Статті та доповіді ЕПФ (Публічне управління та адміністрування)

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 42
  • Документ
    Аналіз міжнародного і національного досвіду використання електронної комерції в умовах турбулентності під час військового стану
    (MANS в Ломжі, 2025) Захарченко, Олег Володимирович; Крамський, Сергій Олександрович; Євдокімова, Ольга Мамедівна; Kramskyi, Serhii O.
    Актуальність дослідження має потенціал ефективного використання ресурсів Інтернет у якості основного засобу обміну інформацією сприяє активному розвитку електронної комерції у багатьох сферах підприємницької діяльності. Для подолання бар’єрів розвитку електронної комерції потрібно проводити розумну та зважену державну політику у сфері інформаційних технологій. Обґрунтовується доцільність розвитку електронної комерції в сучасних умовах військового стану.
  • Документ
    Планування і прогнозування соціально-економічного розвитку у турбулентних умовах
    (Вишемирський В. С., 2025) Крамський, Сергій Олександрович; Kramskyi, Serhii O.
    Наразі Україна перебуває в умовах воєнного стану, і система технологій планування, яка була впроваджена до війни, відчуває значні адаптаційні зміни у вимірі публічної влади в Україні. Наукове планування на теоретичному рівні в умовах турбулентності, базуючись на якісних параметрах, відображає загальні закономірності змін об'єктів у майбутньому в турбулентних умовах. Прогнози на 2025-2026 роки вказують на глобальну турбулентність в економічному вимірі мит, тарифів та ставок, поглиблення світової кризи та невизначеність щодо повоєнного відновлення України та її сталого економічного розвитку. У лютому 2025 року відбулося триріччя з початку агресивної війни росії проти України. Напад росії спричинив турбулентні зміни не лише на українських територіях, що призвело до переміщення населення із зон бойових дій, а й до міграції. Політичні кола висловлювали сподівання на суттєве послаблення загроз для безпеки у другій половині 2025 року. Наголошується, що прискорити цей процес можливо шляхом визначення владою політично та соціально значимих стратегічних пріоритетів та вироблення для цього ефективних тактичних підходів. Процеси планування і прогнозування в публічній сфері зосереджуються на отриманні підтримки із-за кордону для функціонування державного, регіонального апарату влади та органів місцевого самоврядування України. Ретроспективний аналіз питань планування і прогнозування сталого економічного розвитку публічної влади під час військового впливу. Отже, можна зробити прогнози економічного розвитку на основі аналітичних даних, із публічного виміру.
  • Документ
    Аналіз рівня інноваційного розвитку морських портів в турбулентних умовах: міжнародний та національний досвід
    (Європейська наукова платформа, 2025) Крамський, Сергій Олександрович; Євдокімова, Ольга Мамедівна; Дарушин, Олександр Володимирович; Захарченко, Олег Володимирович; Kramskyi, Serhii O.; Yevdokimova, Olha M.; Darushin, Oleksandr V.; Zakharchenko, Oleg V.
    Авторами дослідження розглянуто аналіз прикладів інноваційних напрямків у впровадженні інноваційних технологій у провідних портах, що підтверджує загальні тенденції інноваційного розвитку економіки транспортного сектора. Водний транспортний комплекс являє собою багатофункціональну систему, яка задовольняє потреби національної економіки у сфері транспортного обслуговування. Морські та річкові порти входять до складу транспортної і виробничої інфраструктури України. Дослідження інноваційно‐ інвестиційної діяльності на прикладі міжнародних і українських морських торгових портів показує, що планування їх розвитку сконцентровано на використанні інвестиційних ресурсів для будівництва, модернізації та реконструкції виробничих потужностей портів, при цьому не передбачає витрат на впровадження інноваційних продуктів, які забезпечують не тільки кількісне, а й якісне підвищення виробничо‐фінансових результатів портів і транспортних послуг.
  • Документ
    Прогнозування та планування соціально-економічного розвитку в умовах турбулентності
    (Університет економіки та права «КРОК», 2025) Крамський, Сергій Олександрович; Kramskyi, Serhii O.
