єгипту як місце відпочинку є ціна послуг. Єгипет залишається однією з найдешевших країн для відпочинку на березі Червоного моря. Ця давня країна з багатими культурними традиціями та розвиненою туристичною інфраструктурою приваблює мандрівників з усього світу. Відпочинок в Єгипті включає чудову Хургаду, популярний Шарм-ель-Шейх, Ель-Гуну, відому як Єгипетська Венеція, кліматичний санаторій Сафага, затока Макаді, дайвінг типу Дахаб, Таба - Єгипет був і залишається країною недорогих масовий пляжний відпочинок. . Серфери та дайвери збираються в Єгипті, на узбережжі Червоного моря: одні ловлять хвилю, інші пірнають під воду, щоб помилуватися коралами. Різноманітна екскурсійна програма не залишить байдужим жодного туриста[14]. Єгипет продається як туристичний напрямок усіма українськими турфірмами. Одеська область не є винятком. У сезоні 2020 року вся Одеса активно пропонувала відпочинок в Єгипті. Одночасне використання різноманітних методів маркетингу.
  • Документ
    Оцінка рекреаційно-туристичного потенціалу Житомирської області
    (Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Стоцький, Дмитро Сергійович
    Туризм активно розвивається, починаючи з середини 20 століття. Ця «активність» в першу чергу виявляється у фінансовому успіху та кількості залучених до туристичної сфери як суб’єктів туризму (турагентів, туроператорів та інших підприємств, що надають послуги у сфері туризму) так і людей, що користуються їх послугами. Опираючись на ці данні, можна зрозуміти що туризм це перспективна галузь сфери послуг, що постійно розвивається навіть не зважаючи на короткочасні падіння через різні економічні, соціальні, політичні та екологічні проблеми. Щодо «активності» туризму у Житомирській області, то тут, не можна сказати що регіон оперує величезними обсягами туристичних потоків. Проте регіон займає свою частку серед зеленого, сільського, рекреаційного, етнографічного та екстремального туризму.
  • Документ
    Державне регулювання туристичної діяльності в Україні
    (Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Мазур, Анастасія Юріївна
    У сучасному світі розвиток туризму визначається не лише підвищенням якості обслуговування туристів, але й його значущим впливом на економіку та соціокультурний простір країни. В Україні туризм є перспективною галуззю, проте для ефективного використання її потенціалу необхідно ретельно вивчити існуючі механізми державного регулювання. Сучасні тенденції в туризмі визначають нові виклики та можливості для галузі в умовах технологічних інновацій, змін споживчих уподобань та пандемії. Умови екологічних викликів підкреслюють необхідність сталого розвитку туризму та балансу між економічними вигодами та збереженням природних та культурних цінностей. Застосування інновацій, таких як інформаційні платформи та розумні технології, відкриває нові можливості для залучення сучасного туриста. Система державного регулювання повинна сприяти впровадженню інновацій для підвищення конкурентоспроможності туристичного сектору. Об’єктом дослідження є державне регулювання туристичної діяльності в Україні. Предметом дослідження є теоретичні підходи до державного регулювання туризму, аналіз законодавчої бази, органів управління, проблем та перспектив розвитку туристичної галузі. Метою даної магістерської роботи є комплексний аналіз державного регулювання туристичної діяльності в Україні, визначення проблем та можливостей, а також розробка рекомендацій для вдосконалення цього процесу.
