Оптимізація пізнавальної діяльності студентів при вивченні аналітичної хімії
Вантажиться...
Дата
2000
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Оптимізацію пізнавальної діяльності студентів при вивченні теоретичних
розділів курсу аналітичної хімії на кафедрі проводять за допомогою опорних
конспектів - плакатів. Інформацію, яка подається в стислій образній
формі, можна легко згортати та розгортати, що активізує розумову
діяльність, сприяє запам’ятовуванню на логічній основі. У статті наводяться
приклади трьох опорних конспектів, методика їх розробки та використання.
Использование новых учебных технологий, в частности, опорных плакатов-конспектов, при изучении аналитической химии создает возможность реализации задач каждого этапа обучение: объяснение нового материала, его закрепление, контроль знаний, умений и привычек студентов и разрешает говорить о таких принципах педагогической науки, как соотношение принципа посильности и доступности с принципом работы на высоком профессиональном уровне.
Использование новых учебных технологий, в частности, опорных плакатов-конспектов, при изучении аналитической химии создает возможность реализации задач каждого этапа обучение: объяснение нового материала, его закрепление, контроль знаний, умений и привычек студентов и разрешает говорить о таких принципах педагогической науки, как соотношение принципа посильности и доступности с принципом работы на высоком профессиональном уровне.
Опис
Ключові слова
аналітична хімія, вивчення, опорні конспекти, аналитическая химия, изучение, опорные конспекты, analitical chemistry, studying, wall-sheets
Бібліографічний опис
Вісник Одеського національного університету