Вплив рівня тривожності студентів на продуктивність процесу навчання

Альтернативна назва
The impact of student anxiety levels on the productivity of the learning process
Ескіз недоступний
Дата
2023
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова
Анотація
Питання тривожності залишається актуальним впродовж усього становлення людства, та залишається проблемою і наразі, яка стрімко набирає обертів Тривожний стан стає наслідком не впевнення у майбутньому, незадоволення потреб людини та безліччю стресів, які людина має у сучасному активному світі за яким доволі тяжко встигнути. Якщо розглядати окремо українське суспільство, то буде влучно зауважити що воно наразі переживає доволі тяжкі часи і кожен індивід реагує на негативні події по-своєму. Багато людей мають ознаки емоційної лабільності та прояви високого рівня агресивності та тривожності. Студентське життя – це постійні зміни, що роблять складніше взаємодію молодої людини як з внутрішнім, так і зовнішнім світом. Вони також – джерело підвищеної особистісної тривожності. Почуття тривожності, яке супроводжується емоційною нестійкістю, хвилюваннями впливає на працездатність молодої людини, її здоров’я, взаємини з оточуючими людьми, може призвести до виникнення відчуття самотності. Великий рівень особистісної тривожність провокує проблеми у спілкуванні, конфлікти у взаємовідносинах, завищені вимоги до себе та оточуючих. Надмірний рівень особистісної тривожності студентської молоді спричинює появу стресу.
Опис
Ключові слова
053 психологія, студенти, тривожність, навчання, продуктивність
Бібліографічний опис
Чолак, В. А. Вплив рівня тривожності студентів на продуктивність процесу навчання : дипломна робота бакалавра / В. А. Чолак. – Одеса, 2023. – 60 с.
DOI
ORCID:
УДК