  • Документ
    Розвиток готельного господарства на території Івано-Франківської області
    (Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Лазимов, Нофел
    Високий рівень розвитку готельного господарства сприяє відродженню всіх соціально-економічних зв'язків та контактів, а також зміцнює економічний потенціал та підвищує рейтинг держави та окремих її регіонів. Готелі комплексно можна як один із найважливіших елементів туристичної інфраструктури, а туризм – як основний напрямок реалізації готельних послуг. Враховуючи географічне положення Івано-Франківської області, а також підвищення ефективності туристичного бізнесу, його можна вважати пріоритетним напрямком економічного розвитку Івано-Франківської області, а готель – це невід'ємною частиною. Промисловість туризму. Територіальне поєднання рекреаційних та бальнеологічних природних ресурсів Карпат дозволяє формувати рекреаційно-туристські системи, кожна з яких може базуватися на місцевих природних умовах та місцевих лікувальних ресурсах, і саме туристична галузь має всі передумови стати стратегічним сектором. Розвиток Карпатського регіону. Однак для якісного використання та створення сильної туристичної галузі необхідно забезпечити високий рівень управління готельним потенціалом туристичної галузі, а також провести його оцінку. Івано-Франківська область – дуже популярне туристичне місце на карті України. Темпи зростання обсягів туризму досягають близько 15-20% щорічно, незважаючи на економічну кризу та конфлікт на сході країни. Об'єкт дослідження – готельний бізнес регіону. Предметом дослідження є стан розвитку готельного господарства регіону. Мета роботи – вивчити передумови розвитку готельного господарства регіону та описати його сучасний стан.
  • Документ
    Малі підприємства в індустрії туризму: особливості та тенденції розвитку в світі і в Україні
    (Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Кузьменко, Анастасія Олегівна
    Розвиток малого бізнесу є одним із важливих та перспективних напрямів утворення світового конкурентного ринкового середовища. Позитивний світовий досвід та практика ведення бізнесу показують, що найбільш динамічним елементом структури ринкової економіки, що впливає на темпи економічного зростання та якість валового національного продукту, є малий бізнес. За правильної державної підтримки та певних сприятливих умов малий бізнес має реальну можливість отримати достатній професійний підприємницький досвід у сфері послуг, особливо у сфері туризму, яка не потребує таких великих капіталовкладень, як важка промисловість, але є номером один для створення додаткових робочих місць. З огляду на безумовний потенціал туризму нашої держави зараз актуально вкласти капітал у цю конкурентоспроможну частину економіки. Оцінюючи сучасні тенденції розвитку туризму, можна відзначити, що інтерес населення до екотуризму, агротуризму, зеленого та сільського відпочинку зростає, особливо у напруженій міжнародній обстановці. Туризм — одна з тих галузей, які найбільше постраждали під час пандемії COVID-19 (через карантинні обмеження в Україні та світі закрилися аеропорти, спорожніли готелі, знизився попит на послуги турагентств). Введення військового стану знову завдало серйозного удару по українському туристичному бізнесу. Але навіть у цих умовах галузь намагається відродитися (там, де це можливо) та планувати майбутнє. Важливою характеристикою більшості підприємств є їх географічний зв'язок зі своїми клієнтами. Саме цей чинник став вирішальним, коли розпочалася війна.
  • Документ
    Розвиток готельно-ресторанного комплексу у Харківській області
    (Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Кобза, Марія Дмитрівна
    Туризм є одним із головних чинників духовного збагачення суспільства, а також завдяки якому ми можемо відновити сили та надихнутися на досягнення досягнень у своїй роботі. Сьогодні туризм надзвичайно важливий, оскільки завдяки йому поповнюються бюджети країн, що може допомогти подолати економічну кризу та зміцнити позиції та уявлення про державу у світовому масштабі. Сьогодні для України дуже важливо розвивати свій туристичний напрямок, оскільки туризм відіграє важливу роль у залученні додаткових засобів для покращення умов життя в нашій країні, а також сприяє міжнародному співробітництву між Україною та іншими країнами. Туризм також сприяє створенню потужної економіки країни та швидшому виходу з кризи, створюючи безліч робочих місць. Україна займає відносно вигідне становище – вона розташована в центрі Європи і має привабливі ресурси для розвитку туристичної галузі. Також необхідно організувати комфортний відпочинок для українців, щоб вони могли краще відпочивати та краще працювати, що також вплине на приплив більших сум до бюджету країни.
