Магістри ФПСР

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 344
  • Документ
    Формування системи мотивації працівників у процесі управління закладом вищої освіти
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Петрова, Катерина Сергіївна
    Магістерську дипломну роботу присвячено дослідженню формування системи мотивації працівників у процесі управління закладом вищої освіти. Метою є дослідження системи мотивації працівників у процесі управління закладом вищої освіти та надання рекомендацій щодо покращення означеної системи. У роботі розглядаються поняття та роль мотивації працівників у системі управління закладом вищої освіти, взаємозв’язок мотивації з ефективністю роботи та розвитком закладу вищої освіти, особливості формування мотивації працівників на прикладі ОНУ ім. І. І. Мечникова, рекомендації щодо формування мотивації працівників на прикладі ОНУ ім. І. І. Мечникова. У процесі дослідження було проведено опитування серед працівників ЗВО. Зібрані дані були оброблені та проаналізовані, що дозволило зробити висновки щодо того, як формується система мотивації працівників у процесі управління закладом вищої освіти на прикладі ОНУ ім. І. І. Мечникова. Отримані результати дослідження підтверджують, що працівники мають високу професійну орієнтованість, але також вказують на необхідність покращення матеріального забезпечення, визнання досягнень і створення умов для більш активної залученості у життя закладу. Усі ці кроки сприятимуть підвищенню задоволеності роботою та ефективності діяльності працівників закладу вищої освіти.
  • Документ
    Інноваційні технології на уроках англійської мови в Новій українській школі
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Перегенчук, Іван Васильович
    У кваліфікаційній роботі висвітлено ключові ідеї Нової української школи щодо викладання англійської мови, надана змістовна характеристика інноваційних технологій навчання на уроках англійської мови. У межах дослідно-експериментальної роботи було здійснено аналіз підручників англійської мови для учнів 5-7-х класів НУШ. З метою посилення практичної орієнтації професійної підготовки студентівпрактикантів спеціальності 035.041 – германські мови (перша – англійська) проведено опитування студентів щодо використання інноваційних технологій на педагогічній практиці, розроблено комплекс вправ з використанням інноваційних технологій на уроках англійської мови для учнів 5-7-х класів НУШ, надано методичні рекомендації з використання інноваційних технологій на уроках англійської мови 5-7 класах Нової української школи. Результати дослідження можуть бути рекомендовані для застосування в практичній дяльності вчителям англійської мови НУШ, студентампрактикантам спеціальності 035.041 – германські мови (перша – англійська).
  • Документ
    Розвиток управлінського потенціалу майбутніх менеджерів освіти
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Палюга, Олена Сергіївна
    Магістерську дипломну роботу присвячено дослідженню розвитку управлінського потенціалу майбутніх менеджерів освіти. Метою дослідження є теоретично обґрунтувати та проаналізувати сучасний стан розвитку управлінського потенціалу майбутніх менеджерів освіти під час професійної підготовки в закладах вищої освіти, розробити шляхи щодо розвитку управлінського потенціалу. У роботі розглядаються теоретичні основи поняття управлінського потенціалу, сучасні вимоги до керівників освітніх закладів, а також підходи до його розвитку. Звертається увага на розробку моделі розвитку управлінського потенціалу майбутніх менеджерів освіти. У процесі дослідження було проведено опитування серед здобувачів. Зібрані дані були оброблені та проаналізовані, що дозволило зробити висновки щодо того, як формується управлінський потенціал у майбутніх менеджерів освіти під час професійної підготовки в ОНУ ім. І. І. Мечникова.Також було досліджено передовий досвід розвитку управлінського потенціалу менеджерів освіти в Україні та зарубіжних країнах. Отримані результати дослідження підтверджують, що підготовка майбутніх менеджерів освіти, здатних адаптуватися до нових викликів та впроваджувати інноваційні підходи, є однією з головних задач сучасної педагогіки та освітньої політики.
  • Документ
    Метод проєктів як засіб формування творчої активності студентів
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Новак, Захар Ігорович
    У магістерській дипломній роботі висвітлено проблему впровадження методу проєктів як засобу формування творчої активності студентів. У роботі проаналізовано сутність методу проєктів та його значення в практиці закладів вищої освіти, схарактеризовані проблеми творчої активності студентів та визначені фактори ії розвитку. У межах дослідно-експериментальної роботи було проведено діагностику рівня творчої активності студентів та визначено педагогічні можливості методу проєктів як засобу формування творчої активності студентів у вивченні дисциплін педагогічного циклу. Встановлено, що успішній реалізації підготовки майбутніх викладачів засобами методу проєктів є: розробка проєктів у рамках вивчення навчальних дисциплін педагогічного циклу – «Історія, концепції та інновації в галузі освіти та педагогіки», «Методика викладання і виховання вищій школі», «Педагогічна інноватика та майстерність викладача», у вивченні яких відбувається підготовка до педагогічної практики у закладах вищої освіти, де студенти зможуть використовувати метод проєктів у вивченні окремих тем та блоків.
