Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці ФМВПС
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці ФМВПС за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 52
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Listening and Reading(Олді Плюс, 2023) Набока, Олена Миколаївна; Наймушина, Катерина Геннадіївна; Naboka, Olena M.Методичні вказівки «Listening and Reading» рекомендовані для відпрацювання відповідних умінь та навичок роботи з фаховими автентичним матеріалом з англійської мови. Укладено відповідно до робочої програми з навчальної дисципліни «Англійська мова», яка є обов’язковою дисципліною для здобувачів 2 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 291 «Мiжнароднi вiдносини, суспільні комунікації та регіональні студії».Документ Актуальні проблеми розвитку ібероамериканського світу: навчально-методичний посібник(2022) Вакарчук, Катерина Василівна; Vakarchuk, Kateryna V.Навчально-методичний посібник призначений для студентів першого рівня вищої освіти за спеціальністю 291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії». У навчально-методичному посібнику міститься основний виклад дат і подій, пов'язаних з формуванням регіону країн ібероамериканського світу, його політичними особливостями, переходом від авторитарно-диктаторських режимів до демократичних, зміною зовнішньополітичних орієнтирів після вступу до ЄС Іспанії та Португалії. Матеріал викладається поетапно; складається із десяти тем та контрольних питань до кожної теми, тем есе та доповідей та списку рекомендованих джерел.Документ Взаємодія з органами державної влади(2019) Узун, Юлія Вадимівна; Коч, Світлана Вадимівна; Узун, Юлия Вадимовна; Коч, Светлана Вадимовна; Uzun, Yuliia V.; Koch, Svitlana V.Дисципліна «Взаємодія з органами державної влади» спрямований на вивчення основ політико-правових засад, форм та процедур взаємодії громадян та інститутів громадянського суспільства з органами державної влади. Дисципліна викладається на факультеті міжнародних відносин, політології та соціології студентам спеціальності «політологія» на першому курсі. Курс розрахований на один навчальний семестр, він включає 24 годин лекцій, 34 семінарських занять, 20 годин індивідуальної й 20 годин самостійної роботи студентів. Дисципліна є обов’язковою. Підсумкова фрома контролю – іспит. Особлива увага приділяється вивченню концептуально-теоретичним аспектам в аналізі походження держави та суспільства, владних та громадських інститутів, правових механізмів контролю публічної та приватної сфери. Держава вивчається як соціальний інститут, як політична, структурна, територіальна організація суспільства. Представлено процес взаємодії між інститутами держави і громадського суспільства, яке обмежує державу, як інститут примусу. Актуальним є вивчення сучасних підходів до інтерпретації механізмів взаємодії між державою та суспільством в ракурсі прав та обов’язків громадян. Представлено аналіз форм політичної участі, як право і як обов’язок в контексті права на аполітичність та абсентеізм. Мета дисципліни полягає у вивченні досвіду зарубіжних країн та України щодо реалізації системи демократичних взаємовідносин між суб’єктами громадсько-політичних відносин. Вивчення дисципліни спрямоване на формування компетентностей: КЗП-08.Документ Дипломатична та консульська служба(2019) Коч, Світлана Вадимівна; Коч, Светлана Вадимовна; Koch, Svitlana V.Курс «Дипломатична й консульська служба» є одним з обов'язкових курсів для підготовки студентів за фахом «Міжнародні економічні відносини». Він викладається студентам третього курсу денного відділення. Проблематика, що розглядається в рамках курсу, є предметом розгляду суміжних дисциплін і може розглядатися під різними кутами зору: історія дипломатії та історія міжнародних відносин, сучасна практика зовнішньої політики України та інших держав, державні інститути, право, соціальна психологія, етикет та протокол та ін. Отже формування комплексного уявлення про дипломатичну та консульську службу формується на основі міждисциплінарного підходу. Курс «дипломатична й консульська служба» ґрунтується на попередньому вивченні студентами теорії та історії міжнародних відносин. Курс розрахований на один навчальний семестр, він включає 16 годин лекцій, 14 семінарських занять, 15 годин індивідуальної й 15 годин самостійної роботи студентів. МЕТА дисципліни полягає в підвищити компетентність фахівців з міжнародної економіки в організаційних та адміністративних питаннях діяльності дипломатичних і консульських служб, ознайомлення студентів із правовими аспектами функціонування дипломатичної та консульської служб в Україні та інших країнах.