Статті та доповіді ЕПФ (Публічне управління та адміністрування)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Аналіз тайм чартерного еквіваленту з фрахтування суден в умовах невизначеності під час військового впливу(MANS w Łomży, 2024) Захарченко, Олег; Крамський, Сергій Олександрович; Євдокімова, Ольга; Kramskyi, Serhii O.На сьогодні триваюча повномасштабна військова агресія рф проти України, заподіяла багато матеріальної шкоди, людський, логістичний інфраструктурі України. Авторами розглянуто підходи до невизначеності на морському транспорті, стратегії страхування вантажів та суден фрахтувальниками суден. Вектором, де інструментарій фрахтування може бути розвинений, є дослідження невизначеності, ризиків в судноплавстві, виходячи з очікуваних умов на фрахтовому ринку.Документ Theoretical basis of maritime transport markets management in modern conditions of uncertainty(ГО «Європейська наукова платформа», 2025) Kramskyi, Serhii O.; Darushin, Oleksandr; Крамський, Сергій Олександрович; Дарушин, Олександр ВолодимировичIn accordance with the logic of the methodology of maritime logistics, as well as the basic provisions of the theory of transport processes and systems, and management theory, the conceptual system of the formation of uncertainty factors in the management of vessel operations has been analyzed, which provides for the integral unity of a set of production and management technological processes in shipping. The authors of the study substantiated the legitimacy of using probabilistic approaches to taking into account the uncertainty of the operating conditions of maritime transport. The authors established that the consideration of the influence of uncertainty factors on the results of the economic and production work of the vessel is differentiated and depends on the level of management and comprehensive consideration of the problem - within the annual period of time or within a specific voyage of the vessel.Документ Інновації логістичних процесів під час війни в сфері економіки підприємств(Олді плюс, 2024) Целлєр, Владислав Ігорович; Tseller, Vladyslav I.; Крамський, Сергій Олександрович; Kramskyi, Serhii O.Актуальність дослідження обумовлюється інфраструктурою транспортної логістики та особливим її значенням щодо забезпечення безпеки України, в умовах військового впливу. Однією з найбільш критичних сфер під час війни є логістика – процес транспортування товарів, ресурсів та матеріалів, що забезпечує функціонування не лише військових сил, але й цивільного населення. В умовах війни стандартні логістичні системи стикаються з серйозними викликами: зруйнованою інфраструктурою, нестачею ресурсів, підвищеними ризиками для персоналу та транспорту, а також непередбачуваними ситуаціями на полі бою. Метою дослідження є аналіз процесів інфраструктурної підтримки системи інноваційної транспортної логістики та бізнес-середовища під впливом невизначеності у воєнний період в Україні.Документ Зелені облігації як інструмент фінансування екологічних проєктів: потенціал та можливі ризики(Олді плюс, 2024) Машин, А. Г.; Павленко, Олена Пантеліївна; Pavlenko, Olena P.Кожного дня у світі постає питання можливості нашого подальшого співіснування з природою, питання ефективності та доцільності використання природних ресурсів для реалізації життєвих потреб людства, пошуку можливостей реалізації задумів циркулярної економіки та дотримання принципів сталого розвитку. Одним з таких інструментів можливого залучення інвестицій в екологічні проекти є зелені облігації.Документ Інновації в органічному виробництві (на прикладі гідропоніки) в контексті сталого розвитку(Олді плюс, 2024) Вербицький, Д. В.; Павленко, Олена Пантеліївна; Pavlenko, Olena P.Формування стратегії сталого розвитку аграрного сектора є ключовою умовою для зниження негативного впливу на довкілля та покращення якості життя населення. Стратегія сталого розвитку передбачає системне впровадження інноваційних підходів, що не лише сприяють зниженню антропогенного впливу, але й підвищують конкурентоспроможність агропідприємств, сприяють соціально-економічному розвитку. Глобальні кліматичні зміни, антропогенні чинники та воєнні дії суттєво обмежили доступність посівних площ, скоротили врожайність, що призвело до дефіциту агропродукції та погіршення якості водних ресурсів, негативно впливаючи на продовольчу безпеку. У цих умовах запровадження методів гідропоніки та розширення сектору органічного виробництва є обґрунтованими стратегіями для мінімізації ризиків і вирішення нагальних аграрних викликів.