  • Документ
    Формування креативного мислення майбутніх викладачів у процесі вивчення іноземної мови
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Мельник, Еліанна Віталіївна
    У роботі досліджено проблему формування креативного мислення майбутніх викладачів під час професійної підготовки у процесі вивчення іноземної мови. Особлива увага приділяється теоретичним основам та технологіям розвитку креативного мислення. У дослідженні проаналізовано можливості різних технологій навчання щодо формування креативного мислення здобувачів. В роботі проведено діагностику щодо актуальності проблеми формування креативного мислення серед студентів та викладачів. Наявний рівень розвитку креативного мислення здобувачів, оцінка існуючої системи формування креативного мислення здобувачів під час вивчення іноземної мови за рахунок інноваційних технологій навчання. На основі теоретичного аналізу та оцінки цілеспрямованого використання технологій креативного навчання автор пропонує розроблені практичні заняття для дисципліни «Іноземна мова за професійним та академічним спрямування».
  • Документ
    Педагогічні умови організації навчання здобувачів вищої освіти в умовах змішаного навчання
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Манза, Дмитро Олександрович
    У роботі розглянуто організаційні основи професійної підготовки майбутніх вчителів англійської мови на засадах компетентнісного підходу. Автор визначає компетентнісний підхід в освіті, як провідну педагогічну категорію, що передбачає ефективне створення певних педагогічних умов у навчально-виховному процесі, які забезпечують формування уміння вирішувати професійні завдання на основі отриманих знань, умінь та навичок. Посилення практичної орієнтації професійної підготовки вчителя англійської мови реалізовувалася через впровадження запропонованих педагогічних умов: педагогізація курсів іноземних мов; використання інноваційних технологій навчання іноземної мови; використання системи розвиваючих завдань. Проведене дослідження підтвердило ефективність обраних умов та зазначило підвищення рівня сформованості лексичної іншомовної компетенції у респондентів контрольної групи.
  • Документ
    Формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів в процесі педагогічної практики
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Кімуржи, Анастасія Віталіївна
    У магістерській дипломній роботі розглянуто проблему підготовки майбутніх вчителів філологів у закладі вищої освіти. Наукова новизна дослідження полягає у тому, що: уточнено поняття «професійна компетентність», «структура професійної компетентності»; визначено види професійної компетентності актуальні для сучасної системи вищої освіти; визначено професійні компетентності необхідні для реалізації функцій вчителя – філолога ; визначено структуру готовності до професійної діяльності з відповідними компонентами, критеріями та показниками. Практичне значення дослідження полягає у розробці методів діагностики, готовності майбутніх вчителів до професійної діяльності та розробці програми покращення підготовки майбутніх вчителів-філологів до працювання в школі. На основі методологічних підходів і принципів розроблені методичні рекомендації щодо формування професійної компетентності у підготовці майбутніх вчителів-філологів.
  • Документ
    Використання інструментів гейміфікації у процесі професійного навчання вчителів
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Дерманський, Іван Павлович
    Робота присвячена проблемі впровадження інструментів гецйміфікації навчання у професійну підготовку майбутніх вчителів. Автор розглядає гейміфікацію навчання як психолого-педагогічну проблему, надає робоче визначення основних понять «гейміфікація навчання», «інструменти гейміфікації». Вивчення та аналіз інструментів гейміфікації дозволив виділити такі, що будуть ефективно використані у професійній підготовці вчителя. У практичній частині роботи автор визначає активність використання інструментів гейміфікації у сучасному процесі професійної підготовки вчителя, рівень володіння інструментами гейміфікації та пропонує розробку аудиторних занять, метою яких буде знайомство з інструментами гейміфікації, впровадження їх у навчальну діяльність на рівні підготовки вчителя та у подальшому під час педагогічної діяльності в загальноосвітніх закладах.
