Медиа-образ нормативной маскулинности в социологическом контексте

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2008
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Статья посвящена изучению образа модного мужчины. Для достижения цели автор провел контент-анализ статей мужского журнала GQ. Кривошея Т. И. приходит к выводу, что современные мужчины с каждым днем все больше и больше внимания уделяют своей внешности, своему имиджу и для этого все больше потребляют, и это всегда только высокий уровень потребления
Стаття присвячена вивченню образу модного чоловіка. Для досягнення мети автор провів контент-аналіз статей чоловічого журналу GQ. Кривошея Т. І. приходить до висновку, що сучасні чоловіки з кожним днем все більше і більше уваги приділяють своїй зовнішності, своєму іміджу і для цього все більше споживають, і це завжди тільки високий рівень споживання
The article is an attempt to investigate the fashionable men images presented in luxury magazine (Gentleman s Quarterly); investigation is carried out by the means of magazine s content analysis (articles, headlines, ads). Krivosheya T. comes to the conclusion, that modern men put more and more attention on image, distinguished- looking, judgment by appearances and thereby the primarily high level of consumption grows all along.
Опис
Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса : Астропринт, 2008.- Том 13, Вип.3, Сер."Соціологія, політологія". – укр. і рос
Ключові слова
мода, метросексуал, масс-медиа, стиль, коммуникация, уровень потребления, мода, метросексуал, стиль, комунікація, рівень споживання, fashion, "metrosexual", mass-media, style, communication, level of consumption
Бібліографічний опис
Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета
DOI
ORCID:
УДК