Статті та доповіді ЕПФ (Економічні науки)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті та доповіді ЕПФ (Економічні науки) за Ключові слова "338:502.3+339.138"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Конвергенція маркетингу в умовах сталого розвитку на прикладі підприємництва органічних добрив(Гельветика, 2024) Садченко, Олена Василівна; Sadchenko, Olena V.У статті розглядаються основні питання маркетингу в умовах сталого розвитку до бережливого підприємництва органічних добрив. Висвітлено теоретичні підходи та методологічні основи конвергенції маркетингових стратегій і управлінських технологій на підприємництвах органічних добрив. У статті розглядаються основні питання маркетингу в умовах сталого розвитку до бережливого підприємництва в умовах конвергенції. Розглянуто маркетингові стратегії економічного зростання органічних добрив. Маркетингові стратегії підприємств, що виробляють органічні добрива, активно використовують цифрові технології, соціальні медіа, веб-сайти та електронну пошту для просування своєї продукції. Вони також беруть участь у виставках та конференціях для безпосередньої взаємодії з цільовою аудиторією. Визначається, що специфічні особливості маркетингового підходу до підприємництв органічних добрив в процесі конвергенції найбільше розкриває вплив на сталий розвиток. Маркетингові стратегії підприємств, що виробляють органічні добрива, активно використовують цифрові технології, соціальні медіа, веб-сайти та електронну пошту для просування своєї продукції. Вони також беруть участь у виставках та конференціях для безпосередньої взаємодії з цільовою аудиторією. Встановлено, що в умовах конвергенції маркетингу сталого розвитку підходи до сталого виробництва зростання органічних добрив суттєво впливають на ефективність бізнесу, його сталість і відповідність сучасним вимогам ринку.