Статті та доповіді ЕПФ, Публічне управління та адміністрування
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті та доповіді ЕПФ, Публічне управління та адміністрування за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Організаційно-економічний інструмент з фрахтування в умовах невизначеності на прикладі судноплавних компаній(ГО «Європейська наукова платформа», 2024) Крамський, Сергій Олександрович; Захарченко, Олег Володимирович; Дарушин, Олександр Володимирович; Маніта, Олександр Олександрович; Kramskyi, Serhii O.; Zakharchenko, Oleg; Darushin, Oleksandr; Manita, OleksandrУ теперішніх економічних умовах, при дослідженні міжнародних холдингів в індустрії судноплавства інструмент фрахтування морських суден є варіантом реалізації стратегії розвитку, щоб зберегти існуючі позиції фрахтувальника та судновласника. Наразі використовуються такі механізми для флоту компаній, як суднобудування, купівля суден, лізинг (бербоут-чартер), а також коротко- та середньостроковий лізинг (тайм-чартер). Розглянуто організаційно-економічне розподілення з фрахтування суден. Авторами розглянуто підходи до невизначеності на морському транспорті стратегії страхування вантажів та суден фрахтувальниками суден. Іншим напрямком, де інструмент фрахтування може бути розвинений, є дослідження задачі планування оптимального часу купівлі або продажу судна, виходячи з очікуваних умов на глобальному фрахтовому ринку.Документ Analysis of organizational and economic approaches to management and chartering parameters in conditions of uncertainty of vessel work(2024) Kramskyi, Serhii O.; Zakharchenko, Oleg; Darushin, Oleksandr; Manita, Oleksandr; Крамський, Сергій Олександрович; Захарченко Олег Володимирович; Дарушин, Олександр Володимирович; Маніта, Олександр ОлександровичMaritime transport in Ukraine is in a state of permanent turbulence of the business environment, and therefore the recovery of the market of complex transport services and sea transportation under the influence of military operations in Ukraine is prone to significant fluctuations. In the present conditions, when researching international holdings in the field of shipping, the activities of which are aimed at maximizing the current financial indicators. The authors of the study conducted an analysis of the functioning of various forms and types of charter contracts between subjects of the business environment in maritime transport. Aspects related to long-term planning of fleet chartering of shipping companies are considered, taking into account economic trends, the state of the freight market and the dynamics of military influence on economic processes in Ukraine. The authors considered the organizational and economic mechanism of formation of freight strategies for shipping companies. Therefore, the organizational and economic mechanism of freight marine vessel is for shipping companies to implement a development strategy in order to preserve the existing positions of the freighting and shipowner on the market. Thus, there is a need to review the organizational and economic approaches that regulate the freighting of ships and the need to improve the system of indicators of the efficiency of the chartering of sea vessels by shipping companies in the context of the strategic goals of transport safety.Документ Technological synergy of engineering integrating in digitalization economy, nanotechnology and intelligent digital marketing for corporate enterprises in provisions of their economic security(2024) Hutsaliuk, O.; Tsaturian, R.; Kalinin, O.; Gedz, M.; Buhaieva, M.; Kramskyi, Serhii O.; Navolokina, A.; Крамський, Сергій ОлександровичThis article examines the technological synergy of engineering, digitalization, nanotechnology, and intelligent digital marketing, focusing on its critical role in enhancing the economic security of corporate enterprises. In a rapidly evolving digital economy, leveraging technological innovations is essential for businesses to remain competitive and sustainable. This research specifically explores several applications of nanotechnology, including nano-enhanced materials that improve product performance, nanoscale sensors for real-time monitoring of production processes, and nano coatings that provide durability and protection against environmental stressors. Moreover, it explores how savvy enterprise marketing