  • Документ
    Використання інтерактивних технологій для підготовки майбутніх вчителів іноземної мови в умовах дистанційного навчання
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Булаєнко, Карина Вікторівна
    Магістерську дипломну роботу присвячено дослідженню використання інтерактивних технологій в процесі підготовки майбутніх вчителів іноземної мови в умовах дистанційного навчання. Метою дослідження є визначення найбільш ефективних інтерактивних технологій які можна використовувати у дистанційному форматі для підготовки майбутніх вчителів іноземної мови. У роботі розглядаються теоретичні основи поняття інтерактивних технологій та дистанційної освіти та використання інтерактивних технологій в дистанційному навчанняі ЗВО, пропонується розробка заняття з англійської мови з використанням ефективних інтерактивних технологій в умовах дистанційного навчання. У процесі дослідження було встановлено, що колективно-групові форми роботи визнані більш ефективними, оскільки вони залучають всіх учасників до діалогу, сприяють розвитку критичного мислення, виявлено проблеми з якими стикаються всі сторони освітнього процесу щодо використання інтерактивних технологій в умовах дистанційного навчання. Зібрані дані були ретельно оброблені та проаналізовані, що і дозволило зробити висновки. Отримані нами результати дослідження підтверджують, що викладачі активно намагаються впровадити інтерактивні технології в навчальний процес, що позитивно впливає на результати навчання здобувачів.
  • Документ
    Розвиток системи соціально-психологічного супроводу дітей у школах під час війни
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Єргієва, Ніка Олегівна
    У кваліфікаційній роботі розглядає актуальність і важливість психологічної підтримки в освітніх установах під час воєнних умов. Робота аналізує психологічні аспекти впливу війни на дітей, зокрема проблему адаптації та особливості психолого-педагогічного супроводу в умовах військового конфлікту. Також висвітлюються міжнародні підходи до соціально-психологічного супроводу у школах у кризових ситуаціях. В роботі наголошується на необхідності комплексного підходу до психологічної підтримки дітей у військових умовах, з особливим акцентом на важливість уваги до психоемоційного стану дітей, впливу війни на їх поведінку та необхідності створення стабільного та безпечного навчального середовища.
  • Документ
    Особливості прояву професійного вигорання соціальних працівників
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Якубчак, Вікторія Олегівна
    До основних завдань довгострокового соціально-економічного розвитку нашої країни на період до 2020 року відноситься збереження і зміцнення здоров'я громадян України в умовах оптимізації їх професійної діяльності, що особливо актуалізує проблему профілактики емоційного вигорання.
  • Документ
    Соціальна адаптація сімей вимушених переселенців
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Терьошина, Дар'я Дмитрівна
    «Сучасна Україна переживає надзвичайно складні трансформаційні зміни. Військовий конфлікт, що другий рік триває на всій території нашої держави та дев’ять років на Сході України, спричинив низку серйозних наслідків для всього населення. Це призвело до загибелі тисяч людей та переміщення мільйонів. Українці були змушені покинути власні домівки та переїхати до більш безпечних місць, для збереження життя та здоров’я членів своїх сімей, своїх рідних та близьких» [1, С. 450].
  • Документ
    Соціальна робота недержавних організацій з вимушено переміщеними особами в Україні
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Сухар, Світлана Володимирівна
    Україна зазнає вимушених переміщень через воєнні дії та інші соціально-економічні чинники. Велика кількість людей знаходяться в складних умовах та потребують ефективної соціальної підтримки. Україна стикається зі значними масштабами внутрішнього переміщення населення у зв'язку з конфліктом на сході країни. Ця ситуація породжує соціальні проблеми для переміщених осіб, і вирішення їх потреб стає актуальним завданням.
  • Документ
    Дитячі малюнки як підхід до визначення впливу війни на дітей
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Степанов, Олександр Володимирович
    Методики арт—терапії при роботі з дітьми наразі складно переоцінити. Країна переживає страшні часи війни і зараз вкрай важливо підтримувати здоровий психічний стан населення, в тому числі і дітей. Українці відчувають неймовірні страхи та отримують психологічні травми і вирішувати ці проблеми треба якомога швидше.
  • Документ
    Створення безбар'єрного простору в Україні
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Овчаренко, Аліна Ігорівна
    У відповідності до Конституції України, існує визнання найвищою соціальною цінністю життя людини, її здоров'я, честі, гідності, недоторканності і безпеки в Україні. Проте для значної кількості громадян країни існують значущі бар'єри, які обмежують реалізацію їхніх прав, доступ до публічних послуг та повноцінну участь в культурному, політичному та суспільному житті. Ці бар'єри виявляються у різних сферах, починаючи від обмеженого доступу до громадських та житлових об'єктів і закінчуючи проблемами працевлаштування та культурної участі.