    В сучасних турбулентних умовах соціально економічного розвитку ефективності підприємств незалежно від форм власності , як міжнародних так й національних виглядає нестабільними і слабо прогнозованими . Сталий економічний розвиток під час військового стану в оточуючому зовнішньому та внутрішньому економічному бізнес середовищі та публічній держаній владі України є дуже низьким. Прогнози н а 2025 рік вказують на світову турбулентність у економічному вимірі тарифів і ставок поглиблення світової кризи і невизначеності для українсько го повоєнного відновлення і сталого економічного розвитку. Наукове передбачення на загальнотеоретичному рівні в умовах турбулентності , яке базується на якісних параметрах і відображає загальні закономірності зміни об’єктів в майбутньому в турбулентних умовах. Прогнозний аналіз орієнтований на оцінку майбутнього не по минулих фактах, а по показниках, які були спрогнозовані в умовах турбулентності.
  • Документ
    Інноваційнно-комунікаційні технології в публічному управлінні
    (Таврійський державний технологічний університет імені Дмитра Моторного, 2025) Крамський, Сергій Олександрович; Kramskyi, Serhii O.
    Актуальність дослідження. Наразі, наша країна функціонує в умовах воєнного стану, і система цифрових інновацій, яку було запущено в Україні до початку війни, піддається значним змінам. Сталий економічний поступ в умовах війни, як у зовнішньому, так і у внутрішньому бізнесовому середовищі, а також в органах публічної влади України - як центральних, так і місцевих – перебуває на вкрай низькій позначці. Прогнози на 2025 рік вказують на глобальну нестабільність в економічній сфері тарифів та відсоткових ставок, посилення світової кризи та невизначеність щодо повоєнного відновлення України та забезпечення її сталого економічного розвитку. Наступ росії зумовив масштабні зміни не тільки на території України, що спричинило евакуацію населення із зон бойових дій, а й до міграції за кордон держави. Ці сфери вказують на критичні публічні вимоги українського державного управління, і мають потенціал значно прискорити розширення та вдосконалення системи електронного урядування. Це можливо, якщо політичне керівництво сприйматиме його як ефективний, універсальний інструмент для впровадження важливих реформ та досягнення визначених цілей. Ці цифрові зміни виявляють критичні стратегічні вимоги для українського державного управління, і можуть значно прискорити розвиток та розширення електронного урядування, якщо політичні лідери сприйматимуть його як ефективний та універсальний засіб реалізації ключових реформ та досягнення поставлених цілей.
  • Документ
    Управління інфраструктурними проєктами та програмами проєктно-орієнтованих організацій в турбулентних умовах
    (Європейська наукова платформа, 2025) Крамський, Сергій Олександрович; Дарушин, Олександр Володимирович; Kramskyi, Serhii O.; Darushin, Oleksandr V.
    Відмінністю проєктно-орієнтованих організацій є їхній підхід до сталого розвитку, вони впроваджують зміни через проєкти і програми, а також керуються цінностями в щоденній їх роботі. Сьогодні чи мало організацій, включаючи й тих, що працюють у сфері інфраструктури водного транспорту, перевезень, відповідають цим стандартам. Дослідження зосереджено на турбулентних умовах, в яких відбуваються зміни, на економічних результатах, що не завжди прогнозовані, а також на взаємодії мети програм, цінностей проєктів та конкурентоспроможності організацій. Автори зосередились на життєвому циклі, який потрібен для обґрунтування рішень у процесах управління змістом програм сталого розвитку організацій.
  • Документ
    Засоби інноваційно-інформаційної логістики у вимірі мультімодальних перевезень в турбулентних умовах
    (Полтавський державний аграрний університет, 2025) Целлєр, Владислав Ігорович; Tseller, Vladyslav I.
    Війна, турбулентність та світова економічна криза суттєво вплинули на структуру та розміри витрат у різноманітних транспортних сферах. Проте, військова агресія внесла кардинальні корективи в ці взаємозв'язки. Агресія росії спричинила турбулентні зміни не лише в Україні, що викликало як вимушене переселення всередині країни, так і міграцію за її кордон. У дослідженні авторами розглядаються засоби логістики у вимірі мультимодальних перевезень, якє стикається з факторами турбулентності, військовим станом, що впливає на ефективність міжнародних логістичних перевезень. Мультімодальні перевезення відчули на собі вплив війни в Україні і знаходяться у турбулентних умовах. Блокування українських портів призвело до скорочення обсягів морських перевезень майже в три рази, якщо порівнювати з періодом до початку бойових дій.
  • Документ
    Вектори розвитку електронного урядування у публічному вимірі в умовах турбулентності
    (Видавничий дім «Києво-Могилянська академія», 2025) Крамський, Сергій Олександрович; Kramskyi, Serhii O.