  • Документ
    Інформаційні ресурси та ІТ у туристичній галузі
    (Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Хачатрян, Аршалуйс Князявич
    Досягнення інформаційно-технічного прогресу охоплюють усі сфери життя, підпорядковуючи як матеріальну творчість, і сферу послуг. Досягнення науки та техніки мають позитивні наслідки для економічного добробуту та сталого розвитку багатьох країн. Інформаційні технології відіграють ключову роль цьому процесі, прискорюючи розвиток країни у всіх сферах. У сучасному інформаційному суспільстві зростає значення інформації як продукту. Це вираження загального збільшення інформаційних потреб та розвитку індустрії інформаційних послуг. Доказом цього є зростання вкладу інформаційного сектора у створення національного багатства. Наступний етап інформатизації суспільства пов'язані з ширшим використанням глобальної мережі, і навіть інформаційних технологій. Туристичний бізнес не залишився осторонь цього буму.
  • Документ
    Рекреаційно-туристичні ресурси Косівського району
    (Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Керімлі, Мейбула Алі Огли
    За останні роки туризм став одним із найприбутковіших видів бізнесу у світі. Це активне джерело надходження іноземної валюти, що впливає на платіжний баланс країни. Що стосується галузей економіки регіону Косово, то туризм є одним із найперспективніших. Вигідне географічне положення, концентрація особливих і унікальних природних ресурсів з унікальною флорою і фауною, сприятлива екологічна ситуація, велика кількість пам'яток архітектури, наявність території, збережені культурні традиції предків, відомі осередки народної творчості, а також багата історична спадщина визначають цей район як привабливий туристичний об'єкт. Косівський регіон належить до традиційної рекреаційної та туристичної території Карпат України. Схема територіальної організації туристичного комплексу Карпатського регіону визначає Косівський край як частину Гуцульського рекреаційного регіону, що характеризується найбільшим курортно-рекреаційним розвитком. Крім того, місто Косів входить до десятки найкращих баз відпочинку Карпатського регіону. Ця місцевість також відома як центр туризму та народних ремесел Карпатського регіону. Наявність туристичних ресурсів є основою розвитку різних видів туризму: від спортивного до релігійного.
  • Документ
    Розробка комбінованого туру Україною, як перспектива розвитку внутрішнього туризму в посткарантинний період
    (Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Ісмаїлзада, Ніджат
    У XXI столітті туризм вважається одним із стратегічних напрямів розвитку світової економіки. Туризм - це переміщення людей з метою відпочинку, оздоровлення, здобуття знань і т. д. цілях, виїжджати за межі постійного місця проживання. Туризм генерує близько 11% ВВП та охоплює 10% економічно активного населення світу. Дедалі більше країн світу переходять до постіндустріального економічного розвитку, спираючись на внутрішній туризм. Більшість їх туризм є основним джерелом поповнення національної скарбниці. Розвиток туристичної сфери одночасно сприяє зростанню інших галузей соціально-економічного комплексу. Географічне положення та рекреаційний потенціал нашої держави дозволяють створити потужну туристичну галузь. Важливо сприяти розвитку розважального туризму та його інфраструктури з урахуванням регіональних особливостей України. Однак у 2020 році Світовий туризм та особливо український туризм зіткнулися з непередбачуваною проблемою. Карантин через COVID-19 змусив більшість країн світу (особливо Європи) закрити свої кордони для туристів. А ті, хто насмілився відкрити туристичний сезон, постійно змінюють правила в'їзду. Потік туристів між країнами значно скоротився, порівняно з попередніми роками. Такий різкий збій у сфері послуг змусив усі країни світу адаптуватися до нових реалій.
