Принцип рольової перспективи як стратегія вдосконалення якості лінгводидактичної підготовки майбутніх учителів іноземної мови
Ескіз недоступний
Дата
2019
Автори
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Загальнодержавна освітня стратегія, відображена в Законах України «Про освіту» (1991 р., 2017 р.), «Про загальну середню освіту» (1999 р.), «Про вищу освіту» (2014 р., 2017 р.), Державній національній програмі «Освіта: Україна XXI століття» (1993 р.), Національній доктрині розвитку освіти України У XXI столітті (2002 р.), Державній програмі «Вчитель» (2002 р.), передбачаєне тільки зміну стилю педагогічної діяльності сучасного покоління вчителів, але й значну активізацію їхньої інноваційної позиції шляхом безупинного підвищення якості своєї професійної підготовки. Означена стратегія є також впливовим чинником оптимізації змісту, форм і методів професійної підготовки майбутніх учителів у системі університетської освіти, яка має бути базованою на саморозвитку, реалізації творчиз здібностей і створенні оптимальних умов для саморозкриття їхнього професійно-креативного потенціалу, прагненні до особистісного та професійного зростання.
Опис
Ключові слова
011 освітні, педагогічні науки, лінгводидактична підготовка вчителів, іноземна мова, методичний процес, рольова перспектива, педагогічна освіта
Бібліографічний опис
Урсу, О. С. Принцип рольової перспективи як стратегія вдосконалення якості лінгводидактичної підготовки майбутніх учителів іноземної мови = The Principle of the Role-Based Perspective As a Strategy for Enhancement of the Efficiency of the Lingua-Didactic Training of Future Foreign Language Teachers : Дипломна робота магістра / О. С. Урсу; наук. кер. О. В. Железняк; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. педагогіки. – Одеса, 2019. – 97 с.