Гендерні стереотипи в англомовній рекламі

Ескіз недоступний
Дата
2021
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеській національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Ґендерні стереотипи стали об’єктом особливої уваги та дослідження в другій половині XX століття та початку XXI. Багато видатних вчених займалися їх вивченням, зокрема, Т. Ф. Осіпова, О. П. Левченко, А. А. Денисова, О. А. Вороніна, та ін., які зробили свій внесок у розвиток ґендерної лінгвістики, проте багато явищ залишилися не повністю вивченими, зокрема рекламні тексти, що робить цю роботу актуальною
Опис
Ключові слова
035.041 германські мови та літератури (переклад включно), перша англійська, ґендер, ґендерна теорія, ґендерна лінгвістика, реклама, лінгвістика, стереотипи
Бібліографічний опис
Муратова, М. Н. Гендерні стереотипи в англомовній рекламі = Gender stereotypes in English advertising : дипломна робота магістра / М. Н. Муратова. – Одеса, 2021. – 87 с.
DOI
ORCID:
УДК