Документ Інновації в сфері логістичних проєктів під час війни(Одеський національний морський університет, 2024) Крамський, Сергій Олександрович; Целлєр, Владислав Ігорович; Kramskyi, Serhii O.; Tseller, Vladyslav I.Цифрові платформи для управління логістичними проєктами стали незамінним інструментом в умовах військового стану в Україні, оскільки дозволяють ефективно моніторити та координувати всі етапи транспортування в режимі реального часу. Інновації, розроблені під час війни, часто знаходять широке застосування в цивільній сфері після завершення конфліктів. Військові конфлікти, несуть значні руйнування, водночас стають потужним стимулом для розвитку інноваційних технологій у сфері логістики. Ця робота розглядає основні виклики логістики під час війни, описує ключові інновації в цій галузі та оцінює їхній вплив на майбутні логістичні проєкти. Сучасні інновації, такі як автономні транспортні засоби, 3D-друк, хмарні платформи, роботизовані склади та цифрові системи управління, забезпечують високий рівень ефективності, гнучкості та безпеки постачання навіть в умовах активних бойових дій. Особливу роль відіграє також кібербезпека, яка захищає логістичні процеси від нових загроз.Документ A comprehensive approach to the operation of vessels within the framework of economic and production freighting in conditions of uncertainty of the parameters(ГО «Європейська наукова платформа», 2024) Kramskyi, Serhii O.; Darushin, Oleksandr; Крамський, Сергій Олександрович; Дарушин, Олександр ВолодимировичEconomic and production processes in chartering, and the shipping business itself are high-risk due to the uncertainty of information on rates, volumes of work and conditions of production processes. From the above it follows that almost any planned results of the vessels' work are actually achieved with deviations. Moreover, these deviations may in some cases not pose a particular threat to the results of the shipping company's work, the fulfillment of obligations under contracts with charterers, etc. In addition, the processes of sea transportation are components of this system, therefore there is a need for the interaction of the vessel in the process of sea transportation - a participant in the cargo delivery system - with the complex process of servicing the vessel and cargo (stakeholders), which also causes the negative impact of uncertainty. Thus, the potential dangers of production processes in shipping and the uncertainty of the conditions of commercial operation of sea vessels form risks, the accounting of which is necessary at different stages of managing the operation of vessels, as a process activity and sustainable development of shipping companies.Документ Публічне управління в сфері логістичних ринків під час військового впливу(Сумський державний університет, 2024) Крамський, Сергій Олександрович; Kramskyi, Serhii O.Військова агресія росії проти України, вплинула на всі сфери економічну, політичну та публічну життєдіяльность держави. Публічна сфера діяльності різних фондів громадських активістів, волонтерів та організацій сфери військової підтримки ЗСУ та медикаментної, лікарської підтримки поранених й реабілітації їх під час активних бойових дій на теріторії України. Вплив різних міжнародних викликів пов’язаних з невизначеністю міжнародних відносин в публічній сфері, наприклад: вибори президента в США, тощо. Нестабільність, турбулентність обставин на полі бою та швидка зміна фронтів призводить до потреби постійно адаптувати логістичні ланцюги постачань, з відповідних ринків і швидко змінюючи маршрути доставки, пунктів розвантаження і зони збору вантажів. Це вимагає високого рівня управління у тому числі публічного, гнучкості та оперативності від логістичних компаній, щоб забезпечити постійну підтримку постачань у непередбачуваних умовах.