Теоретико-методичне забезпечення системи управління маркетинговою діяльністю суб'єкта господарювання в умовах глобальних викликів
Alternative Title
Theoretical and methodological support of the management system of marketing activities of the business entity in the context of global challenges
No Thumbnail Available
Date
2022
Authors
Advisor
Compiler
Editor
Journal Title
ISSN
E-ISSN
Volume Title
Publisher
Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова
Abstract
У сучасних кризових умовах господарювання та складної конкуренції у ринковому середовищі роль маркетингу в діяльності суб’єкта господарювання надзвичайно зростає. Маркетингова діяльність діяльності суб’єкта господарювання є досить витратною, а отже, за таких умов управлінський персонал суб’єкта господарювання надзвичайно зацікавлений у ефективності вкладених інвестицій у маркетингові заходи. Дослідження теорії і практики маркетингу надає змогу стверджувати, що сьогодні управління цими процесами потребує удосконалення теоретико-методичної бази. Це обумовлює актуальність та закономірність дослідження сутності забезпечення системи управління маркетинговою діяльністю суб’єкта господарювання в умовах глобальних викликів.
Description
Keywords
073 менеджмент, маркетингова діяльність, управління, економічний аналіз, активи
Citation
Ольшевський, М. Ф. Теоретико-методичне забезпечення системи управління маркетинговою діяльністю суб'єкта господарювання в умовах глобальних викликів = Theoretical and methodological support of the management system of marketing activities of the business entity in the context of global challenges : кваліфікаційна робота магістра / М. Ф. Ольшевський. – Одеса, 2022. – 80 с.