Дослідження факторів ухвалення рішення про ціну нового товару

Alternative Title
Research on factors of decision-making about the price for the new product
No Thumbnail Available
Date
2020
Advisor
Compiler
Editor
Journal Title
ISSN
E-ISSN
Volume Title
Publisher
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Abstract
У сучасний період, в умовах ринкового механізму регулювання економіки об'єктивно складаються умови, що ведуть до ускладнення завдань прийняття управлінських рішень. Розширюються масштаби і різноманітність економічних і соціальних процесів, більш складними і розгалуженими стають фінансові, організаційні, технічні і соціальні зв'язки. Ускладнення об'єктів управління і підвищення складності вирішуваних завдань пред'являють підвищені вимоги до якості управлінських рішень і до оперативності їх прийняття і реалізації, а в особливості цінових рішень щодо нових товарів та послуг.
Description
Keywords
073 менеджмент, товар, ціна, ринок морозива, ціноутворення
Citation
Сорокова, Т. Є. Дослідження факторів ухвалення рішення про ціну нового товару = Research on factors of decision-making about the price for the new product : дипломна робота магістра / Т. Є. Сорокова. – Одеса, 2020. – 84 с.
DOI
ORCID:
УДК