Оцінка якості послуг як показник вимірювання задоволеності споживачів
Alternative Title
Loading...
Date
2021
Advisor
Compiler
Editor
Journal Title
ISSN
E-ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
З часів виникнення товарного виробництва перед суспільством
постає питання якості та її оцінки. Перш, ніж суспільство дійшло
до сучасного визначення якості, це явище пройшло великий шлях
трансформації. В сучасних реаліях, якість, як економічна категорія,
уявляє собою «ступінь, до якого сукупність власних характеристик
задовольняє вимоги»
Description
Keywords
якість, послуга, задоволення, споживач
Citation
Матеріали 76-ї наук. конф. проф.-виклад. складу і наук. працівн. екон.-прав. факультету ОНУ імені І. І. Мечникова, (Одеса, 24–26 листоп. 2021 р.). – Одеса : ОЛДІ-ПЛЮС, 2021.