    На теперішній час, наша держава перебуває у парадигмі військового стану, система цифрових інноваційних технологій, які були запроваджені у довоєнний час в Україні, переживають наразі трансформаційні процеси. Вторгнення росії спричинило переселення людей із зони бойових дій, міграцію. Це стало одним із викликів системі інфраструктури з надання електронних державних послуг громадянам, (ЦНАП, єдине вікно, кол-центри). Система діджиталізації і Е-урядування України, попри триваючі негативні наслідки війни, продовжує функціонувати і адаптуватися до нових обставин у сфері державного і регіонального управління, місцевого самоврядування. Інструменти системи електронних послуг, посприяли запобіганню і зниженню корупції на місцях з боку владних представників різних щаблів державної публічної влади і органів місцевого самоврядування, щодо звернень за послугами громадянами.
  • Документ
    Міжнародна економіка та імплементація інформаційно-комунікаційної логістики у вимірі мультимодальних перевезень в турбулентних умовах
    (Європейська наукова платформа, 2025) Крамський, Сергій Олександрович; Мамонтенко, Наталія Серіївна; Дарушин, Олександр Володимирович; Kramskyi, Serhii O.; Mamontenko, Nataliya; Darushin, Oleksandr V.
    Еволюція міжнародних економічних відносин пройшла довгий шлях – від примітивних форм обміну товарами до спільного створення науково-технічних продуктів. Кожен етап характеризувався появою нових та вдосконаленням існуючих форм світогосподарських економічних зв’язків. Поштовхом до руху стали зобов'язання України за Угодою про асоціацію з Європейським Союзом. Угода передбачила посилення та розширення співпраці у транспортній галузі, в тому числі й розвиток мультимодальної транспортної мережі, інтегрованої з Транс'європейською транспортною мережею (TEN-T). Авторами проведено аналіз трендів у інноваційному вимірі впровадження на транспорті цифрових систем блокчейну і ШІ. Мультімодальні перевезення відчули на собі вплив війни в Україні і знаходяться у турбулентних умовах. Авторами проведено аналіз трендів у інноваційному вимірі впровадження на транспорті цифрових систем блокчейну і ШІ. Дослідження у вимірі інноваційної логістики, зокрема мультимодальних перевезень є важливими і актуальними в умовах військового стану в Україні. На сучасному етапі економічні протиріччя тимчасово пом'якшуються, шляхом взаємодії з інтересами інших країн, знову виникають, демонструючи різний ступінь вираження, який залежить від методів та форм їх узгодження. Варто зазначити, що світове господарство на думку авторів характеризується розмаїттям інновацій та суперечливістю економічних складових, які водночас поєднуються зі зростаючою взаємозалежністю. Таким чином, майбутні наукові дослідження у сфері міжнародної транспортної логістики обіцяють нові можливості, зокрема, в контексті планів відновлення транспортно-логістичної інфраструктури України після закінчення активних бойових дій.
  • Документ
    Еволюція електронного урядування сталого розвитку послуг у вимірі турбулентності
    (Гельветика, 2025) Крамський, Сергій Олександрович; Дарушин, Олександр Володимирович; Захарченко, Олег Володимирович; Kramskyi, Serhii O.; Darushin, Oleksandr V.; Zakharchenko, Oleg V.
    У даному дослідженні здійснено аналіз векторів еволюції електронного урядування в довоєнний та воєнний період в України. Розглядається сутність стратегії реформування державного управління України, яка була в дії до війни, державна стратегія регіонального розвитку до 2027 роки, а також інші нормативно-правові акти, що формують фундамент ШI для прогресу Е-урядування в Україні. Виявлено турбулентні моменти та труднощі, які виникають під час втілення стратегії е-урядування. Підкреслено, що розвиток Е-урядування відіграє важливу роль у воєнний час, як дієвий інструмент для проведення адміністративної реформи, впровадження антикорупційних ініціатив уряду та підтримки загальнодержавних проєктів. Визначено, що перехід до урядування, орієнтованого на потреби громадян, яке базується на ІКТ, є тривалим процесом, котрий вимагає розробки послідовної стратегії, що окреслить структуру та цілі цього публічного виміру.
  • Документ
    Сталий розвиток електронного урядування інформаційно-комунікаційних послуг у вимірі турбулентності
    (УКРЛОГОС Груп, 2025) Зеленяк, Поліна Валеріївна; Zeleniak, Polina V.; Крамський, Сергій Олександрович; Kramskyi, Serhii O.
