Статті та доповіді ЕПФ, Публічне управління та адміністрування
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті та доповіді ЕПФ, Публічне управління та адміністрування за Ключові слова "business environment"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Optional mechanism for formation of freight business strategies of shipping companies(Гельветика, 2024) Kramskyi, Serhii O.; Zakharchenko, O.; Darushin, O.; Крамський, Сергій Олександрович; Захарченко, О. В.; Дарушин, О. В.Today, maritime transport is in a turbulent business environment, therefore, when analyzing the work of international shipping companies, the current financial performance indicators are related to the long-term planning of the fleet of shipping companies and the dynamics of military influence on Ukraine. Examination of the operation of various forms and types of charter contracts between subjects of the business environment in maritime transport. The research examines the main approaches to risks in sea transport of the strategy of ship cargo insurance. The option mechanism is an option for shipping companies to implement their development strategy in order to preserve the existing positions of the charterer and shipowner in the market. Another area where the option mechanism can be developed is the problem of planning the optimal time to buy or sell a ship, based on the expected conditions on the freight market and the market value of the ship.Документ Метод опціону управління проєктами в бізнес-середовищі на морському транспорті у повоєнний період(Київський національний університет будівництва і архітектури, 2024) Крамський, Сергій Олександрович; Євдокімова, Ольга Мамедівна; Дарушин, Олександр Володимирович; Захарченко, Олег Володимирович; Kramskyi, Serhii O.; Yevdokimova, Olga; Darushin, Oleksandr; Zakharchenko, OlehПочаток повномасштабного військового вторгнення росії в Україну завдав значних людських, економічних та політичних збитків, а також руйнувань транспортної інфраструктури, морського транспорту зокрема. На сьогодні морський транспорт України перебуває у стані турбулентності бізнес-середовища. Тому розвиток управління проєктами транспортної системи та динаміка воєнного впливу морських перевезень схильні до суттєвих економічних коливань. Важливими також є питання, пов'язані з довгостроковим плануванням фаз фрахтування флоту судноплавних компаній із урахуванням економічних трендів зміни стану фрахтового ринку та динаміки воєнного впливу на економіку України. Саме тому постає необхідність у застосуванні методології управління проєктами і програмами на прикладі опціонного методу. Сучасні підходи до управління логістичними, інфраструктурними проєктами у зовнішньому та внутрішньому бізнес-середовищі передбачають застосування методу опціонів з фрахтування. Цим методом регулюються ринок фрахтування суден та поліпшення системи показників ефективності фрахтування морських суден судноплавними компаніями у контексті стратегічних проєктів на морському транспорті. Наукова новизна дослідження полягає в застосуванні опціонного механізму з метою часових факторів до фрахтових ставок, які діють на міжнародних фрахтових біржах. Застосування цього опціонного ризик-орієнтованого проєктного методу дає змогу судноплавникам убезпечити коливання на фрахтовому ринку суден. Отже, це попереджує і знижує економічний ризик підвищення коливань фрахтових ставок для судновласників, оскільки фрахтові ставки формуються на довгострокову перспективу від шести місяців до трьох років, що страхує ризики суб’єктів морського бізнесу.