Документ Дипломатична та консульська служба : метод. вказівки до вивчення навчальної дисципліни для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спец. 291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії»(2023) Побле, Дмитро Костянтинович; Сіновець, Поліна Андріївна; Poble, Dmytro K.; Sinovets, Polina A.Методичні вказівки розраховані на поглиблене вивчення тем навчальної дисципліни «Дипломатична та консульська служба» та були розроблені відповідно до робочої програми та силабусу для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії». Основна мета вказівок — надати методичну допомогу здобувачам вищої освіти у підготовці та вивченні тем практичних занять та у процесі самостійної роботи.Документ Дипломатичний протокол і етикет : метод. рекомендації для студ. спец. «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії»(2021) Побле, Дмитро Костянтинович; Poble, Dmytro K.Методичні рекомендації розраховані на поглиблене вивчення тем курсу з дисципліни «Дипломатичний протокол і етикет» та були розроблені відповідно до діючої програми та навчального плану для студентів спеціальності 291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» галузі знань 29 «Міжнародні відносини». Автор Д. К. Побле залучив до роботи перелік теоретичних питань і положень, що охоплюють ключові теми курсу та дозволяють студентам даної спеціальності більш детально засвоїти матеріал курсу. Доданий перелік літератури та електронних джерел достатньо повний і дає змогу самостійно поглиблювати знання і навички для успішного виконання курсових і дипломних робіт. На вивчення навчальної дисципліни відводиться 45 годин, зокрема 10 — лекції, 8 — семінарські заняття та 27 — самостійна робота, що взагалі становить 1,5 кредита ЄКТС .Документ Загальна соціологія(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Аблов, Анатолій Федорович; Ablov, Anatolii F.Соціологія займає основоположне місце в системі знань про суспільство, виступає методологічною основою усіх суспільних та гуманітарних наук. Вона представляє собою сукупність багатоманітних теорій, концепцій, напрямків різного рівня, які містять певне наукове знання, доповнюють один одного, а водночас знаходяться в стані конкуренції. Саме соціологія на її вищому, загальному рівні формулює цілісне, системне знання про суспільство, його теорію притаманним їй методом та категоріально-понятійним апаратом, що лежить в основі суспільних та гуманітарних наук. Загальна соціологія представляє фундаментальні знання, теоретичні засади, на базі яких розробляються теорії середнього рівня, галузеві і спеціальні теорії, що виступають основою конкретних соціологічних досліджень емпіричного та прикладного характеру. Останні складають об’єктивно необхідну умову раціонального вирішення соціальних проблем сучасного суспільства, розвиток якого, як і усієї сукупності суспільних та гуманітарних наук, залежить значною мірою від стану фундаментальних соціологічних знань. Особливістю загально-соціологічних знань є те, що вони включають теорії, наукові знання, які є функціональними до певних соціальних явищ і соціальних проблем сучасності безпосередньо чи опосередковано через галузеві, спеціальні теорії, а тому при вивченні чи практичному їх застосуванні необхідно володіти знаннями як загальної, так і відповідної галузевої чи спеціальної соціології, з тим щоб обрати адекватну теорію щодо предмету дослідження чи практичного вирішення конкретної соціальної проблеми. Єдиної універсальної соціологічної теорії не існує. Сучасне фундаментальне соціологічне знання презентується усією багатоманітною сукупністю соціологічних теорій, визнаних науковою спільнотою.