    Актуальність цього дослідження визначається потенціалом ефективного використання інтернет-платформ як основного засобу обміну інформацією, що, своєю чергою, сприяє швидкому зростанню електронної торгівлі і надання послуг. Економічне зростання, хоч триває, але в умовах воєнних реалій, що охоплюють як зовнішню, так і внутрішню економіку, державні органи та місцеві структури в Україні, не досягає високих показників в турбулентних умовах. Національний інформаційний простір демонструє активність, інтегруючись у світову мережу. Важливо розуміти, що слабка влада може становити загрозу для безпеки держави. Завдяки швидкому просуванню інформаційних технологій, загальному доступу до мережі Інтернет та трансформації споживчих звичок, електронна комерція вже давно вийшла за рамки простого додаткового каналу продажів – вна стала основою нового економічного ладу.
  • Документ
    Вплив мультимодальних перевезень та інновацій на логістичне бізнес-середовище у вимірі турбулентності
    (Гельветика, 2025) Целлєр, Владислав Ігорович; Крамський, Сергій Олександрович; Tseller, Vladyslav I.; Kramskyi, Serhii O.
    У статті авторами розглядається вплив мультимодальних перевезень у вимірі логістичного бізнес-середовища, яке стикається з факторами турбулентності, військовим станом, що впливає на ефективність міжнародних логістичних перевезень. Мультимодальні перевезення відчули на собі вплив війни в Україні та знаходяться у турбулентних умовах. Авторами дослідження проведен аналіз трендів 2022–2025 років у інноваційному вимірі впровадження на транспорті цифрових систем блокчейну та ШІ. Які переваги економічні мають логістичні підприємства. На теперішній турбулентний період в оточуючому економічному бізнес-середовищі мультимодальної логістики України простежується низький рівень оптимізації витрат на логістичні процеси. Дослідження у вимірі логістики, зокрема мультимодальних перевезень є важливими і актуальними в умовах військового стану в Україні.
  • Документ
    Е-урядування та сталий розвиток надання послуг в турбулентних умовах
    (Державний університет економіки і технологій, 2025) Крамський, Сергій Олександрович; Kramskyi, Serhii O.
    На сьогодні, наша країна перебуває в умовах воєнного стану, система цифрових інноваційних технологій, впроваджена в Україні до війни, зазнає змін. Прогнози на 2025 рік вказують на глобальну турбулентність в економічному вимірі тарифів і ставок, поглиблення світової кризи та невизначеності для українського повоєнного відновлення і сталого економічного розвитку. Напад росії турбулентно змінив не тільки українські території, що спричинило переміщення населення з зони бойових дій, міграцію. Це стало одним із викликів для інфраструктури надання електронних державних послуг громадянам «ЦНАПи, кол-центри, єдине вікно». Система цифровізації та Е-урядування України, незважаючи на наслідки війни, продовжує працювати та пристосовуватися до нових умов у сфері державного та регіонального управління, місцевого самоврядування. Інструменти електронних послуг сприяли запобіганню та зменшенню корупції на місцях з боку представників влади різного рівня та органів місцевого самоврядування, щодо звернень громадян за послугами. Наразі потрібна комплексна стратегія розвитку електронного ринку послуг для громадян, яка має враховувати стан та інноваційний потенціал економіки України, національні пріоритети та тенденції глобалізації у вимрі Е-послуг громадянам.
  • Документ
    Вплив економічних мит і тарифних ставок на логістичні перевезення в умовах турбулентності
    (ГО «Європейська наукова платформа», 2025) Крамський, Сергій Олександрович; Дарушин, Олександр Володимирович; Захарченко, Олег Володимирович; Kramskyi, Serhii O.; Darushin, Oleksandr V.; Zakharchenko, Oleg V.
    Автори досліджують українську транспортно-логістичну інфраструктуру, яка зараз бореться із турбулентністю, які безпосередньо впливають на мита і тарифи та загальну ефективність міжнародних логістичних перевезень. Війна та економічна криза також залишили свій відбиток на залізничному секторі. Заплановане «Укрзалізницею» підвищення тарифів на всі категорії вантажів викликало занепокоєння в логістичній спільноті, оскільки такі заходи коштують власникам вантажів мінімум 10 мільярдів гривень. Автомобільний транспорт продемонстрував найбільшу чутливість до змін тарифної структури та ціноутворення на паливо. Зокрема, морський транспорт зазнає постійних збоїв через триваючий військовий вплив. Зростання вартості суднового бункерного палива, як наслідок, призвело до збільшення тарифів на фрахт. Зрештою, системи перевезення вантажів і тарифів разом із їхніми фізичними активами безпосередньо впливають на якість транспортних процедур і управління як вантажем, так і транспортними засобами. Операційна ефективність системи транспортної логістики України залишається серйозно підірваною поточною нестабільністю внутрішньої та міжнародної економічної турбуленції. Дослідження в галузі мультимодальної логістики продовжує мати вирішальне значення, особливо з огляду на турбулентність поточного контексту воєнного стану в Україні.