  • Документ
    Життєстійкість як фактор професійної адаптації соціальних працівників
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Крутішова, Софія Олександрівна
    Кваліфікаційна робота включає аналіз важливості життєстійкості для соціальних працівників. Робота досліджує, як розвиток життєстійкості може підвищити ефективність та адаптаційні здібності фахівців у складних умовах на початку їх професійної кар'єри та надалі у формуванні життєстійкості і професійному розвитку. Тема розглядається через призму теоретичних досліджень та емпіричних даних, з акцентом на зарубіжний досвід та можливість його інтеграції в українську практику. Робота надає цінний огляд методів розвитку життєстійкості як фактора професійної адаптації соціальних працівників, її впливу на професійне зростання соціальних працівників, розкриваючи потенціал цього підходу для покращення якості соціальної роботи в Україні.
  • Документ
    Особливості надання соціально-психологічної допомоги жінкам, які опинилися в складній життєвій ситуації
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Коржан, Маргарита Олександрівна
    У життi кoжнoї людини трaпляються рiзнi склaднi ситуaцiї. У лiтeрaтурi цi ситуaцiї нaзивaються пo-рiзнoму: життєвi труднoщi, кризoвi ситуaцiї, нeгaтивнi життєвi пoдiї, стрeсoвi життєвi пoдiї, трaвмaтичнi пoдiї, нeбaжaнi пoдiї, життєвi кризи, війни. Пeрeживaння цих ситуaцiй нe лишe впливaє нa фiзичнe тa психiчнe здoрoв'я oсoбистoстi, aлe й змiнює її сприйняття нaвкoлишньoгo свiту тa свoгo мiсця в ньoму. Склaднi ситуaцiї вимaгaють викoристaння внутрiшнiх рeсурсiв людини, вмiння прoтистoяти стрeсу тa aдaптувaтися дo ньoгo. У цьoму кoнтeкстi oсoбливoгo знaчeння нaбувaють питaння, пoв'язaнi з функцioнувaнням, aдaптaцiєю тa вирoблeнням eфeктивних стрaтeгiй пoдoлaння тoгo, щo люди суб'єктивнo пeрeживaють як склaднi тa стрeсoвi ситуaцiї. Тaким чинoм, здaтнiсть спрaвлятися зi стрeсoм – цe ширoкий i кoнструктивний спoсiб пoдoлaння стрeсу тa мiнiмiзaцiї йoгo нeгaтивних нaслiдкiв, вaжливий пoкaзник рiвня рoзвитку oсoбистoстi людини тa вaжливa нaвичкa життєвoгo дoсвiду.
  • Документ
    Формування безпечної поведінки дітей в період воєнних дій та збройноог конфлікту
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Чебанова, Карина Миколаївна
    Кваліфікаційна робота присвячена проблемі формуванню безпечної поведінки дітей в період воєнних дій та збройного конфлікту. У даній роботі розглянуто поняття безпечної поведінки, загрози та ризики з якими можуть стикатися діти під війни, а також вплив на поведінкові зміни у дітей. В практичній частині кваліфікаційної роботи було описано базу, методологію та результати дослідження обізнаності учнів щодо безпечної поведінки під час воєнних дій та збройного конфлікту. Запропонована та частково реалізована програма формувального експерименту з перевірки безпечної поведінки у дітей в умовах війни, а також надані рекомендації щодо підвищення рівня безпечної поведінки дітей під час воєнних дій та збройного конфлікту.
  • Документ
    Емоційне вигорання особистості: профілактика та корекція
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Зюзько, Юлія Русланівна
    В умовах сучасного бізнес-середовища, що визначається стрімкістю змін, конкурентною боротьбою, та постійним тиском на досягнення успіху, питання здоров'я та емоційного благополуччя стають важливими аспектами життя власників бізнесу. Однак, незважаючи на сучасні технології та підходи до управління, зростаючі вимоги до результативності та відповідальності можуть призвести до емоційного вигорання, що стає нагальною проблемою.
  • Документ
    Психологічні особливості стресостійкості особистості у конфліктній ситуації
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Звонік, Анжеліка Василівна
    Сучасне суспільство висуває все більше і більше вимог до особистості, посилюючи на неї тиск й в особистій сфері, й у сфері сім'ї, в місцях, де живе, навчається або працює людина. Бажання, прагнення, цілі, конкуренція, фрустрація, конфлікти, образи та інше наповнюють наше життя. Цей ряд нескінченний. Внутрішні кризи посилюються зовнішніми кризами: економічними, політичними тощо.