Айдентика факультету журналістики, реклами та видавничої справи
No Thumbnail Available
Date
2022
Authors
Advisor
Compiler
Editor
Journal Title
ISSN
E-ISSN
Volume Title
Publisher
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Abstract
Кожен з нас завжди гостро емоційно реагує на ситуації, коли допускають помилки у вживанні нашого імені або плутають з іншою людиною, бо це не що інше як «наступ» на нашу індивідуальність. Ми сприймаємо себе як абсолютно унікальну особистість, яку сама так мають бачити інші люди: риси обличчя, характер, досвід, звички, ім‘я тощо. При цьому ми готові докладати зусилля для підкреслювання власної індивідуальності, аби вона легше «заходила» оточуючим, аби нас краще запам‘ятовували, довше зберігали в свідомості наш образ, наші думки, наші вчинки.
Description
Keywords
061 журналістика, глобальна культура, айдентика, ідентифікація, інформаційне суспільство, корпоративний стиль, ОНУ імені І. І. Мечникова
Citation
Джога, В. І. Айдентика факультету журналістики, реклами та видавничої справи = Identity of the Faculty of Journalism, Advertising and Publishing : кваліфікаційна робота магістра / В. І. Джога. – Одеса, 2022. – 62 с.