  • Документ
    Порівняльний аналіз логістичних ставок та тарифів різних видів транспорту у вимірі турбулентності
    (Гельветика, 2025) Целлєр, Владислав Ігорович; Крамський, Сергій Олександрович; Tseller, Vladyslav I.; Kramskyi, Serhii O.
    У статті авторами розглядається транспортно-логістична система України, яка стикається з факторами турбулентності, які впливають на формування тарифів та ефективність міжнародних перевезень. Морські перевезення теж відчули на собі вплив війни та знаходяться у перманентній турбулентності. Найбільш чутливим до змін тарифів і цін на пальне виявився автомобільний транспорт. Це призвело до підвищення тарифів на автомобільні перевезення на 30–40% порівняно з довоєнним періодом, система фрахтових ставок і тарифної логістики її матеріальна складова безпосередньо впливає на якість транспортного процесу та обслуговування вантажів і транспортних засобів. На теперішній турбулентний період в оточуючому зовнішньому та внутрішньому економічному бізнес-середовищі транспортної логістики України є дуже низьким. Дослідження у логістичній сфері є важливими і актуальними в умовах військового стану в Україні.
  • Документ
    Концептуальна економіко-математична модель для управління параметрами результатів інфраструктурних проєктів і програм у вимірі водного транспорту в умовах турбулентності
    (Європейська наукова платформа, 2025) Крамський, Сергій Олександрович; Дарушин, Олександр Володимирович; Захарченко, Олег Володимирович; Kramskyi, Serhii O.; Darushin, Oleksandr V.; Zakharchenko, Oleg V.
    У статті розглянута економічна експлуатація об'єктів інфраструктури, що накладає обмеження в умовах турбулентності, які повинні бути враховані. Взаємозв'язок інфраструктурних проєктів водного транспорту визначається не тільки загальним фінансуванням і управлінням, але й, узгодженістю властивостей їх ефективності. В іншому випадку створені об'єкти інфраструктури або використовуються неефективно, або їх використання взагалі не є доцільним і дані об'єкти доповнюють безліч занедбаних об'єктів в умовах війни і турбулентності. Ефектами інфраструктурних проєктів є різноманітні інфраструктурні об'єкти, які в комплексі забезпечують, певну цінність для стейкхолдерів, наприклад, певну пропускну здатність логістичної мережі чи пропускну спроможність хабу, порту, каналу і т.п. Ідентифікація параметрів продуктів проєктів здійснюється на етапі розробки проєкту або стратегії. У основі економічного моделювання є можливість варіювання параметрами продуктів інфраструктури водного транспорту і їх взаємозв'язок із характеристиками стратегії, такими як інвестиції, цінність, витрати, ризики. Управління характеристиками автономних та неавтономних проєктів пропонується здійснювати в рамках інтегрованої моделі, параметри продуктів інфраструктури водного транспорту у складі програми вимагає формалізованих методів, що дозволяють оптимізувати їх з урахуванням локальних обмежень для кожного із них. Авторами дослідження визначено, що для проєкту, який пов'язаний із подальшим проєктом управління чи оперування об’єктом, слід враховувати обмеження, пов'язані з подальшою комерційною експлуатацією об'єкта інфраструктури водного транспорту. Для більшості проєктів зазначені параметри допускають варіативність у певних межах особливо в умовах військового впливу і турбулентності у вимірі бізнес-середовища.
  • Документ
    Аналіз інтермодальної логістики у вимірі інновацій в умовах турбулентності під час війни
    (2025) Целлєр, Владислав Ігорович; Крамський, Сергій Олександрович; Tseller, Vladyslav I.; Kramskyi, Serhii O.
    Автори дослідження аналізують природу транспортної логістики та особливості інновацій у вимірі інтермодальних перевезень транспортом в Україні. Інтермодальний сектор логістики України визнаний однією з найважливіших складових економіки в цілому, оскільки він постійно пов'язаний із загальним розвитком продуктивних сил. Крім того, проблемним питанням залишається, враховуючи турбулентність транзитних логістичних перевезеньдля економіки України. Для досягнення мети цієї публікації викладено результати параметрів інноваційних інтермодальних логістичних проєктів. Чітке структурування інтермодальної логстики не є предметом цього дослідження і базується на поглядах експертів, які розглядають ланцюги як частину логістики, тобто як вирішення транспортних проблем. Належна інтермодальна логістика гарантує певний економічний рівень транспортних послуг з точки зору вартості, часу, якості та безпеки.
