Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці РГФ

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 162
  • Документ
    English for accounting: a comprehensive guide to professional communication and financial terminology
    (Гельветика, 2025) Рудік, Ірина Валеріївна; Rudik, Iryna V.
    Навчальний посібник "English for accounting: a comprehensive guide to professional communication and financial terminology" представляє собою комплексне навчальне видання для студентів економічних спеціальностей, що спеціалізуються у сфері бухгалтерського обліку та фінансів. Основу посібника складають вісім тематичних модулів, що охоплюють ключові аспекти бухгалтерської та фінансової діяльності – від базової термінології до сучасних технологій обліку та професійної комунікації. Навчальний матеріал базується на автентичних галузевих текстах та включає професійно-орієнтовані завдання, спрямовані на розвиток мовленнєвих компетенцій у контексті реальних ситуацій професійного спілкування. Видання рекомендовано для студентів закладів вищої освіти економічного профілю, а також може бути корисним для фахівців, які прагнуть удосконалити свої знання англійської мови у професійній сфері.
  • Документ
    Mittelhochdeutsche Sprache und Literatur
    (Букаєв В. В., 2025) Кулина, Ірина Георгіївна; Янер, Оксана Сергіївна; Kulyna, Iryna G.; Yaner, Oksana S.
    Запропонований посібник призначений для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форми навчання зі спеціальності 035 Філологія спеціалізації 035.043 Германські мови та літератури (переклад включно), перша – німецька, а також усіх, хто цікавиться особливостями німецької мови і літератури у її середньоверхньонімецькому періоді та зі шляхами їх власного розвитку і становлення. Посібник містить уривки найбільш відомих середньоверхньонімецьких текстів, що висвітлюють культуру і літературу цього періоду. Кожен текст супроводжується стислою інформацією про його виникнення та діалектні особливості. Для перевірки засвоєння текстового матеріалу сформульовано питання і завдання, для аналізу текстів викладено також відповідні завдання.
  • Документ
    Латинська мова
    (Олді плюс, 2025) Миронова, Лариса Анатоліївна; Ульянова, Вікторія Олегівна; Myronova, Larysa A.; Ulianova, Viktoriia O.
    Методичні рекомендації до практичних занять та самостійної роботи містять граматичний матеріал, що охоплює різні аспекти латинської мови, додаткові завдання та практичні вправи з інструкціями, питання для самоконтролю та список рекомендованої літератури, що допоможе здобувачам поглибити свої знання при вивченні латинської мови.
  • Документ
    The Passive Voice in Cultural Expressions
    (Букаєв В. В., 2025) Неклесова, Валерія Юріївна; Neklesova, Valeriia Yu.
    Методичні вказівки розроблено відповідно до програми обов’язкового курсу «Основна іноземна мова (англійська)» для здобувачів вищої освіти ступеня бакалавра в Одеському національному університеті імені І. І. Мечникова. Методичні вказівки містять граматичну довідку по темі The Passive Voice та вправи за цією темою, де основний фокус – це прислів’я, говірки, цитати відомих персоналій. Надана довідкова інформація буде корисною для здобувачів під час вивчення практичного курсу з навчальної дисципліни «Основна іноземна мова (англійська)».
  • Документ
    Theory of English Grammar (Students’ Major Language)
    (University Book, 2025) Morozova, Iryna B.; Pozharytska, Olena O.; Морозова, Ірина Борисівна; Пожарицька, Олена Олександрівна
    The proposed manual aims to explain the basic concepts of theoretical English grammar to students in an original, modern and engaging way. The book consists of three basic parts – “Theory of English Grammar: A Working Programme”, which provides general information about the academic course programme; “Lecture Notes”, which presents the basic theoretical aspects of the course (with questions for revision), and “Workshop Plans”, which provides recommended and possible workshop plans and topics for discussion. The appendix offers presentation options that can be accessed via QR codes. The illustrations provided help improve the comprehension of theoretical material and its retention in students' memory.
  • Документ
    Practice in text analysis
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2025) Калінюк, Олена Олексіївна; Кашуба, Марина Валентинівна; Терехова, Лілія Володимирівна; Kaliniuk, Olena O.; Kashuba, Maryna V.; Terekhova, Liliia V.
    У пропонованих електронних методичних рекомендаціях представлені тексти оповідань відомих британських та американських авторів для поглибленого розуміння та вивчення дисципліни на 4 курсі; також надано приклади комплексного аналізу художніх текстів. Мета методичних рекомендацій – формування навичок здійснення лінгвістичного та літературознавчого спеціального філологічного аналізу художнього тексту, виокремлення мовних засобів, що забезпечують когерентність тексту, створюють його експресивність і стилістичну виразність та сприяють реалізації комунікативної інтенції автора.