Документ Analysis of the economic dynamics of the functioning of shipping and maritime transport chartering in Ukraine(ГО «Європейська наукова платформа», 2024) Kramskyi, Serhii O.; Darushin, Oleksandr; Zakharchenko, Oleg; Крамський, Сергій Олександрович; Дарушин, Олександр Володимирович; Захарченко, Олег ВолодимировичToday, the war between russia and Ukraine has been going on for the third year, which has a rather negative impact on the country's maritime industry, as well as maritime logistics shipping routes. It is a well-known fact that shipping is an industry that is associated with dangers and risks for human resources, this is due, first of all, to the presence of an aggressive component of the business environment during the operation of vessels and the dangers of navigation as such. This is one of the peculiar properties of production processes associated with maritime transportation, and distinguishes them from other types of transport. Therefore, speaking of risks in shipping, the first association is the danger of sea and ocean transportation. This aspect of shipping is given considerable attention at the institutional world level. Over the past decades, the structure of world trade at sea has led to an increase in the share of exports and imports of traditional cargoes for the merchant fleet - grain, ore, coal. In turn, it leads to the need to change the structure of the merchant fleet of shipping companies and replenish them with ships. The influence of natural conditions is also manifested in the high level of complexity of clearly defining and ensuring time parameters during the operation of ships of shipping companies, as this is necessary in the context of economic globalization. The formation of national logistics systems, the existence of which, in many countries and cases, is impossible without maritime transport, even during the uncertainty of stable economic processes, and the influence of active hostilities.Документ Розвиток логістики в умовах воєнного впливу в Україні: проблеми та перспективи(Херсонська державна морська академія, 2024) Крамський, Сергій Олександрович; Kramskyi, Serhii O.На сьогодні нестабільність обставин на полі бою та швидка зміна фронтів призводить до потреби постійно адаптувати логістичні ланцюги, швидко змінюючи маршрути доставки, пунктів розвантаження і зони збору вантажів в Україні. Крім того, зруйнована інфраструктура призводить до зростання транспортних витрат, оскільки логістичні компанії та військові ЗСУ змушені шукати альтернативні маршрути, які зазвичай довші й менш зручні. Це вимагає високого рівня гнучкості та оперативності від логістичних компаній, щоб забезпечити постійну підтримку постачань у непередбачуваних умовах. Щоб мати можливість швидко реагувати на зміну ситуації, багато логістичних компаній та військові організації використовують цифрові платформи і системи відстеження в реальному часі. Актуальність дослідження розглядається крізь призму розвитку транспортної логістики та особливим її значенням щодо забезпечення транспортної безпеки України, особливо в умовах військового стану. Основні виклики логістики під час війни, логістичні системи під час війни стикаються з кількома критичними проблемами, які ускладнюють як цивільне, так і військове постачання. Військові конфлікти стимулюють розробку нових підходів та технологій у сфері логістики.Документ Аналіз бізнес-проєктів з комплексного сервісу інфраструктури та транспорту(Державний біотехнологічний університет, 2024) Гетманченко, С. М.; Крамський, Сергій Олександрович; Kramskyi, Serhii O.Транспортний сектор України відіграє ключову роль під час війни в Україні, у розвитку національної економіки, безпеки забезпечуючи як внутрішні перевезення, так і міжнародні транспортні потоки. Важливим аспектом у цій сфері є розвиток автомобільного транспорту, що виступає основним видом перевезень для бізнесу і населення. Національні бізнес-проєкти з комплексного сервісу транспорту, зокрема автомобільного, зосереджуються на модернізації інфраструктури, впровадженні інноваційних технологій та підвищенні якості послуг. Європейська практика управління комплексним сервісом транспорту відзначається високим рівнем регламентації, екологічною спрямованістю та інноваційними підходами в обслуговуванні транспортних засобів.Документ Ефективність організаційної системи з управління персоналом на підприємствах(Одеська державна академія будівництва та архітектури, 2024) Бондар, О. М.; Крамський, Сергій Олександрович; Kramskyi, Serhii O.Сучасні кризові умови реалізації проєктів під впливом військового стану в Україні, особливо у сфері інфраструктури і господарювання, які досі характеризуються невизначеністю, динамічністю, ризикованістю, підвищенням інтенсивності конкурентної боротьби обумовлюють зміщення акцентів уваги на персонал підприємства, який стає основою забезпечення його конкурентоспроможності. Виходячи з цього, особливої актуальності набуває проєктні команди і вивчення можливостей ефективного управління персоналом підприємства, що зумовлює необхідність формування системи управління персоналом, яка б забезпечувала конкурентоспроможність та життєздатність конкретного підприємства.