Документ Зовнішня політика країн Західної Європи(2023) Грабіна, Ганна Вікторівна; Романова, Ольга Володимирівна; Grabina, Ganna V.; Romanova, Olha V.Методичні вказівки розраховані на поглиблене вивчення тем навчальної дисципліни «Зовнішня політика країн Західної Європи» та були розроблені відповідно до робочої програми та силабусу для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії». Основна мета вказівок — надати методичну допомогу здобувачам вищої освіти у підготовці та вивченні тем практичних занять та у процесі самостійної роботи.Документ Зовнішня політика країн Латинської Америки у другій половині ХХ ст. : навчально-методичний посібник(2022) Вакарчук, Катерина Василівна; Vakarchuk, Kateryna V.Навчально-методичний посібник призначений для надання методичної підтримки студентам першого рівня вищої освіти за спеціальністю 291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії». У навчально-методичному посібнику викладено зміст навчальної дисципліни за розділами та темами, розкрито основні поняття та терміни, розкрито ключові події та дати, що стосуються розвитку країн Латинської Америки, та контрольні питання до кожної з тем. Викладено семінарські питання до навчальної дисципліни, перелік тем презентацій та доповідей та контрольні питання з навчальної дисципліни, список рекомендованих джерел.Документ Зовнішня політика США після Другої світової війни : навчально-методичний посібник(2021) Коваль, Ігор Миколайович; Майстренко, Юлія Іванівна; Koval, Ihor M.; Maistrenko, Yuliia I.У посібнику викладено основні проблеми зовнішньої політики США після Другої світової війни. Матеріали викладені у хронологічній послідовності, поетапно. Посібник складається з дванадцяти тем; супроводжується списком рекомендованих джерел. Посібник розраховано перш за все на студентів PhD, що вивчають політологію, а також спеціалістів-міжнародників, істориків та представників гуманітарних наук, які цікавляться проблемами зовнішньої політики основних акторів міжнародних відносин.Документ Країни Латинської Америки у світовій політиці : метод. вказівки(2022) Вакарчук, Катерина Василівна; Vakarchuk, Kateryna V.Методичні вказівки призначені для студентів другого рівня вищої освіти, які вивчають дисципліну «Країни Латинської Америки у світовій політиці». Методичні вказівки підготовлено відповідно до освітньої програми за спеціальністю 291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії». В методичних вказівках викладено зміст навчальної дисципліни за розділами та темами, семінарські питання до навчальної дисципліни, контрольні питання з навчальної дисципліни та список рекомендованих джерел.Документ Країни Європи та Америки після Другої світової війни. [Електронний ресурс](Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Войтович, Олексій Іванович; Voitovych, Oleksii I.Методичний посібник містить основні теми з політичної історії провідних країн Європи та Америки. Розглядаються тенденції соціально-економічного, внутрішньополітичного розвитку та партійно-політичні системи країн, а також зовнішня політика держав. Посібник пропонує тематику практичних занять і контрольні питання до курсу. Навчальне видання розраховане на студентів-міжнародників факультету міжнародних відносин, політології та соціології ОНУ імені І. І. Мечникова.Документ Країнознавство(2019) Коч, Світлана Вадимівна; Коч, Светлана Вадимовна; Koch, Svitlana V.Країнознавство – наука, яка займається комплексним вивченням країн та їх регіонів, систематизує інформацію про їх природу, населення, господарство, культуру і соціальнополітичну організацію. Курс «країнознавство» викладається на першому курсі підготовки бакалаврів за спеціальністю «Міжнародні економічні відносини». Курс розрахований на один навчальний семестр, він включає 30 годин лекцій, 30 семінарських занять, 30 годин індивідуальної й 30 годин самостійної роботи студентів. Мета дисципліни полягає у вивченні історичних, політичних, економічних та цивілізаційних закономірностей формування сучасної політичної карти світу. Оволодіння дисципліною передбачає пізнання соціально-економічних, політичних процесів, які обумовлюють різноманіття типів акторів на міжнародній арені, просторової організації країн як результату взаємодії їх територіальних елементів, суспільного і природного характеру, а також аналіз особливостей трансформації сучасної політичної карти світу.