Маркетингова політика у соціо-технічних системах
Alternative Title
Marketіng polіcy іn socіo-technіcal systems
No Thumbnail Available
Date
2020
Authors
Advisor
Compiler
Editor
Journal Title
ISSN
E-ISSN
Volume Title
Publisher
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Abstract
Сьогодні все більше організацій надають споживачам товари та послуги пов’язані з інноваціями. Для ефективної роботи цих організацій пропонуємо розглянути їх як соціо-технічну систему, тобто взаємодію групи людей з певною технікою та технологією. Згідно з цієї теорії технічна система і система міжособистісних відносин можуть перетинатися. Від технічної системи залежать соціальні відносини, а від останніх - виробнича система. Звідси — організація характеризується як складна, різнорідна імовірнісна система.
Description
Keywords
073 менеджмент, маркетинг, політика, технічні системи, споживчі товари
Citation
Молчанова, В. С. Маркетингова політика у соціо-технічних системах = Marketing policy in socio-technical systems : дипломна робота магістра / В. С. Молчанова. – Одеса, 2020. – 88 с.