Підготовка майбутніх викладачів до тьюторської діяльності

Alternative Title
Training of future teachers to tutoring activities
No Thumbnail Available
Date
2021
Advisor
Compiler
Editor
Journal Title
ISSN
E-ISSN
Volume Title
Publisher
Одеський національний університет імені І.І.Мечникова
Abstract
Актуальність дослідження зумовлена загальними тенденціями міжнародного освітнього простору, вимогами ринку освітніх послуг, вимогами до сучасного фахівця, як особи висококваліфікованої з одного боку, та здатної до швидких змін та реагування на потреби ринку праці з іншої. Також актуальним стає зміна парадигми взаємодії між суб’єктами освітнього процесу, розвиток нових моделей співпраці у системі викладач-студент, студент-заклад вищої освіти. Поширення в усьому світі ідей, особистісно орієнтованого та студентоцентрованого навчання, педагогіки співробітництва й партнерства актуалізує потребу в перегляді сутності педагогічної діяльності.
The scientific novelty of the study is that: the concept of "tutor", "tutoring activities", "preparation of future teachers for tutoring activities"; identified types of tutoring activities relevant to the modern system of higher education; identified tutoring competencies necessary for the implementation of the functions of a tutor in a higher education institution; the structure of readiness for tutoring activities is determined with the relevant components, criteria and indicators.
Description
Keywords
011 освітні педагогічні науки, тьютор, тьюторська діяльність, види тьюторської діяльності
Citation
Рогаченко, В. О. Підготовка майбутніх викладачів до тьюторської діяльності = Training of future teachers to tutoring activities : дипломна робота магістра / В. О. Рогаченко. – Одеса, 2021. – 104 с.
DOI
ORCID:
УДК