strategies based on big data analytics and artificial intelligence can market to and empower consumers towards successful marketing campaigns to maximize commercial enterprise growth. By examining this homeostatic relationship in marketing and nanotechnology and addressing the mutual benefits of expediting engineering technologies, this study will highlight how integrating these systems can enhance the resilience of enterprises to economic fluctuations while boosting long-term viability. It reveals that finding new answers to technical change requires an expansive approach that integrates systems of engineering practice, nanotechnology, and digital marketing under a collaborative nexus toward building a more economically secure enterprise capability in today’s complex new market order.Документ Optional mechanism for formation of freight business strategies of shipping companies(Гельветика, 2024) Kramskyi, Serhii O.; Zakharchenko, O.; Darushin, O.; Крамський, Сергій Олександрович; Захарченко, О. В.; Дарушин, О. В.Today, maritime transport is in a turbulent business environment, therefore, when analyzing the work of international shipping companies, the current financial performance indicators are related to the long-term planning of the fleet of shipping companies and the dynamics of military influence on Ukraine. Examination of the operation of various forms and types of charter contracts between subjects of the business environment in maritime transport. The research examines the main approaches to risks in sea transport of the strategy of ship cargo insurance. The option mechanism is an option for shipping companies to implement their development strategy in order to preserve the existing positions of the charterer and shipowner in the market. Another area where the option mechanism can be developed is the problem of planning the optimal time to buy or sell a ship, based on the expected conditions on the freight market and the market value of the ship.Документ Метод опціону управління проєктами в бізнес-середовищі на морському транспорті у повоєнний період(Київський національний університет будівництва і архітектури, 2024) Крамський, Сергій Олександрович; Євдокімова, Ольга Мамедівна; Дарушин, Олександр Володимирович; Захарченко, Олег Володимирович; Kramskyi, Serhii O.; Yevdokimova, Olga; Darushin, Oleksandr; Zakharchenko, OlehПочаток повномасштабного військового вторгнення росії в Україну завдав значних людських, економічних та політичних збитків, а також руйнувань транспортної інфраструктури, морського транспорту зокрема. На сьогодні морський транспорт України перебуває у стані турбулентності бізнес-середовища. Тому розвиток управління проєктами транспортної системи та динаміка воєнного впливу морських перевезень схильні до суттєвих економічних коливань. Важливими також є питання, пов'язані з довгостроковим плануванням фаз фрахтування флоту судноплавних компаній із урахуванням економічних трендів зміни стану фрахтового ринку та динаміки воєнного впливу на економіку України. Саме тому постає необхідність у застосуванні методології управління проєктами і програмами на прикладі опціонного методу. Сучасні підходи до управління логістичними, інфраструктурними проєктами у зовнішньому та внутрішньому бізнес-середовищі передбачають застосування методу опціонів з фрахтування. Цим методом регулюються ринок фрахтування суден та поліпшення системи показників ефективності фрахтування морських суден судноплавними компаніями у контексті стратегічних проєктів на морському транспорті. Наукова новизна дослідження полягає в застосуванні опціонного механізму з метою часових факторів до фрахтових ставок, які діють на міжнародних фрахтових біржах. Застосування цього опціонного ризик-орієнтованого проєктного методу дає змогу судноплавникам убезпечити коливання на фрахтовому ринку суден. Отже, це попереджує і знижує економічний ризик підвищення коливань фрахтових ставок для судновласників, оскільки фрахтові ставки формуються на довгострокову перспективу від шести місяців до трьох років, що страхує ризики суб’єктів морського бізнесу.