ПРАГМАЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ГУМОРУ В РЕКЛАМІ
Alternative Title
Loading...
Date
2008
Advisor
Compiler
Editor
Journal Title
ISSN
E-ISSN
Volume Title
Publisher
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Abstract
Гумористична реклама посідає значне місце в усіх ЗМІ. Згідно з дослід-
женнями Майкла Вайнбергера та Гарлана Споттса, в США вона складає
близько 30 % від об’єму всієї американської реклами. Приблизно така ж
ситуація складається й в Україні. Це може свідчити тільки про одне – про її
дієвість. Однак цю дієвість неможна розуміти абсолютно. Різноманітні
рекламні дослідження показали, що гумор доречний тільки в певних ситуаціях
та тільки для певних аудиторій. Як тільки „певність” порушується,
гумористична реклама починає приносити небажані, а в деяких випадках й
просто знищуючі для товарної марки результати.
Description
ДОКСА : Збiрник наукових праць з фiлософiї та фiлологiї / Коллект. автор ; редкол.: Верников, М. М. ; редкол.: [та iн.],кол.авт. Одеська гуманiтарна традицiя ; укр. - Одеса : ОНУ iм. I.I. Мечникова, 2008.
Keywords
ПРАГМАЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ, гумор в рекламі
Citation
ДОКСА : Збiрник наукових праць з фiлософiї та фiлологiї