Документ Лінгвокраїнознавство (арабська мова)(2023) Кулешова, Карина Ігорівна; Kuleshova, Karyna I.Методичні вказівки розраховані на поглиблене вивчення тем навчальної дисципліни «Лінгвокраїнознавство (арабська мова)» здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» та були розроблені відповідно до силабусу та робочої програми дисципліни. Основна мета вказівок — надати методичну допомогу здобувачам вищої освіти у підготовці та вивченні тем практичних занять та у процесі самостійної роботи.Документ Лінгвокраїнознавство (турецька мова)(2023) Тарасюк, Юлiя Матвiївна; Відімська, Катерина Ігорівна; Шаглі, Ганна Іванівна; Tarasiuk, Yuliia M.; Vidimska, Kateryna I.; Shahli, Hanna I.Методичні вказівки розраховані на поглиблене вивчення курсу лекцій навчальної дисципліни «Лінгвокраїнознавство (турецька мова)» та були розроблені відповідно до робочої програми та силабусу для здобувачів першого курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії». Основна мета вказівок — надати методичну допомогу здобувачам вищої освіти у підготовці та вивченні тем практичних занять та у процесі самостійної роботи.Документ Маркетинг(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Маслій, Наталя Дмитрівна; Маслий, Наталья Дмитриевна; Maslii, Natalia D.У навчально-методичному посібнику викладені навчально-практичні матеріали, необхідні для вивчення дисципліни «Маркетинг», — методичні вказівки з кожної теми для освоєння теоретичного матер іалу та вирішення практичних завдань. Для закріплення вивченого наведені питання для самоконтролю та тестові завдання. Розроблені методичні рекомендації до виконання студентом самостійної роботи. Навчально-методичний посібник розрахований на студентів економічних спеціальностей, може бути корисним слухачам курсів підвищення кваліфікації і підприємцямДокумент Мас-медіа і політика(Олді Плюс, 2023) Набока, Олена Миколаївна; Naboka, Olena M.Методичні вказівки «Мас-Медіа і Політика» рекомендовані для відпрацювання відповідних умінь та навичок роботи з фаховими автентичними текстами з англійської мови. Укладено відповідно до робочої програми з навчальної дисципліни «Англійська мова», яка є обов’язковою дисципліною для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 291 «Мiжнароднi вiдносини, суспільні комунікації та регіональні студії».Документ Методичні вказівки щодо підготовки та оформлення дипломних робіт здобувачів ступеня вищої освіти «магістр» спеціальності 291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії»(2021) Брусиловська, Ольга Іллівна; Брусиловская, Ольга Ильинична; Brusylovska, Olha I.Магістр – це освітньо-кваліфікаційний рівень фахівця, який на основі кваліфікації бакалавра здобув поглиблені спеціальні уміння та знання інноваційного характеру, має певний досвід їх застосування та продукування нових знань для вирішення проблемних професійних завдань у певній галузі. Магістр повинен мати широку ерудицію, фундаментальну наукову базу, володіти методологією наукової творчості, сучасними інформаційними технологіями, методами отримання, обробки, зберігання і використання наукової інформації, бути спроможним до творчої науково-дослідницької і науково-педагогічної діяльності. Магістерська освітньо-професійна програма включає в себе дві приблизно однакові за обсягом складові – освітню і науково-дослідницьку. Зміст науково-дослідницької роботи магістра визначається індивідуальним планом. Підготовка магістра завершується захистом магістерської роботи на засіданні Державної екзаменаційної комісії. Магістерська робота – це самостійна випускна науково-дослідницька робота, яка виконує кваліфікаційну функцію, тобто готується з метою публічного захисту і отримання академічного ступеня магістра. Основне завдання її автора – продемонструвати рівень своєї наукової