  • Документ
    Економічний вимір процесів управління інфраструктурою водного транспорту в умовах турбулентності в Україні
    (Гельветика, 2025) Комлєва, Тетяна Миколаївна; Крамський, Сергій Олександрович; Захарченко, Олег Володимирович; Komleva, Tetiana M.; Kramskyi, Serhii O.; Zakharchenko, Oleg V.
    Сьогодні водний транспорт і логістика у період військового стану в України, як економічна інфраструктура є специфічною галуззю української економіки і задіяна в процесах спільного економічно-технологічного виробництва в усіх секторах економіки. Зокрема, сектор водного транспорту в Україні включає в себе комплекс річкових і морських портів та економічної інфраструктури. Тому інфраструктура водного транспорту має забезпечувати необхідні умови для кожного транспортного сектору на всіх цих управлінських рівнях. Належна транспортна інфраструктура гарантує певний економічний рівень транспортних послуг з точки зору вартості, часу, якості та безпеки. Крім того, враховуючи важливість транзитних перевезень для національної економіки, транспортна інфраструктура повинна забезпечувати сприятливі умови для залучення логістичних перевезень.
  • Документ
    Аналіз економічної ефективності інфраструктурних проєктів та програм у вимірі водного транспорту на базисі моделей з управління їх продуктами в умовах турбулентності
    (ГО «Європейська наукова платформа», 2025) Крамський, Сергій Олександрович; Євдокімова, Ольга Мамедівна; Дарушин, Олександр Володимирович; Захарченко, Олег Володимирович; Kramskyi, Serhii O.; Yevdokimova, Olha M.; Darushin, Oleksandr V.; Zakharchenko, Oleg V.
    Автори у статті описують логіcтичний ланцюжок впливу стану та параметрів інфраструктури на параметри транспортних послуг в Україні та конкурентоспроможність транспортної системи в умовах турбулентності. Головними принципами інфраструктурних проєктів на водному транспорті є модернізація, реконструкція, реновація, розвиток існуючих об'єктів та будівництво нових об'єктів. Таким чином, транспортна інфраструктура під час військового впливу (її матеріальні складові) безпосередньо впливає на якість транспортного процесу та обслуговування вантажів і транспортних засобів. Автори визначили можливі портфелі різних розмірів і категорій програм з обслуговування, встановивши системний зв'язок між суднами, портами, інфраструктурними проєктами в секторі водного транспорту (в умовах військового стану) турбулентності в Україні. На практиці майбутні оператори інфраструктурних об'єктів здебільшого виступають інвесторами відповідних інфраструктурних проєктів. У процесі дослідження було виявлено, що категорія спеціальних інфраструктурних проєктів з управління (експлуатації) об'єктами інфраструктури пов'язана з інфраструктурними повоєнними програмами відновлення. На думку авторів, практичне застосування результатів дослідження може підвищити релевантність процесу прийняття рішень, пов'язаних з інфраструктурою, шляхом врахування системних зв'язків інфраструктурних об'єктів як ефективність результатів проєкту. Таким чином, подальші дослідження у цій сфері мають широкий діапазон перспективи та глибину розгляду.
  • Документ
    Management processes of infrastructure projects and programs in the sphere of water transport during turbulence in Ukraine
    (Заклад вищої освіти «Міжнародний університет бізнесу і права», 2025) Yevdokimova, Olha M.; Komleva, Tetіana M.; Kramskyi, Serhii O.; Євдокімова, Ольга Мамедівна; Комлєва, Тетяна Миколаївна; Крамський, Сергій Олександрович
    The authors of the article describe the logical chain of influence and parameters of this infrastructure on the parameters of transport services in Ukraine and the competitiveness of the transport system in conditions of turbulence. The main types of infrastructure projects in water transport are modernization, reconstruction, renovation, development of existing facilities and construction of new facilities. The authors of this study defined the results of infrastructure projects as newly built or modified (rehabilitated, replaced, modernized or developed) infrastructure facilities. The nature and characteristics of infrastructure projects in water transport (the process of transportation, transportation and delivery of goods) were determined. Thus, the transport infrastructure during military influence (its material components) directly affects the quality of the transport process and servicing of goods and vehicles.