Розробка та реалізація маркетингової стратегії компанії
Ескіз недоступний
Дата
2018
Автори
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Актуальність теми дослідження полягає в тому, що одна з основ розвитку економіки це той факт, що кожна існуюча фірма прагне зайняти провідні позиції на сучасному ринку і отримувати максимально можливий прибуток. Вирішити це завдання допомагає правильно підібрана маркетингова стратегія. Маркетингова стратегія є сукупністю всіх елементів, які надають допомогу в розподілі наявних обмежених ресурсів і дають можливість отримати в довгостроковому періоді максимальний дохід. Кожна фірма у своїй діяльності використовує свою унікальну маркетингову стратегію. Її вибір і розробка вимагають таких якостей як цілеспрямованість, уміння концентруватися на поставленній меті, гнучкість і здатність реагувати на умови ринку і пристосовуватися до них. Від адекватної і правильно обраної маркетингової стратегії залежить успішний розвиток всього бізнесу. Успішне проектування дозволить досягти високих результатів в довготривалій перспективі і зайняти провідні позиції на існуючому ринку. В умовах динамічної ринкової економіки важливо постійно вести моніторинг ситуації на ринку та своєчасно зрозуміти, коли треба вносити корективи до стратегії та робити вчасні поправки щодо зовнішнього середовища яке змінюється. Щоб ефективно і вчасно коригувати стратегію необхідно створити спеціальну команду, в яку будуть входити компетентні фахівці в області маркетингу, де за кожною людиною буде закріплено свої функції, обов'язки, повноваження і відповідальності.
Опис
Ключові слова
073 менеджмент, маркетингова стратегія, фінансовий стан, «Нафтогаз України»
Бібліографічний опис
Гірський, І. В. Розробка та реалізація маркетингової стратегії компанії = Formation and realization of the company's marketing strategy : дипломна робота магістра / І. В. Гірський; наук. кер. В. П. Дюков; ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ, Каф. менеджменту та інновацій. – Одеса, 2018. – 106 с.