кваліфікації, уміння самостійно вести науковий пошук і вирішувати конкретні наукові завдання. Магістерська робота, з одного боку, має узагальнюючий характер, оскільки є своєрідним підсумком підготовки магістра, а з іншого – самостійним оригінальним науковим дослідженням студента; студент упорядковує за власним розсудом накопичені наукові факти та доводить їх наукову цінність або практичну значимість. Оскільки підготовка магістрів є справою відносно новою, то поки ще не розроблені більш-менш уніфіковані вимоги щодо змісту й структури магістерської роботи як виду кваліфікаційної роботи. Специфічним є не лише зміст магістерської роботи, а й форма його викладу, яка характеризується певним ступенем абстрагування, активним застосуванням засобів логічного мислення, комп’ютерних методик.Документ Методичні вказівки щодо підготовки та оформлення курсових робіт здобувачів ступеня вищої освіти «бакалавр» спеціальності 291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії»(2021) Брусиловська, Ольга Іллівна; Войтович, Олексій Іванович; Максименко, Ірина Володимирівна; Сіновець, Поліна Андріївна; Брусиловская, Ольга Ильинична; Войтович, Алексей Иванович; Максименко, Ирина Владимировна; Синовец, Полина Андреевна; Brusylovska, Olha I.; Voitovych, Oleksii I.; Maksymenko, Iryna V.; Sinovets, Polina A.Згідно з «Положенням про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах України» курсова робота виконується з метою закріплення, поглиблення і узагальнення знань, одержаних студентами за період навчання, та їх застосування до комплексного вирішення конкретного фахового завдання. Навчальним планом спеціальності передбачено написання чотирьох курсових робіт з найважливіших фахових дисциплін при навчанні за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр». Курсова робота є формою індивідуальної роботи студента. Основна мета курсової роботи – глибоке і творче вивчення студентом певних важливих теоретичних або прикладних питань тієї або іншої профілю- ючої дисципліни. Вельми важливим є формування таких умінь і навичок студента: самостійно формулювати проблему дослідження, визначати мету, основні завдання, об’єкт і предмет дослідження; здійснювати пошук і відбір різноманітної інформації про міжнародні відносини, зовнішню політику окремих країн, певні аспекти їх життя; обробляти та аналізувати міжнародну і країнознавчу інформацію; логічно і послідовно викладати результати свого наукового аналізу, робити аргументовані висновки; правильно оформлювати науково-довідковий матеріал; публічно захищати виконану наукову роботу. Отже, написання курсової роботи дає можливість студентам ґрунтовніше засвоїти вивчений програмний матеріал з предмета, оволодіти основними навичками наукової роботи, а також розвинути свої творчі інтелектуальні здібності. Курсова робота є видом дослідницької діяльності. Самостійна наукова робота потребує від студента творчих пошуків, має включати елементи новизни.Документ Методичні рекомендації щодо підготовки та оформлення курсових, кваліфікаційних та дипломних робіт освітньо-професійної програми спеціальності "Міжнародні відносини"(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2008)Згідно з “Положенням про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах України” курсова робота виконується з метою закріплення, поглиблення і узагальнення знань, одержаних студентами за період навчання, та їх застосування до комплексного вирішення конкретного фахового завдання. Навчальним планом спеціальності “Міжнародні відносини” напряму “Міжнародні відносини” передбачено написання трьох курсових робіт і однієї кваліфікаційної роботи з найважливіших фахових дисциплін при навчанні за освітньокваліфікаційним рівнем “бакалавр” і однієї дипломної роботи для освітньо-кваліфікаційного рівня “спеціаліст”. Курсова робота є формою індивідуальної роботи студента. Основна мета курсової роботи – глибоке і творче вивчення студентом певних важливих теоретичних або прикладних питань тієї або іншої профілюючої дисципліни. Вельми важливим є формування таких умінь і навичок студента
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »