Моделі стилів споживання: соціологічний аналіз секонд-хенда
Ескіз недоступний
Дата
2019
Автори
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
У сучасному українському суспільстві процес споживання відіграє одну з основних ролей у функціонуванні механізмів соціальної диференціації та ідентифікації, і, як наслідок, формує ідеологію споживання як світоглядний простір. Споживання стає атрибутом нерівності, соціальних і культурних практик. Та є не тільки якістю соціального статусу, а й показником культурного рівня соціальної системи.
Опис
Ключові слова
054 соціологія, стиль споживання, соціологічний аналіз, секонд-хенд
Бібліографічний опис
Фурса, П. Г. Моделі стилів споживання: соціологічний аналіз секонд-хенда = Consumer styles: sociological analysis of second-hand : дипломна робота магістра / П. Г. Фурса. – Одеса, 2019. – 85 с.