Факультет романо-германської філології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Факультет романо-германської філології за Ключові слова "035.04 германські мови та література (переклад включно): англійська мова та література"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Оціночна лексика як засіб створення медійного образу публічної особи (на матеріалі статей британських таблоїдів про Меган Маркл)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020) Даніліна, Олена АндріївнаЗасоби масової інформації, що стали невід’ємним компонентом соціального життя сучасної людини, є могутнім засобом впливу на громадську думку. Саме їм належить вирішальна роль у формуванні образів відомих людей у свідомості читачів. Люди за звичкою звертаються до преси як джерела інформації при необхідності осмислення неоднозначної теми.Документ Функціонально-комунікативні особливсті тексту інтернет-реклами у сфері туризму(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020) Батуринська, Надія ВолодимирівнаНа сьогоднішній день рекламні тексти привертають увагу дослідників різних спеціальностей, у тому числі мовознавців, які вивчають тексти як продукти мовленнєвої діяльності людини. Інтерес щодо рекламних текстів обумовлений активним розвитком туристичного рекламного ринку.