Документ Economic component effectiveness of chartering and impact of uncertainty on commercial&operational exploitation of vessels under modern conditions(2024) Kramskyi, Serhii O.; Darushin, Oleksandr; Zakharchenko, Oleg; Manita, Oleksandr; Крамський, Сергій Олександрович; Дарушин, Олександр Володимирович; Захарченко, Олег Володимирович; Маніта, Олександр ОлександровичToday, russia's military aggression against Ukraine, namely, the military influence of martial law on the vulnerable segments of maritime transport and infrastructure of Ukraine, still create uncertainty in terms of the global economic and political security of the world. One of the key sources of uncertainty in the commercial operation of vessels is the level of freight rates. It is worth noting that most foreign authors consider the issue of uncertainty and risk in the commercial operation of vessels precisely in the context of fluctuations in freight rates. One of the main sources of uncertainty in the commercial operation of vessels is the level of freight rates. It is worth noting that most foreign authors consider the issue of uncertainty and risk in the commercial operation of vessels precisely in the context of fluctuations in freight rates. The "market" aspect of uncertainty (conjuncture of the freight market) also dominates domestic research in this area. In particular, it is about market risk in shipping and its consideration in the decision-making process regarding the commercial operation of vessels and investment activities of shipping companies. It is natural that the production process of marine and river vessels is carried out under the influence of the external environment, as well as the management process. Thus, the assessment of market risk (based on the dynamics of freight rates) in order to take it into account in the decision-making process regarding the commercial operation of vessels and investment activities of shipping companies formed a separate economic task. However, the very production (operational) activity in the shipping industry is also associated with specific categories of risks caused by the uncertainty of various factors that are practically not taken into account. The authors of the study focus on the operational and technical phase of trade vessel operations.Документ Організаційно-економічний механізм фрахтових бізнес-стратегій судноплавних компаній на прикладі опціонів(Гельветика, 2024) Крамський, Сергій Олександрович; Захарченко, Олег Володимирович; Євдокімова, Ольга Мамедівна; Kramskyi, Serhii O.; Zakharchenko, Oleg; Yevdokimova, OlhaСьогодні морський транспорт в Україні, перебуває у стані перманентної турбулентності навколишнього бізнес-середовища, а тому відновлення ринку комплексних транспортних послуг і морських перевезень під впливом воєнних дій в Україні має схильність до суттєвих коливань. У теперішніх умовах, при дослідженні міжнародних холдінгів в сфері судноплавства, діяльність яких направлена на максимізацію поточних фінансових показників з їх функціонування. Розглянуто аспекти пов'язані з довгостроковим плануванням фрахтування флоту судноплавних компаній із урахуванням економічних трендів, стану фрахтового ринку та динаміку воєнного впливу на економічні процеси в України. Таким чином, організаційно-економічний механізм опціонів морських суден є для судноплавних компаній варі- антом реалізації стратегії розвитку, щоб зберегти існуючі позиції фрахтувальника та судновласника на ринку. Наразі використовуються такі механізми опціонів для флоту, як суднобудування, купівля суден, лізинг (бербоут-чартер), а також коротко- та середньостроковий лізинг (тайм-чартер).Таким чином, постає необхідність у перегляді організаційно-економічних підходів, якими регулюються фрахтування суден та необхідність поліпшення системи показників ефективності фрахтування морських суден судноплавними компаніями у розрізі стратегічних цілей транспортної безпеки. Авторами дослідження був проведений аналіз функціонування різних форм і видів чартерних договорів між суб’єктами бізнес-середовища на морському транспорті. Авторами було розглянуто організаційно-економічний механізм формування фрахтових стратегій судноплавних компаній на прикладі опціонів. Розглянуто географічне розподілення міжнародних морських бірж з фрахтування суден. У дослідженні розглянуто основні підходи до ризиків на морському транспорті стратегії страхування вантажів та суден фрахтувальниками суден. Іншим напрямком, де механізм опціонів може бути розвинений, є дослідження задачі планування оптимального часу купівлі або продажу судна, виходячи з очікуваних умов на глобальному фрахтовому ринку судноплавства.