  • Документ
    Аналіз діяльності туристичного оператора "Coral travel"
    (Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Іран, Кирило Анатолійович
    Поява туроператорського бізнесу стала наслідком формування масового туризму на далекі відстані та ускладнення туристичного продукту, що призвело до розвитку процесу спеціалізації діяльності туристичних компаній: деякі зосередили свої зусилля на виробництво пакетів послуг, дослідження нових регіонів, розвиток нових видів туризму, формування напрямів туристичної діяльності тощо .д. звернула увагу до продажу та розвивалася як туристичне агентство[2]. Необхідність рейтингу туру пов'язана ще й з тим, що зі збільшенням пропозиції готельних та ресторанних послуг, а також великих туристично-курортних центрів турист, який придбав путівку, що включає лише проживання та харчування, не має змоги повністю розслабитися. Основна мета компаній туристичної галузі – організувати зручне та якісне забезпечення мотиваційних потреб туризму. Дотримання вимог гарантує ефективність їхньої діяльності на ринках різного рівня. Функція компаній туристичної галузі - розвиток туристичних послуг та продуктів, продажу та організація споживання, розвиток туристичних продуктів.
  • Документ
    Рекреаційне використання бальнеологічних ресурсів Закарпатської області
    (Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Гречкіна, Христина Євгенівна
    При вивченні Закарпаття видно, що цей потужний цвинтар природно-ресурсних комплексів, заснованих на корисних копалинах, сировині та земельних ресурсах, а також порівняно із сусідніми областями Закарпатська область має відносно високий рівень. Забезпечення рекреаційними та водними ресурсами України. До структури рекреаційних ресурсів України входять як природні, так і соціально-економічні компоненти. Природна складова включає біологічні ресурси, ландшафти, кліматичні ресурси, гідрологічні ресурси, джерела мінеральних вод та лікувальні грязі. Можна сказати, що ця територія в Україні є досить різноманітною, оскільки її площа, придатна для використання під рекреаційні ресурси, становить 9,4 млн. кв. га, куди входять рівнинні ландшафти, що становлять 7,1% території країни, та гірські ландшафти – 2,3%. Близько 10% усіх лісів Державного лісового фонду мають рекреаційне значення. Найбагатшим регіоном води із цілющими властивостями різного складу є західна частина країни – Закарпатська область.
  • Документ
    Організація та особливості рекламної діяльності в сфері туризму
    (Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Данік, Руслана Юріївна
    Туристська реклама – це активний спосіб реалізації маркетингової політики туристичної компанії щодо поширення туристського продукту, зміцнення зв'язків між виробником туристичного продукту та покупцем. Сучасний туризм важко зрозуміти без реклами. Адже це найпотужніший інструмент туристичної компанії, який допомагає інформувати своїх клієнтів, коригувати їхню поведінку, звертати увагу на послуги, запропоновані компанією, створювати позитивну репутацію цієї компанії, підкреслювати її привабливість. значимість суспільству. Тому продуктивна рекламна поведінка є найважливішим інструментом досягнення цілей рекламної стратегії загалом та комунікаційної стратегії окремо. Рекламна діяльність туристичної компанії супроводжується методами, що враховують ступінь невизначеності та ризику. Останню можна суттєво скоротити, надаючи достатню достовірну, точну та своєчасну інформацію. Реклама – найдорожчий елемент усіх рекламних комунікацій. Від того, наскільки правильно буде представлена вся реклама, правильно обрані засоби поширення, створені рекламні повідомлення з урахуванням цільової аудиторії та залежатимуть успіх рекламних акцій, обсяг вкладеного капіталу та отримання очікуваного результату туристичної компанії. набагато більше.
  • Документ
    Геопросторова організація внутрішнього туризму в Україні
    (Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Черлат, Марія Олексіївна
    Розвиток рекреаційно-туристичної сфери для багатьох країн є на сьогодні однією з головних задач. Україна, яка розташована в центрі Європи на перехресті транспортних шляхів, і яка має для поступального розвитку своєї рекреаційної сфери сприятливі природно-кліматичні умови, значний історико-культурний потенціал, необхідні людські та матеріальні ресурси, значно відстає від більшості європейських країн за рівнем розвитку рекреаційно-туристичних послуг. Такий стан не є нормальним і потребує активізації процесів щодо створення в нашій державі потужної рекреаційної індустрії, яка спроможна задовольняти різноманітні рекреаційні потреби як мешканців України так і іноземних туристів. При цьому слід враховувати, що організація рекреаційної діяльності на сьогоднішній день виступає не лише як задача містобудівна, а насамперед соціальна та економічна, що повинна вирішуватися як на загальнодержавному, так і на регіональному рівнях. Вирішення таких складних задач потребує наукової постановки досліджень, які можуть включатися як перед проектна стадія в процес містобудівного проектування на відповідному рівні. Містобудівні об’єкти різного рівня цілісності є складовою частиною системи взаємодії населення з оточуючим його середовищем, яке забезпечує необхідні умови для життєдіяльності людини та задовольняє його соціальні та біологічні потреби.
