Розробка товарної політики організації

Ескіз недоступний
Дата
2022
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова
Анотація
Сучасним підприємствам, які функціонують в кризових умовах господарювання та складної конкуренції, забезпечення та підтримання необхідного рівня конкурентоспроможності та прибутковості може бути досягнуто лише за належного управління товарною політикою. Товарна політика займає особливе місце у маркетингу в якості системи управління виробничо-збутовою діяльністю підприємства. Товарна політика підприємства, як елемент його маркетингової стратегії, з одного боку, акумулює і перетворює інформацію про рівень розвитку ринків збуту продукції та стратегію потенційних конкурентів, а з іншого, постійно порівнює реальні можливості участі підприємства в конкурентній боротьбі. Можна стверджувати, що ефективність фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання багато в чому визначається сформованою на підприємстві товарною політикою. Це обумовлює актуальність та закономірність дослідження особливостей розробки товарної політики на прикладі промислового підприємства.
Опис
Ключові слова
073 менеджмент, товарна політика, організація, товар, кабельна продукція
Бібліографічний опис
Солодовська, Д. Д. Розробка товарної політики організації = Development of the product policy of the organization : кваліфікаційна робота магістра / Д. Д. Солодовська. – Одеса, 2022. – 112 с.
DOI
ORCID:
УДК