Документ Організаційно-економічні підходи до управління персоналом на прикладі державного підприємства(Одеська державна академія будівництва та архітектури, 2024) Аркушенко, І. О.; Крамський, Сергій Олександрович; Kramskyi, Serhii O.За актуальних умов господарювання результативність та ефективність проєктної діяльності на прикладі державних підприємств та установ залежить від наявних у їх розпорядженні ресурсів: державних фінансових, матеріальних, трудових (кадрових). Особливого значення набуває роль кадрового потенціалу як рушійної сили у забезпечення стабільного та ефективного функціонування як приклад державного підприємства «Адміністрація морських портів України». За сучасних умов повномасштабного військового вторгнення pосії, в яких опинилася Україна, проєктний менеджер повинен чітко розуміти, що ефективність діяльності державних підприємств та установ незалежно від сфери діяльності безпосередньо залежить від грамотного та ефективного формування і управління кадровим складом. Крім того, важливо враховувати, яку саме політику в управлінні персоналом застосовувати у критичних ситуаціях, викликаних війною. Фaктoлoгiчнoю ocнoвoю пpoвeдeнoгo дocлiджeння є нaукoвi пpaцi вiтчизняниx та сучасних учeниx із пpoблeм впровадження сучасних технологій управління персоналом, державного підприємства. Метою роботи є розробка рекомендацій щодо вдосконалення підходів формування персоналу в системи управління на державному підприємстві.Документ Інформаційні технології блокчейн та ШІ в аспектах функціонування проєктів у бізнес-середовищі на морському транспорті(Одеська державна академія будівництва та архітектури, 2024) Крамський, Сергій Олександрович; Левін, Д. А.; Захарченко, О. В.; Kramskyi, Serhii O.У цій статті розглядається досвід багатьох провідних світових портів, які вже досягли статусу розумного порту – смарт-проєктів, у застосуванні цифрових технологій у своїй виробничій діяльності. Метою статті є аналіз методу управління проєктами, який враховує специфіку управління транспортними проєктами з фрахтування суден, які ґрунтуються на комплексному моніторингу та визначає конкретні організаційно-економічні напрями його функціонування, що використовуються у морських перевезеннях під час військового впливу в Україні із урахуванням трендів штучного інтелекту та зміни кон'юнктури фрахтового ринку у повоєнний період.Документ Інфраструктурна підтримка інновацій в сфері транспортної логістики в умовах турбулентності під час війни(Гельветика, 2024) Целлєр, Владислав Ігорович; Крамський, Сергій Олександрович; Tseller, Vladyslav I.; Kramskyi, Serhii O.Актуальність дослідження обумовлюється інфраструктурою транспортної логістики та особливим її значенням щодо забезпечення безпеки України, в умовах військового впливу. Військові конфлікти майже завжди призводять до значних руйнувань логістичної інфраструктури. Дороги, мости, залізничні лінії, аеропорти та порти зазнають руйнувань від обстрілів і бомбардувань. У даних умовах традиційні маршрути постачання стають непридатними для використання або суттєво ускладняється переміщення товарів і персоналу. Крім того, зруйнована інфраструктура призводить до зростання транспортних витрат, оскільки компанії та військові змушені шукати альтернативні маршрути, які зазвичай довші й менш зручні. Автори дослідження розглядають аспекти підтримки і відновлення інфраструктури під час війни є важким завданням, адже ремонтні бригади наражаються на небезпеку, а ресурси, необхідні для реконструкції, часто є в дефіциті.Документ Організаційно-економічний механізм фрахтових бізнес-стратегій судноплавних компаній на прикладі опціонів(Гельветика, 2024) Крамський, Сергій Олександрович; Захарченко, Олег Володимирович; Євдокімова, Ольга Мамедівна; Kramskyi, Serhii O.; Zakharchenko, Oleg; Yevdokimova, OlhaСьогодні морський транспорт в Україні, перебуває у стані перманентної турбулентності навколишнього бізнес-середовища, а тому відновлення ринку комплексних транспортних послуг і морських перевезень під впливом воєнних дій в Україні має схильність до суттєвих коливань. У теперішніх умовах, при дослідженні міжнародних холдінгів в сфері судноплавства, діяльність яких направлена на максимізацію поточних фінансових показників з їх функціонування. Розглянуто аспекти пов'язані з довгостроковим плануванням фрахтування флоту судноплавних компаній із урахуванням економічних трендів, стану фрахтового ринку та динаміку воєнного впливу на економічні процеси в України. Таким чином, організаційно-економічний механізм опціонів морських суден є для судноплавних компаній варі- антом реалізації стратегії розвитку, щоб зберегти існуючі позиції фрахтувальника та судновласника на ринку. Наразі використовуються такі механізми опціонів для флоту, як суднобудування, купівля суден, лізинг (бербоут-чартер), а також коротко- та середньостроковий лізинг (тайм-чартер).