  • Документ
    Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в Австралії та країнах Океанії
    (Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Черкез, Максим Петрович
    Тема кваліфікаційної роботи присвячена характеристиці сучасного стану, проблем та перспектив розвитку туризму в Австралії та країнах Океанії. Туризм є найдинамічнішою галуззю у світі та поєднує економічні, соціальні, культурні та екологічні аспекти, має невичерпний потенціал для постійного прогресу, тісно взаємодіє з багатьма галузями економіки, а також є основним чинником економічного та культурного розвитку, захисту навколишнього середовища та історико-культурної спадщини країн та регіонів світу. Роль міжнародного туризму у світовій економіці постійно зростає та збільшується залежність національних економік країн та регіонів від туристичної діяльності. Туризм є також пріоритетним напрямом розвитку національної економіки та культури для країн Азійсько-Тихоокеанського регіону, у тому числі Австралії та країн Океанї.
  • Документ
    Розробка комплексу просування туристичного продукту шляхом застосування соціальної мережі Instagram
    (Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Артеменко, Дмитро Анатолійович
    Основою, що поєднує діяльність людей, бізнесу, туристичних організацій та держави як суб'єктів туристичної галузі, є інформаційне туристичне середовище. Існування проблем у туристичній сфері України нині підтверджується недостатнім рівнем використання новітніх інформаційних технологій у сфері туризму, особливо низьким рівнем розвитку інформаційно-комунікаційної інфраструктури. Інтернет – найактуальніший і найпопулярніший рекламний майданчик у світі, а саме: онлайн-маркетинг та соціальні мережі, які активно використовують як рядові споживачі, так і туристичні агенції, оператори, національні корпорації та інші туристичні компанії. Інтернет став одним із основних носіїв рекламної інформації, адже сьогодні більшість потенційних клієнтів шукають інформацію про майбутній відпочинок на онлайн-платформах. Соціальні мережі — потужний рекламний інструмент, який приваблює багатомільйонну аудиторію та дає туристичним компаніям миттєвий доступ до потенційних туристів, скорочуючи витрати та збільшуючи прибуток. Така ситуація вимагає вивчення можливостей соціальних мереж щодо просування продукту туристичної компанії. Останнім часом з'являється все більше публікацій про широке впровадження інтернет-технологій у діяльність туристичних агенцій. Мета кваліфікаційної роботи – описати та створити комплекс просування туристичного продукту з використанням соціальної мережі Instagram (на прикладі туристичної агенції «7 Days Trip»).
  • Документ
    Суспільно-географічні аспекти формування сімейного стану населення України
    (Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Жирун, Катерина Олегівна
    Вивчення відтворення населення і, насамперед, народжуваності зводить демографію до категорій шлюбу, шлюбу та розлучення. Вивчити цей процес без вивчення розвитку сім'ї, умов її життя та відтворення самої сім'ї практично неможливо. Через сім'ю змінюються покоління людей, вона забезпечує народження дітей, у ній відбувається первинна соціалізація та виховання дітей, вона є середовищем організації побуту та важливою споживчою одиницею. Сім'я одна із головних об'єктів демографічної політики. Умови життя сім'ї сильно впливають на здоров'я і, отже, смертність її членів. Основою сім'ї є шлюбний союз чоловіка і жінки в історично визначених, санкціонованих та соціально регламентованих формах відносин, що визначають їх права та обов'язки по відношенню один до одного та до своїх дітей. Мета дослідження – вивчити сучасну ситуацію зі шлюбами та розлученнями в Україні та визначити їх вплив на відтворення населення. Для досягнення мети ми отримали такі завдання: 1) аналізує теоретичні та методологічні засади розгляду проблем шлюбу та розлучення; 2) визначити припущення та фактори, що впливають на зростання населення; 3) проаналізувати територіальні відмінності у сімейному становищі населення України; 4) визначити кореляцію між числом шлюбів та народжуваністю та кількістю розлучень та народжуваністю. Об'єктом дослідження є сімейний стан населення України.
