Історичні проблеми та механізми гуманізації українського суспільства
Дата
2008
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Астропринт
Анотація
У статті аналізується філософська проблема співвідношення науки та освіти як у сучасному українському суспільстві, так і у творчості М. Бердяєва. Шляхи, що ведуть до гуманізації освіти, зосереджуються на особі. Особа, за Бердяєвим, це вільна творча істота, що намагається знайти шляхи поєд-нання із суспільством або звільнитися від природної та соціальної детермінації. Сучасна філософія освіти вбачає одним із шляхів гуманізації суспільства всебічний розвиток особистості. Творчість виступає конструктивним принципом буття та призначення людини у світі
В статье анализируется философская проблема соотношения науки и образования — как в современном украинском обществе, так и в творчестве Н. Бердяева. Пути, которые ведут к гуманизации образования, сосредотачиваются на личности. Личность, по Бердяеву, является свободной и творческой, она стремится найти пути объединения с обществом или освободиться от природной и социальной детерминации. Современная философия образования считает одним из путей гуманизации общества всестороннее развитие личности. Творчество выступает как кон-структивный принцип бытия и предназначение человека в мире
In this article the philosophical problem of correlation of science and education both in the modern Ukrainian society and in N. Berdiayev’s creation is analyzed. The ways to lead to the humanization of education concentrate on a personality. The personality, according to Berdiayev, is free and creative, it tries to attain the ways of unification with the society or liberate itself from the natural and social determina- tion. The modern philosophy of education considers the thorough development of the personality on of the ways of the society. Creation emerges as constructive principle of the being and men’s assignment in the world.
В статье анализируется философская проблема соотношения науки и образования — как в современном украинском обществе, так и в творчестве Н. Бердяева. Пути, которые ведут к гуманизации образования, сосредотачиваются на личности. Личность, по Бердяеву, является свободной и творческой, она стремится найти пути объединения с обществом или освободиться от природной и социальной детерминации. Современная философия образования считает одним из путей гуманизации общества всестороннее развитие личности. Творчество выступает как кон-структивный принцип бытия и предназначение человека в мире
In this article the philosophical problem of correlation of science and education both in the modern Ukrainian society and in N. Berdiayev’s creation is analyzed. The ways to lead to the humanization of education concentrate on a personality. The personality, according to Berdiayev, is free and creative, it tries to attain the ways of unification with the society or liberate itself from the natural and social determina- tion. The modern philosophy of education considers the thorough development of the personality on of the ways of the society. Creation emerges as constructive principle of the being and men’s assignment in the world.
Опис
Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса : Астропринт, 2008.- Том 13, Вип.5, Сер."Соціологія, політологія". – укр. і рос.
Ключові слова
освіта, наука, гуманізація, особистість, культура, творчість, суспільство, образование, наука, гуманизация, личность, культура, творчество, общество, education, humanization, personality, culture, creation, society
Бібліографічний опис
Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университет