Коммуникативная функция моды

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Одной из важнейших составляющих феномена моды являются именно ее функции, отличающиеся как масштабом, так и разнообразием. Проблемная ситуация заключается в следующем: нам представляется, что никакие социальные функции Моды невозможно учитывать без «коммуникативного» аспекта. Автор склонен предполагать, что Мода — специфическая ком муникативная практика.
Однією з найважливіш их складових феномену моди є саме її функції, що відрізняю ться як масштабом, так і різноманітністю. Проблемна ситуація полягає в наступному: нам представляється, що жодні соціальні функції Моди неможливо враховувати без «комунікативного» аспекту. Автор схильний вважати , що Мода – специфічна комунікативна практика.
One of major constituents of the phenomenon of fashion are exactly its functions, different both a scale and variety. A problem situation consists in the following: it appears us, that no social functions of Fashion it is not possible to suppose without a «communicative» aspect. An author is inclined to suppose that Fashion is specific com municative practice.
Опис
Ключові слова
мода, коммуникация, функция, комунікація, функція, fashion, communication, function
Бібліографічний опис
Вісник Одеського національного університету. Соціологія і політичні науки
DOI
ORCID:
УДК