Мовностилістичні особливості дитячого художньо-освітнього дискурсу(на прикладі французької казки Еріка Орсенна "Les Chevaliers du Subjonxtif" і британського просвітницького роману Люсіі Стівена Хокінгів "George's Secter Key to the Universe"
Ескіз недоступний
Дата
2021
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеській національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
У продовж останніх років стрімко зростає інтерес до вивчення розвитку лексико-семантичного складу англійської та французької мов. Лінгвісти активно присвячують свої дослідження проблематиці та фактичній базі лексикології, а особливу увагу звертають на аналіз лінгвальних особливостей різних літературних жанрів.
Опис
Ключові слова
035.041 германські мови та літератури (переклад включно), перша англійська, дискурс, мовностилістичні особливості, казки, казки Еріка Орсенна, граматичні особливості творів, лексичні особливості творів, стилістичні особливості творів
Бібліографічний опис
Однодворцева, В. Ю. Мовностилістичні особливості дитячого художньо-освітнього дискурсу(на прикладі французької казки Еріка Орсенна "Les Chevaliers du Subjonxtif" і британського просвітницького роману Люсіі Стівена Хокінгів "George's Secter Key to the Universe" = Lingvo-stylistic peculiarities of children's artistic discourse (on the example of the French fairy tale "Les Chevaleries du Subjonctif" by Erik Orsenna and the British educational novel "George's Secret Key to the Universe" by Lucy and Stephen Hawking) : дипломна робота магістра / В. Ю. Однодворцева. – Одеса, 2021. – 63 с.