Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства в умовах зовнішньоекономічної діяльності
Альтернативна назва
Management of international competitiveness of an enterprise in the condition of foreign economic activity
Ескіз недоступний
Дата
2018
Автори
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Зі здійсненням реформ в Україні, посиленням конкуренції між суб`єктами господарювання, проблема формування та забезпечення їх конкурентоспроможності загострюється. Формування та забезпечення конкурентоспроможності є головною передумовою підтримання стійких позицій підприємства на ринку. Успіх підприємства в умовах конкурентної боротьби обумовлюється здійсненням постійного моніторингу ринкових позицій, дослідженням сильних і слабких сторін власної господарської діяльності та конкурентів, здатністю пристосовуватись до змін ринкового середовища. Вирішення задачі формування та забезпечення конкурентоспроможності ускладнюється наслідками фінансово-економічної кризи, високим рівнем зношування виробничих фондів, низьким рівнем якості управління та іншими причинами.
Опис
Ключові слова
073 менеджмент, конкурентоспроможність, підприємство, підприємства-імпортери, торгівельні підприємства, Україна
Бібліографічний опис
Гергерт, В. С. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства в умовах зовнішньоекономічної діяльності = Management of international competitiveness of an enterprise in the condition of foreign economic activity : дипломна робота магістра / В. С. Гергерт; наук. кер. М. А. Заєць; ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ, Каф. менеджменту та інновацій. – Одеса, 2018. – 93 с.