  • Документ
    Особливості викладання англійської мови для цифрового покоління студентів
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2025) Хромченко, Олена Василівна; Khromchenko, Olena V.
    Методичні рекомендації розроблені для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська», «Германські мови та літератури (переклад включно), перша – німецька», «Романські мови та літератури (переклад включно), перша – іспанська», «Романські мови та літератури (переклад включно), перша – французька» спеціальності В 11 Філологія для опанування матеріалу при підготовці до практичних занять, оформленні робіт при самостійному виконанні завдань.
  • Документ
    English for students of Physics and Astronomy. Part 2. Electricity and Magnetism, Optics, Atomic and Nuclear Physics
    (Олді плюс, 2025) Кузнєцова, Галина Петрівна; Kuznietsova, Galyna P.
    Методичні вказівки до практичних занять містять тексти за спеціальністю, списки слів та термінів, вправи для виконання практичних завдань, теми для обговорювання.
  • Документ
    Vocabulary and grammar practice
    (Букаєв В. В., 2025) Савранчук, Ірина Петрівна; Тхор, Неоніла Максимівна; Savranchuk, Iryna P.; Tkhor, Neonila M.
    Методичні вказівки містять практичні вправи, спрямовані на закріплення лексичних і граматичних тем відповідно до основного підручника. Завдання структуровані за тематичним і граматичним принципами, що забезпечує поетапне оволодіння матеріалом, розвиток комунікативної компетенції та формування навичок самостійної роботи. Методичні вказівки стануть корисним інструментом для студентів як під час аудиторного навчання, так і для самостійного опрацювання матеріалу.
  • Документ
    Навчальний посібник з домашнього читання англійською мовою (Joanna Trollope “Sense & Sensibility”)
    (Прес-кур’єр, 2020) Александрова, Ольга Володимирівна; Бігунова, Наталя Олександрівна; Рудік, Ірина Валеріївна; Aleksandrova, Olha V.; Bigunova, Natalia O.; Rudik, Iryna V.
    Навчальний посібник призначений для студентів-здобувачів другого рівня вищої освіти, а також для здобувачів третього освітнього наукового рівня спеціальності 035 – Філологія. Посібник побудовано таким чином, щоб під час читання і роботи над текстом поряд з розумінням змісту і оцінкою його художніх достоїнств студент витягав з нього і максимум лінгвістичної інформації шляхом спостереження над мовними явищами, їх функціонально-прагматичним аналізом і зіставленням з рідною мовою, що має сприяти кращому розумінню тексту твору, збагаченню і ідіоматизації його мовлення. Виконання всіх завдань посібника сприятиме формуванню у студентів сталих навичок переказу іншомовного тексту, навчить їх цікаво, ідіоматично розповідати про події, описувати враження, висловлювати оцінку подіям і об'єктам, аргументувати, відстоювати свою точку зору, а також в цілому буде сприяти формуванню високих професійних якостей студентів, магістрів та аспірантів університету та підвищенню їх загальної культури.
  • Документ
    Історія французької мови. Частина 1: Галльський субстрат
    (Букаєв В. В., 2024) Весна, Тетяна Василівна; Vesna, Tetiana V.
    У методичних рекомендаціях у стислому вигляді викладено основні аспекти тем змістового модуля: «Походження французької мови. Передісторія». Представлено важливі хронологічні віхи історичного контексту, пов’язані з Давньою Галлією і Галло-римським періодом, ключові поняття і терміни. Матеріал для самоконтролю у формі тестових завдань, запитань і відповідей на них сприятиме підвищенню ефективності самостійної роботи здобувачів освіти при підготовці до практичних занять та підсумкового контролю. Для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
  • Документ
    Вступ до романської філології
    (Букаєв В. В., 2024) Весна, Тетяна Василівна; Драгомирецький, Олексій Олександрович; Vesna, Tetiana V.; Drahomyretskyi, Oleksii O.
    У методичних рекомендаціях у стислому вигляді викладаються основні аспекти тем змістових модулів дисципліни, висвітлюється процес еволюції народної латини в самостійні мовні системи романських мов, які мають історичну єдність і лінгвістичну своєрідність. Контрольні питання, ключові дати та словник основних термінів і понять покликані сприяти ефективності самостійної роботи здобувачів вищої освіти під час підготовки до практичних занять та підсумкового контролю. Для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
  • Документ
    Стилістика французької мови. Синтаксичні фігури
    (Букаєв В. В., 2025) Панченко, Інна Володимирівна; Коккіна, Ліліта Рейнісівна; Panchenko, Inna V.; Kokkina, Lilita R.
    У розробці представлено загальну систему синтаксичних фігур французької мови як афективної складової комунікативного акту. Кожний розділ відображає як суто теоретичний матеріал, так і систему послідовно репрезентованих вправ, які допоможуть здобувачам вищої освіти ступеня бакалавра ефективно адаптуватися до різноманітних комунікативних контекстів та адекватно осмислювати внутрішньосистемні і міжрівневі взаємовідносини мовних одиниць у відповідних комунікативних ситуаціях.