Таким чином, постає необхідність у перегляді організаційно-економічних підходів, якими регулюються фрахтування суден та необхідність поліпшення системи показників ефективності фрахтування морських суден судноплавними компаніями у розрізі стратегічних цілей транспортної безпеки. Авторами дослідження був проведений аналіз функціонування різних форм і видів чартерних договорів між суб’єктами бізнес-середовища на морському транспорті. Авторами було розглянуто організаційно-економічний механізм формування фрахтових стратегій судноплавних компаній на прикладі опціонів. Розглянуто географічне розподілення міжнародних морських бірж з фрахтування суден. У дослідженні розглянуто основні підходи до ризиків на морському транспорті стратегії страхування вантажів та суден фрахтувальниками суден. Іншим напрямком, де механізм опціонів може бути розвинений, є дослідження задачі планування оптимального часу купівлі або продажу судна, виходячи з очікуваних умов на глобальному фрахтовому ринку судноплавства.Документ Economic component effectiveness of chartering and impact of uncertainty on commercial&operational exploitation of vessels under modern conditions(2024) Kramskyi, Serhii O.; Darushin, Oleksandr; Zakharchenko, Oleg; Manita, Oleksandr; Крамський, Сергій Олександрович; Дарушин, Олександр Володимирович; Захарченко, Олег Володимирович; Маніта, Олександр ОлександровичToday, russia's military aggression against Ukraine, namely, the military influence of martial law on the vulnerable segments of maritime transport and infrastructure of Ukraine, still create uncertainty in terms of the global economic and political security of the world. One of the key sources of uncertainty in the commercial operation of vessels is the level of freight rates. It is worth noting that most foreign authors consider the issue of uncertainty and risk in the commercial operation of vessels precisely in the context of fluctuations in freight rates. One of the main sources of uncertainty in the commercial operation of vessels is the level of freight rates. It is worth noting that most foreign authors consider the issue of uncertainty and risk in the commercial operation of vessels precisely in the context of fluctuations in freight rates. The "market" aspect of uncertainty (conjuncture of the freight market) also dominates domestic research in this area. In particular, it is about market risk in shipping and its consideration in the decision-making process regarding the commercial operation of vessels and investment activities of shipping companies. It is natural that the production process of marine and river vessels is carried out under the influence of the external environment, as well as the management process. Thus, the assessment of market risk (based on the dynamics of freight rates) in order to take it into account in the decision-making process regarding the commercial operation of vessels and investment activities of shipping companies formed a separate economic task. However, the very production (operational) activity in the shipping industry is also associated with specific categories of risks caused by the uncertainty of various factors that are practically not taken into account. The authors of the study focus on the operational and technical phase of trade vessel operations.Документ Метод опціону управління проєктами в бізнес-середовищі на морському транспорті у повоєнний період(Київський національний університет будівництва і архітектури, 2024) Крамський, Сергій Олександрович; Євдокімова, Ольга Мамедівна; Дарушин, Олександр Володимирович; Захарченко, Олег Володимирович; Kramskyi, Serhii O.; Yevdokimova, Olga; Darushin, Oleksandr; Zakharchenko, OlehПочаток повномасштабного військового вторгнення росії в Україну завдав значних людських, економічних та політичних збитків, а також руйнувань транспортної інфраструктури, морського транспорту зокрема. На сьогодні морський транспорт України перебуває у стані турбулентності бізнес-середовища. Тому розвиток управління проєктами транспортної системи та динаміка