Маркетингові підходи формування поведінки суб’єктів еколого- економічної діяльності в умовах інклюзивної економіки вражень

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
У статті розглядаються питання маркетингових інновацій в умовах інклюзивної економіки вражень. Метою є досягнення сталого розвитку суспільства, в якому задоволення екологічних, економічних і соціальних потреб здійснюється збалансовано. При визначенні інноваційних маркетингових підходів в статті розглянуто ринковий простір, що складається із взаємозв’язаних, в той же час таких, що володіють певною самостійністю, спеціалізованих ринків. Досліджено інноваційні маркетингові підходи формування поведінки суб’єктів еколого- економічної діяльності в контексті інклюзивної економіки вражень, які можуть бути використані як ефективний інструмент підвищення конкурентоспроможності екологічно чистих товарів (послуг і умов) України.
В статье рассматриваются вопросы маркетинговых инноваций в условиях инклюзивного экономики впечатлений. Целью является достижение устойчивого развития общества, в котором удовольствие экологических, экономических и социальных потребностей осуществляется сбалансированным образом. При определении инновационных маркетинговых подходов в статье рассмотрено рыночное пространство, состоящее из взаимосвязанных, но обладающих определенной самостоятельностью специализированных рынков. Исследованы инновационные маркетинговые подходы формирования поведения субъектов эколого-экономической деятельности в контексте инклюзивного экономики впечатлений, которые могут быть использованы как эффективный инструмент повышения конкурентоспособности экологически чистых товаров (услуг и условий) Украины.
This article examines the issues of marketing innovation in the inclusive experience economy. The aim is to achieve sustainable development of a society in which the satisfaction of ecological, economic and social needs is carried out in a balanced way. When defining innovative marketing approaches, the article considers the market space, which consists of interconnected, but with a certain independence, specialized markets. The article explores innovative marketing approaches to the formation of the behavior of subjects of environmental and economic activity in the context of an inclusive economy of impressions, which can be used as an effective tool for increasing the competitiveness of environmentally pure goods (services and conditions) in Ukraine
Опис
Ключові слова
інноваційний маркетинг, еколого-економічна діяльність, інклюзивна економіка, поведінка суб’єктів, сталий розвиток, инновационный маркетинг, эколого-экономическая деятельность, инклюзивное экономика, поведение субъектов, устойчивое развитие, innovative marketing, ecological and economic activity, inclusive economy, behavior of subjects, sustainable development, environmentally pure goods
Бібліографічний опис
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління = Market economy: modern management theory and practice
DOI
ORCID:
УДК