Теоретико-методичне забезпечення системи управління маркетинговою діяльністю підприємства зовнішньоекономічної діяльності в умовах глобалізації
Альтернативна назва
Theoretical and methodical aspects of marketing management of the enterprise with foreign economic activity in the conditions of globalization
Ескіз недоступний
Дата
2019
Автори
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова
Анотація
Аналіз теорії і практики маркетингу дає змогу стверджувати, що сьогодні управління цими процесами потребує удосконалення методологічної бази. Дослідження вже сталих принципів маркетингу та залучення інформаційних технологій в маркетингову діяльність свідчать про необхідність їх перетворення і зміни згідно з вимогами зовнішнього середовища. Це обумовлює актуальність та закономірність дослідження сутності маркетингу, а їх комплексний характер і різнобічність використання вимагають вдосконалення підходів до управління маркетинговою діяльністю, що дасть змогу не лише усвідомити її роль в розвитку підприємства, але й передусім оцінити спрямованість і ефективність маркетингової діяльності підприємства.
Опис
Ключові слова
073 менеджмент, маркетингова діяльність, система управління маркетинговою діяльністю, глобалізація, зовнішньоекономічна діяльність
Бібліографічний опис
Поліщук, О. О. Теоретико-методичне забезпечення системи управління маркетинговою діяльністю підприємства зовнішньоекономічної діяльності в умовах глобалізації = Theoretical and methodical aspects of marketing management of the enterprise with foreign economic activity in the conditions of globalization : дипломна робота магістра / О. О. Поліщук. – Одеса, 2019. – 101 с.