  • Документ
    Порівняльний аналіз особливостей розвитку туризму в країнах Балтії (Естонія, Латвія, Литва)
    (Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Запорожан, Ганна Олександрівна
    Європа протягом уже тривалого часу в світі є найбільш популярним і найбільш відвідуваним туристами регіоном світу, на який приходиться більше ніж половина всіх міжнародних туристичних прибуттів у світі. В силу різноманітності природно-географічних умов та багатій історико-культурній спадщині на європейському континенті представлені практично всі види туризму, тут розташовані різноманітні та найбільш популярні серед міжнародних туристів міста та туристичні дестинації. Для ряду європейських країн внутрішній і міжнародний туризм є важливим стимулюючим чинником соціально-економічного розвитку окремих територій. Що стосується країн Балтії (Естонія, Латвія, Литва), то після їх приєднання до ЄС внутрішньоєвропейський туризм став важливим чинником розвитку економіки цих країн. Країни Балтії (Естонія, Латвія, Литва) відносяться до Центрально-східноєвропейського туристичного району. В силу особливостей географічного положення, подібності природно-географічних умов та історії ці країни мають багато спільних характеристик природно-ресурсного потенціалу для розвитку туризму та можливості розвивати спільні туристичні маршрути. Також слід відзначити, що країни Балтії не дивлячись на існуючі відмінності часто концептуально розглядаються як своєрідний регіональний туристичний бренд та формують певний регіональний туристичний імідж. Об’єктом дослідження в даній роботі є туризм в країнах Балтії (Естонії, Латвії, Литві). Предметом дослідження є порівняльний аналіз сучасного стану, ресурсних та соціально-економічних передумов та тенденції розвитку туризму в країнах Балтії. Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є оцінка природно-географічних та культурно-історичних чинників розвитку туризму, порівняльний аналіз сучасного стану та виявлення особливостей та тенденцій розвитку туризму в країнах Балтії.
  • Документ
    Історія розвитку фізичної географії в ХІХ - ХХ сторіччі
    (Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Захова, Аліна Анатоліївна
    Географія є, як відомо, однією з найдавніших наук, створених людством. Вона пройшла довгий і складний шлях розвитку. Характерними рисами географії XIX і XX століття є, по - перше, диференціація природознавства в цілому і географії зокрема на ряд самостійних галузей: геологію, метеорологію, гідрологію, геоморфологію, ґрунтознавство тощо, а по - друге, в цей період було встановлено важливі особливості внутрішньої будови Землі та її літосфери, виявлено основні закономірності в розподілі тепла в атмосфері та її динаміки. На цьому етапі розвитку географії, завдяки вивченню природних процесів і явищ окремими галузями науки, географія поступово перетворюється із науки, яка тільки описувала, в систему наук, які намагаються пояснити причини виникнення і хід розвитку географічних явищ і процесів, встановити закономірності їх поширення на Землі. Але поряд із розвитком географії на цьому етапі намічаються і певні ознаки її занепаду. Актуальність роботи визначається з одного боку аналізом географічних досліджень XIX і XX століття, а з іншого боку формування методології і з’ясування місця географії серед інших наук. Об’єктом дослідження є географічні дослідження XІX - XX століття. Предметом дослідження є розвиток теоретичних аспектів географії і подолання кризи наукової думки. Мета роботи - проаналізувати історію розвитку фізичної географії в XІX - XX сторіччі.