Особливості формування туристичного образу регіону Українського Причорномор'я

Ескіз недоступний
Дата
2022
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеській національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Формування позитивного туристичного іміджу українських регіонів сьогодні дуже актуальне. Неможливо переоцінити важливість формування туристичного іміджу та бренду території. Індивідуальність та неповторність туристичного іміджу кожного регіону необхідна, адже це не лише привертає увагу, а й безпосередньо впливає на інвестиційний клімат та можливості залучення додаткових ресурсів для розвитку регіональної економіки.
Опис
Ключові слова
242 туризм, бренд регіону, імідж, туристичний імідж, українське причорномор'я, Одеса, Чорноморськ
Бібліографічний опис
Бакул, В. П. Особливості формування туристичного образу регіону Українського Причорномор'я = Features of formation of the tourism image of the region of the Ukrainian Black Sea coas : кваліфікаційна робота магістра / В. П. Бакул. – Одеса, 2022. – 97 с.
DOI
ORCID:
УДК
Зібрання