Шляхи підвищення мотивації студентів немовних спеціальностей до вивчення англійської мови професійного спрямування
Ескіз недоступний
Дата
2019
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
З невпинним розвитком суспільства, кожного дня постає питання про роль інформації і знань на всіх рівнях і у всіх сферах життя. Для сучасного фахівця вже недостатньо володіти інформацією тільки на рідній мові. Необхідно мати уявлення про сучасні розробки вчених у своїй галузі науки в світовій практиці. Вільне володіння іноземною мовою, значно підвищує конкурентоспроможність, виступає в якості важливого компоненту професійної діяльності сучасного фахівця. Реальністю сьогоднішнього дня стає жорсткий конкурсний відбір, що проводиться роботодавцями, однією з умов якого є мовна компетенція, впевнене володіння іноземною мовою для ефективного вирішення професійних завдань та постійного підвищення своїх професійних знань. Але досі, вступаючи на перший курс немовної спеціальності, більшість студентів зосереджується лише на предметах зі своєї професії, вважаючи, що іноземна мова не така важлива.
Опис
Ключові слова
011 освітні, педагогічні науки, поняття мотивація, вивчення англійської мови, професійне спрямування, мотивація студентів, наука
Бібліографічний опис
Шкурина, А. В. Шляхи підвищення мотивації студентів немовних спеціальностей до вивчення англійської мови професійного спрямування = Ways of promotion of non-phililogical students' motivation for studying English of their professional scope : дипломна робота магістра / А. В. Шкурина; наук. кер. В. В. Павлова ; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. педагогіки. – Одеса, 2019. – 78 с.