Проблема гіперактивності в молодшому шкільному віці
Alternative Title
The problem of hyperactivity in junior school age
Loading...
Date
2017
Authors
Advisor
Compiler
Editor
Journal Title
ISSN
E-ISSN
Volume Title
Publisher
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Abstract
Розвиток суспільства і цивілізації
ставить перед людиною нові проблеми. Несприятливі соціально-економічні
та екологічні чинники призводять до погіршення здоров’я і найсильніше
впливають на дітей. Останні дослідження показують, що понад 90 % дітей
мають відхилення у психічному та фізичному розвитку. За час навчання у
школі майже в 4 рази збільшується кількість психопатологічних станів.
Серед дітей із розладами поведінки можна виділити особливу групу без
виражених органічних пошкоджень мозку. Йдеться про дітей, в яких V -/
поступово зростають відхилення в окремих психічних функціях, зо
виражається в порушенні поведінки. При цьому найбільшу увагу привертає
підвищена рухова активність дитини, перший опис якої з’явився понад 100
років тому. Складність проблеми полягає в тому, що вона є комплексною:
медичною, психологічною і педагогічною.
Description
Keywords
6.030102 психологія, гіперактивність, психофізіологічна особливість, діти, труднощі, молодші школярі
Citation
Кондратьєва, С. Д. Проблема гіперактивності в молодшому шкільному віці = The problem of hyperactivity in junior school age : дипломна робота бакалавра / С. Д. Кондратьєва, наук. кер. А. І. Драшкович, ОНУ ім. І.І. Мечникова, ННІІСТ, Каф. соціальних теорій.– Одеса, 2017.– 93 с.