Статті та доповіді ЕПФ, економічні науки
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті та доповіді ЕПФ, економічні науки за Ключові слова "AMS системи"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ AMS системи як інструмент управління цифровим маркетингом членських організацій(2022) Литвиненко, Катерина Олександрівна; Lytvynenko, Kateryna O.Модель членських організацій базується на залученні нових членів, а також на утриманні існуючих учасників. Загальне зростання може відбутися лише тоді, коли обидві частини спостерігають позитивний зріст. Отже, з точки зору маркетингу, унікальність моделі членської організації полягає у тому, що члени асоціації є одночасно і клієнтами, тобто споживачами продуктів і послуг, а також і співробітниками компанії, тобто внутрішніми споживачами: працюють в комітетах, висувають свої кандидатури на обрані посади в Раду директорів, формують наглядову раду, що контролює фінансовий перерозподіл внесків та витрат, тощо.