воєнного впливу морських перевезень схильні до суттєвих економічних коливань. Важливими також є питання, пов'язані з довгостроковим плануванням фаз фрахтування флоту судноплавних компаній із урахуванням економічних трендів зміни стану фрахтового ринку та динаміки воєнного впливу на економіку України. Саме тому постає необхідність у застосуванні методології управління проєктами і програмами на прикладі опціонного методу. Сучасні підходи до управління логістичними, інфраструктурними проєктами у зовнішньому та внутрішньому бізнес-середовищі передбачають застосування методу опціонів з фрахтування. Цим методом регулюються ринок фрахтування суден та поліпшення системи показників ефективності фрахтування морських суден судноплавними компаніями у контексті стратегічних проєктів на морському транспорті. Наукова новизна дослідження полягає в застосуванні опціонного механізму з метою часових факторів до фрахтових ставок, які діють на міжнародних фрахтових біржах. Застосування цього опціонного ризик-орієнтованого проєктного методу дає змогу судноплавникам убезпечити коливання на фрахтовому ринку суден. Отже, це попереджує і знижує економічний ризик підвищення коливань фрахтових ставок для судновласників, оскільки фрахтові ставки формуються на довгострокову перспективу від шести місяців до трьох років, що страхує ризики суб’єктів морського бізнесу.Документ Analysis of organizational and economic approaches to management and chartering parameters in conditions of uncertainty of vessel work(ГО «Європейська наукова платформа», 2024) Kramskyi, Serhii O.; Zakharchenko, Oleg; Darushin, Oleksandr; Manita, Oleksandr; Крамський, Сергій Олександрович; Захарченко Олег Володимирович; Дарушин, Олександр Володимирович; Маніта, Олександр ОлександровичMaritime transport in Ukraine is in a state of permanent turbulence of the business environment, and therefore the recovery of the market of complex transport services and sea transportation under the influence of military operations in Ukraine is prone to significant fluctuations. In the present conditions, when researching international holdings in the field of shipping, the activities of which are aimed at maximizing the current financial indicators. The authors of the study conducted an analysis of the functioning of various forms and types of charter contracts between subjects of the business environment in maritime transport. Aspects related to long-term planning of fleet chartering of shipping companies are considered, taking into account economic trends, the state of the freight market and the dynamics of military influence on economic processes in Ukraine. The authors considered the organizational and economic mechanism of formation of freight strategies for shipping companies. Therefore, the organizational and economic mechanism of freight marine vessel is for shipping companies to implement a development strategy in order to preserve the existing positions of the freighting and shipowner on the market. Thus, there is a need to review the organizational and economic approaches that regulate the freighting of ships and the need to improve the system of indicators of the efficiency of the chartering of sea vessels by shipping companies in the context of the strategic goals of transport safety.Документ Організаційно-економічний інструмент з фрахтування в умовах невизначеності на прикладі судноплавних компаній(ГО «Європейська наукова платформа», 2024) Крамський, Сергій Олександрович; Захарченко, Олег Володимирович; Дарушин, Олександр Володимирович; Маніта, Олександр Олександрович; Kramskyi, Serhii O.; Zakharchenko, Oleg; Darushin, Oleksandr; Manita, OleksandrУ теперішніх економічних умовах, при дослідженні міжнародних холдингів в індустрії судноплавства інструмент фрахтування морських суден є варіантом реалізації стратегії розвитку, щоб зберегти існуючі позиції фрахтувальника та судновласника. Наразі використовуються такі механізми для флоту компаній, як суднобудування, купівля суден, лізинг (бербоут-чартер), а також коротко- та середньостроковий лізинг (тайм-чартер). Розглянуто організаційно-економічне розподілення з фрахтування суден. Авторами розглянуто підходи до невизначеності на морському транспорті стратегії страхування вантажів та суден фрахтувальниками суден. Іншим напрямком, де інструмент фрахтування може бути розвинений, є дослідження задачі планування оптимального часу купівлі або продажу судна, виходячи з очікуваних умов на глобальному фрахтовому ринку.