Документ Інформаційні технології блокчейн та ШІ в аспектах функціонування проєктів у бізнес-середовищі на морському транспорті(Одеська державна академія будівництва та архітектури, 2024) Крамський, Сергій Олександрович; Левін, Д. А.; Захарченко, О. В.; Kramskyi, Serhii O.У цій статті розглядається досвід багатьох провідних світових портів, які вже досягли статусу розумного порту – смарт-проєктів, у застосуванні цифрових технологій у своїй виробничій діяльності. Метою статті є аналіз методу управління проєктами, який враховує специфіку управління транспортними проєктами з фрахтування суден, які ґрунтуються на комплексному моніторингу та визначає конкретні організаційно-економічні напрями його функціонування, що використовуються у морських перевезеннях під час військового впливу в Україні із урахуванням трендів штучного інтелекту та зміни кон'юнктури фрахтового ринку у повоєнний період.Документ Ефективність організаційної системи з управління персоналом на підприємствах(Одеська державна академія будівництва та архітектури, 2024) Бондар, О. М.; Крамський, Сергій Олександрович; Kramskyi, Serhii O.Сучасні кризові умови реалізації проєктів під впливом військового стану в Україні, особливо у сфері інфраструктури і господарювання, які досі характеризуються невизначеністю, динамічністю, ризикованістю, підвищенням інтенсивності конкурентної боротьби обумовлюють зміщення акцентів уваги на персонал підприємства, який стає основою забезпечення його конкурентоспроможності. Виходячи з цього, особливої актуальності набуває проєктні команди і вивчення можливостей ефективного управління персоналом підприємства, що зумовлює необхідність формування системи управління персоналом, яка б забезпечувала конкурентоспроможність та життєздатність конкретного підприємства.Документ Інфраструктурна підтримка інновацій в сфері транспортної логістики в умовах турбулентності під час війни(Гельветика, 2024) Целлєр, Владислав Ігорович; Крамський, Сергій Олександрович; Tseller, Vladyslav I.; Kramskyi, Serhii O.Актуальність дослідження обумовлюється інфраструктурою транспортної логістики та особливим її значенням щодо забезпечення безпеки України, в умовах військового впливу. Військові конфлікти майже завжди призводять до значних руйнувань логістичної інфраструктури. Дороги, мости, залізничні лінії, аеропорти та порти зазнають руйнувань від обстрілів і бомбардувань. У даних умовах традиційні маршрути постачання стають непридатними для використання або суттєво ускладняється переміщення товарів і персоналу. Крім того, зруйнована інфраструктура призводить до зростання транспортних витрат, оскільки компанії та військові змушені шукати альтернативні маршрути, які зазвичай довші й менш зручні. Автори дослідження розглядають аспекти підтримки і відновлення інфраструктури під час війни є важким завданням, адже ремонтні бригади наражаються на небезпеку, а ресурси, необхідні для реконструкції, часто є в дефіциті.Документ Організаційно-економічні підходи до управління персоналом на прикладі державного підприємства(Одеська державна академія будівництва та архітектури, 2024) Аркушенко, І. О.; Крамський, Сергій Олександрович; Kramskyi, Serhii O.За актуальних умов господарювання результативність та ефективність проєктної діяльності на прикладі державних підприємств та установ залежить від наявних у їх розпорядженні ресурсів: державних фінансових, матеріальних, трудових (кадрових). Особливого значення набуває роль кадрового потенціалу як рушійної сили у забезпечення стабільного та ефективного функціонування як приклад державного підприємства «Адміністрація морських портів України». За сучасних умов повномасштабного військового вторгнення pосії, в яких опинилася Україна, проєктний менеджер повинен чітко розуміти, що ефективність діяльності державних підприємств та установ незалежно від сфери діяльності безпосередньо залежить від грамотного та ефективного формування і управління кадровим складом. Крім того, важливо враховувати, яку саме політику в управлінні персоналом застосовувати у критичних ситуаціях, викликаних війною. Фaктoлoгiчнoю ocнoвoю пpoвeдeнoгo дocлiджeння є нaукoвi пpaцi вiтчизняниx та сучасних учeниx із пpoблeм впровадження сучасних технологій управління персоналом, державного підприємства. Метою роботи є розробка рекомендацій щодо вдосконалення підходів формування персоналу в системи управління на державному підприємстві.