Документ Організаційно-економічний механізм фрахтових бізнес-стратегій судноплавних компаній на прикладі опціонів(Гельветика, 2024) Крамський, Сергій Олександрович; Захарченко, Олег Володимирович; Євдокімова, Ольга Мамедівна; Kramskyi, Serhii O.; Zakharchenko, Oleg; Yevdokimova, OlhaСьогодні морський транспорт в Україні, перебуває у стані перманентної турбулентності навколишнього бізнес-середовища, а тому відновлення ринку комплексних транспортних послуг і морських перевезень під впливом воєнних дій в Україні має схильність до суттєвих коливань. У теперішніх умовах, при дослідженні міжнародних холдінгів в сфері судноплавства, діяльність яких направлена на максимізацію поточних фінансових показників з їх функціонування. Розглянуто аспекти пов'язані з довгостроковим плануванням фрахтування флоту судноплавних компаній із урахуванням економічних трендів, стану фрахтового ринку та динаміку воєнного впливу на економічні процеси в України. Таким чином, організаційно-економічний механізм опціонів морських суден є для судноплавних компаній варі- антом реалізації стратегії розвитку, щоб зберегти існуючі позиції фрахтувальника та судновласника на ринку. Наразі використовуються такі механізми опціонів для флоту, як суднобудування, купівля суден, лізинг (бербоут-чартер), а також коротко- та середньостроковий лізинг (тайм-чартер).Таким чином, постає необхідність у перегляді організаційно-економічних підходів, якими регулюються фрахтування суден та необхідність поліпшення системи показників ефективності фрахтування морських суден судноплавними компаніями у розрізі стратегічних цілей транспортної безпеки. Авторами дослідження був проведений аналіз функціонування різних форм і видів чартерних договорів між суб’єктами бізнес-середовища на морському транспорті. Авторами було розглянуто організаційно-економічний механізм формування фрахтових стратегій судноплавних компаній на прикладі опціонів. Розглянуто географічне розподілення міжнародних морських бірж з фрахтування суден. У дослідженні розглянуто основні підходи до ризиків на морському транспорті стратегії страхування вантажів та суден фрахтувальниками суден. Іншим напрямком, де механізм опціонів може бути розвинений, є дослідження задачі планування оптимального часу купівлі або продажу судна, виходячи з очікуваних умов на глобальному фрахтовому ринку судноплавства.Документ Організаційно-економічний інструмент з фрахтування в умовах невизначеності на прикладі судноплавних компаній(ГО «Європейська наукова платформа», 2024) Крамський, Сергій Олександрович; Захарченко, Олег Володимирович; Дарушин, Олександр Володимирович; Маніта, Олександр Олександрович; Kramskyi, Serhii O.; Zakharchenko, Oleg; Darushin, Oleksandr; Manita, OleksandrУ теперішніх економічних умовах, при дослідженні міжнародних холдингів в індустрії судноплавства інструмент фрахтування морських суден є варіантом реалізації стратегії розвитку, щоб зберегти існуючі позиції фрахтувальника та судновласника. Наразі використовуються такі механізми для флоту компаній, як суднобудування, купівля суден, лізинг (бербоут-чартер), а також коротко- та середньостроковий лізинг (тайм-чартер). Розглянуто організаційно-економічне розподілення з фрахтування суден. Авторами розглянуто підходи до невизначеності на морському транспорті стратегії страхування вантажів та суден фрахтувальниками суден. Іншим напрямком, де інструмент фрахтування може бути розвинений, є дослідження задачі планування оптимального часу купівлі або продажу судна, виходячи з очікуваних умов на глобальному фрахтовому ринку.Документ Інфраструктурна підтримка інновацій в сфері транспортної логістики в умовах турбулентності під час війни(Гельветика, 2024) Целлєр, Владислав Ігорович; Крамський, Сергій Олександрович; Tseller, Vladyslav I.; Kramskyi, Serhii O.Актуальність дослідження обумовлюється інфраструктурою транспортної логістики та особливим її значенням щодо забезпечення безпеки України, в умовах військового впливу. Військові конфлікти майже завжди призводять до значних руйнувань логістичної інфраструктури. Дороги, мости, залізничні лінії, аеропорти та порти зазнають руйнувань від обстрілів і бомбардувань. У даних умовах традиційні маршрути постачання стають непридатними для використання або суттєво ускладняється переміщення товарів і персоналу. Крім того, зруйнована інфраструктура призводить до зростання транспортних витрат, оскільки компанії та військові змушені шукати альтернативні маршрути, які зазвичай довші й менш зручні. Автори дослідження розглядають аспекти підтримки і відновлення інфраструктури під час війни є важким завданням, адже ремонтні бригади наражаються на небезпеку, а ресурси, необхідні для реконструкції, часто є в дефіциті.