Інтонаційні засоби створення прагматичного впливу у бізнес-комунікації
No Thumbnail Available
Date
2017
Authors
Advisor
Compiler
Editor
Journal Title
ISSN
E-ISSN
Volume Title
Publisher
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Abstract
Темою даної кваліфікаційної роботи є встановлення інтонаційних засобів створення прагматичного впливу у бізнес комунікації.
Відмінною рисою сучасного етапу розвитку лінгвістики є зростаючий інтерес до комунікативної стороні мови, до вивчення мовних механізмів, що забезпечують функціонування мови як засобу людського спілкування. Вивчення різних рівнів мови, в тому числі інтонаційного, визнається сьогодні одним з плідних і необхідних шляхів, які дозволяють дати нове знання про досліджувані мовні об'єкти.
Description
Keywords
6.020303 філологія, засоби створення, прагматичного впливу, бізнес-комунікації
Citation
Коломієць, М. С. Інтонаційні засоби створення прагматичного впливу у бізнес-комунікації = Intonation means of pragmatic influence in business communication : дипломна робота бакалавра / М. С. Коломієць ; наук. кер. І. О. Євдокимова ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. теоретичної та прикладної фонетики англійської мови . – Одеса, 2017 . – 41 с.