Основные принципы профессионально ориентированного иноязычного обучения
Вантажиться...
Дата
2017
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Цель данной статьи заключается в научном обосновании основных принципов методики обучения иностранному языку как средству профессионального общения. Предметом исследования является содержание методики и организация процесса овладения иностранным языком. Основные методы исследования – анализ научной литературы в области лингвистики, педагогики, лингводидактики, содержания учебного плана подготовки иностранных бакалавров иучебных программ по профилирующим дисциплинам, изучение опыта преподавания иностранного языка с учетом профессиональной направленности.В результате проведенного исследования разработанкурс русского языка для иностранных бакалавров, осваивающих квалификационно-образовательную программу «Туризм», определены цели и задачи подготовки иностранных специалистов в системе современного высшего образования.В работе сделан вывод об эффективности использования профессионально ориентированных материалов в процессе иноязычной деятельности с целью развития профессиональной и коммуникативной компетенций учащихся. Практическая ценность работы заключается в научном обосновании и внедрении в практику преподавания РКИ лингвометодического направления, ориентированного напрофессиональную составляющуюв системе языковой подготовки иностранных бакалавров.
Мета статті — наукове обґрунтування основних принципів методики навчання іноземної мови як засобу професійного спілкування. Предметом дослідження є зміст методики та організація процесу оволодіння іноземною мовою. Основні методи дослідження: аналіз наукової літератури в галузі лінгвістики, педагогіки, психології, лінгводидактики, змісту навчального плану підготовки іноземних бакалаврів і навчальних програм з навчальних дисциплін, вивчення досвіду викладання іноземної мови з урахуванням професійної спрямованості. У результаті проведеного дослідження розроблено курс російської мови для іноземних бакалаврів, які освоюють кваліфікаційно-освітню програму «Туризм», визначено мету та завдання підготовки іноземних фахівців у системі сучасної вищої професійної освіти. У роботі зроблено висновок про ефективність використання професійно орієнтованих матеріалів у процесі іншомовної діяльності для розвитку професійної та комунікативної компетенцій учнів. Практична цінність роботи полягає в науковому обгрунтуванні і впровадженні в практику викладання РМІ лінгвометодичного напряму, орієнтованого на професійну складову в контексті сучасної освітньої парадигми вищої школи.
The purpose of the article is to figure out the scientific basis for foreign-language training methodology as a means of professional communication. The subject of the article is the substance of methodology and language acquisition process organization. The main research methods are reviewing of scientific literature in linguistics, pedagogy, linguodidactics; BA and majors curriculums analyzing, studying of vocational foreign-language training experience. As a result we developed the Russian language training course for foreign students of BA level in Tourism, set out goals and objects of the foreign students vocational training in modern high education system. It’s concluded that usage of the vocational materials within foreign-language practice is efficient for the development of students’ professional and communicative competence. The practical relevance of this work is the scientific basis of the linguo-methodical direction in the vocational Russian language training course for foreign students of BA level and its implementation into practice.
Мета статті — наукове обґрунтування основних принципів методики навчання іноземної мови як засобу професійного спілкування. Предметом дослідження є зміст методики та організація процесу оволодіння іноземною мовою. Основні методи дослідження: аналіз наукової літератури в галузі лінгвістики, педагогіки, психології, лінгводидактики, змісту навчального плану підготовки іноземних бакалаврів і навчальних програм з навчальних дисциплін, вивчення досвіду викладання іноземної мови з урахуванням професійної спрямованості. У результаті проведеного дослідження розроблено курс російської мови для іноземних бакалаврів, які освоюють кваліфікаційно-освітню програму «Туризм», визначено мету та завдання підготовки іноземних фахівців у системі сучасної вищої професійної освіти. У роботі зроблено висновок про ефективність використання професійно орієнтованих матеріалів у процесі іншомовної діяльності для розвитку професійної та комунікативної компетенцій учнів. Практична цінність роботи полягає в науковому обгрунтуванні і впровадженні в практику викладання РМІ лінгвометодичного напряму, орієнтованого на професійну складову в контексті сучасної освітньої парадигми вищої школи.
The purpose of the article is to figure out the scientific basis for foreign-language training methodology as a means of professional communication. The subject of the article is the substance of methodology and language acquisition process organization. The main research methods are reviewing of scientific literature in linguistics, pedagogy, linguodidactics; BA and majors curriculums analyzing, studying of vocational foreign-language training experience. As a result we developed the Russian language training course for foreign students of BA level in Tourism, set out goals and objects of the foreign students vocational training in modern high education system. It’s concluded that usage of the vocational materials within foreign-language practice is efficient for the development of students’ professional and communicative competence. The practical relevance of this work is the scientific basis of the linguo-methodical direction in the vocational Russian language training course for foreign students of BA level and its implementation into practice.
Опис
Ключові слова
иноязычное обучение, русский язык как иностранный, профессиональная компетенция, профессиональное общение, профессионально ориентированное направление, іншомовне навчання, російська мова як іноземна, професійна компетенція, професійне спілкування, професійно орієнтований напрям, foreign-language training, Russian as a foreign language, professional competence, professional communication, professional direction
Бібліографічний опис
Мова: Науково-теоретичний часопис з мовознавства