  • Документ
    Основи професіоналізму перекладача
    (Букаєв В. В., 2024) Матузкова, Олена Прокопівна; Matuzkova, Olena P.
    Методичний посібник до практичних занять та самостійної роботи містить рекомендації, інструкції, поради для виконання практичних завдань та самостійних робіт. Він також може бути корисним для широкого кола осіб, які удосконалюють свої навички в галузі теорії та практики перекладу та знання англійської мови.
  • Документ
    Практика перекладу з англійської мови
    (Букаєв В. В., 2024) Матузкова, Олена Прокопівна; Гринько, Ольга Сергіївна; Чернова, Юлія Андріївна; Matuzkova, Olena P.; Hrynko, Olha S.; Chernova, Yuliia A.
    Методичний посібник до практичних занять та самостійної роботи містить рекомендації, інструкції, поради для виконання практичних завдань та самостійних робіт. Він також може бути корисним для осіб, які удосконалюють свої навички в галузі теорії та практики перекладу та знання англійської мови.
  • Документ
    Пасивний стан дієслова та непряма мова
    (Букаєв В. В., 2024) Яровенко, Людмила Степанівна; Кириллова, Марина Дмитрівна; Болдирева, Анжела Євгеніївна; Yarovenko, Liudmyla S.; Kyryllova, Maryna D.; Boldyreva, Anzhela Ye.
    Методичні рекомендації до практичних занять та самостійної роботи містять різноманітні вправи з вживання часів англійського дієслова у пасивному стані та непрямої мови з акцентом на способи їх перекладу українською мовою. Вони також можуть бути корисними для широкого кола осіб, які удосконалюють свої навички в галузі граматики англійської мови.
  • Документ
    Англійське дієслово у активному стані
    (Букаєв В. В., 2024) Яровенко, Людмила Степанівна; Кириллова, Марина Дмитріївна; Болдирева, Анжела Євгеніївна; Yarovenko, Liudmyla S.; Kyryllova, Maryna D.; Boldyreva, Anzhela Ye.
    Методичний посібник до практичних занять та самостійної роботи містить різноманітні вправи з вживання часів англійського дієслова у активному стані з акцентом на способи їх перекладу українською мовою. Він також може бути корисним для широкого кола осіб, які удосконалюють свої навички в галузі граматики англійської мови.
  • Документ
    Aspects grammaticaux de la langue française. Partie 1
    (Букаєв В. В., 2024) Подковирофф, Нанушка; Podkovyroff, Nanouchka
    Методичні рекомендації до практичних занять та самостійної роботи містять рекомендації, інструкції, поради для виконання практичних завдань та самостійних робіт. Він також може бути корисним для широкого кола осіб, які удосконалюють свої навички у вивченні французької мови.
  • Документ
    Західноєвропейська література XVII–XVIII століття. Бароко. Класицизм. Просвітництво
    (Букаєв В. В., 2024) Бежан, Олена Анатоліївна; Bezhan, Olena A.
    Методичний посібник адресований студентам філологам та покликаний поповнити студентські знання з літератури західної Європи 17–18 століть, допомогти при самостійному опануванні матеріалом. Посібник містить теоретичний матеріал, плани практичних занять, список художніх творів для прочитання, теми для індивідуальної роботи студента, питання для самоконтролю, короткий глосарій основних понять, список навчальних та науково-критичних матеріалів до курсу.
  • Документ
    Плани семінарських занять для спеціальності «Філологія» (англійська, німецька, іспанська, французька, українська філологія, переклад)
    (Астропринт, 2024) Войтенко, Леся Іванівна; Абабіна, Наталія Василівна; Бежан, Олена Анатоліївна; Подковирофф, Нанушка; Романець, Валентина Михайлівна; Садовська, Юлія Володимирівна; Фокіна, Світлана Олександрівна; Ланова, Вікторія Володимирівна; Voitenko, Lesia I.; Ababina, Nataliia V.; Bezhan, Olena A.; Podkovyroff, Nanouchka; Romanets, Valentyna M.; Sadovska, Iuliia V.; Fokina, Svitlana O.; Lanova, Viktoriia V.
    Навчальне видання рекомендовано для семінарських занять для спеціальності «035 Філологія» (англійська, німецька, іспанська, французька, українська філологія, переклад), розроблено викладачами кафедри зарубіжної літератури для першого та другого рівня вищої освіти очної та заочної форми навчання. Матеріали видання сприяють покращенню рівня роботи студентів на семінарських заняттях, якісній підготовці до них. Рекомендовано студентам факультету романо-германської філології, філологічного факультету та викладачам, які працюють за спеціальністю «035 Філологія».