Рекламный текст: межтекстовое пространство культуры
Вантажиться...
Дата
2007
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Статья посвящена анализу прецедентных текстов и высказываний в постмодернистском рекламном
тексте.
Статтю присвячено аналізу прецедентних текстів та висловів у постмодерністському рекламному тексті.
This article is dedicated to analysis of precedent texts and precedent utterances in postmodemistic advertisement text.
Статтю присвячено аналізу прецедентних текстів та висловів у постмодерністському рекламному тексті.
This article is dedicated to analysis of precedent texts and precedent utterances in postmodemistic advertisement text.
Опис
Ключові слова
русский и украинский языки, рекламный текст, прецедентный текст, прецедентное, высказывание, интертекстуальность, російська та українська мови, рекламний текст, прецедентне висловлювання, інтертекстуальність, russian and ukrainian languages, advertisement text, precedent text, precedent utterance, intertextuality
Бібліографічний опис
Мова: Науково-теоретичний часопис з мовознавства