Факультет психології та соціальної роботи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Факультет психології та соціальної роботи за Ключові слова "7.03010201 психологія"
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дослідження рівня тривожності студентів в період сесії(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Кравчук, Людмила ЮріївнаСучасне суспільство характеризується такими кризовими явищами, як екзистенційний вакуум, поширення зневіри, нехтування принципами гуманності, зниження рівня духовності, нівелювання родинних традицій. Суспільні дезорієнтири посилюють тривожні настрої населення. Серед менш захищених верств у цій ситуації залишається молодь. Етап професійного становлення молодої людини - відповідальний і складний період, впродовж якого вона повинна отримати фахові знання, навчитися самостійно працювати над собою, набути спеціальних навичок.Документ Експериментальне дослідження особливості суб'єктивних уявлень про конфлікт у лідерів і ведених(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Красилюк, Олеся СергіївнаСуществование и развитие всякой организации, малой или большой групп и личности в них связано с постоянным возникновением противоречий, борьбой различных сторон, заключающейся в разрешении одних противоречий и возникновении других, доходящих порой до конфликтов. Возникновение все большего числа проблемных ситуаций в условиях постоянного усложнения взаимодействий лидер - ведомые актуализировало проблему конфликта в различных сферах человеческой деятельности и общении. А восприятие тяжелой, сложной ситуации не как наступившей катастрофы, а как своеобразного маркера жизни и развития организации, пока еще не свойственно большинству управленцев.Документ Особливості емоційного розвитку дітей дошкільного віку(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Полякова, Кристина ВасилівнаЕмоційний розвиток дошкільника пов'язано перш за все з появою у нього нових інтересів, мотивів і потреб. Найважливішим зміною у мотиваційній сфері виступає виникнення громадських мотивів, вже не обумовлених досягненням вузькоособистих утилітарних цілей. Тому інтенсивно починають розвиватися соціальні емоції і моральні почуття, в дошкільному віці відсутні або спостерігалися в зародковому стані. До змін в емоційній сфері призводить встановлення ієрархії мотивів. Виділення основного мотиву, якому підпорядкована ціла система інших, стимулює стійкі і глибокі переживання. Причому вони відносяться не до найближчих, миттєвим, а досить віддаленим результатам діяльності. Тобто емоційні переживання тепер викликаються не тим фактом, який безпосередньо сприймається, а глибоким внутрішнім змістом, який цей факт набуває в зв'язку з провідним мотивом діяльності дитини. Почуття втрачають ситуативність, стають більш глибокими за смисловим змістом, виникають у відповідь на передбачувані уявні обставини. У дошкільника формується емоційне передбачення, яке змушує його переживати з приводу можливих результатів діяльності, передбачити реакцію інших людей на його вчинки. Тому роль емоцій в діяльності дитини істотно змінюється. Якщо раніше дитина відчувала радість від того, що отримала бажаний результат, то тепер вона радіє тому, що може цей результат отримати. Якщо раніше вона виконувала моральну норму, щоб заслужити позитивну оцінку, то тепер вона її виконує, передбачаючи, як зрадіють оточуючі її вчинку.Документ Особливості прояву агресії у вчителів загальноосвітньої школи (I-III)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Мінчева, Ольга АндріївнаПротягом свого історичного розвитку^ людство не одноразово доводило, що агресія та агресивна поведінка, є невід’ємною частиною існування як кожної окремої особистості, так і усього суспільства в цілому. Це пов’язано з тим, що агресія володіє властивістю!! впливати на свідомість та поведінку соціуму. При цьому, більшість людей на словах намагається відкидати агресію, але при цьому широко демонструє її у своєму повсякденному житті.Документ Проблема гіперактивності в молодшому шкільному віці(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Крашунська, Оксана ІгорівнаРозвиток суспільства і цивілізації ставить перед людиною нові проблеми. Несприятливі соціально-економічні та екологічні чинники призводять до погіршення здоров’я і найсильніше впливають на дітей. Останні дослідження показують, що понад 90 % дітей | мають відхилення у психічному та фізичному розвитку. За час навчання у школі майже в 4 рази збільшується кількість психопатологічних станів. Серед дітей із розладами поведінки можна виділити особливу групу без виражених органічних пошкоджень мозку. Йдеться про дітей, в яких поступово зростають відхилення в окремих психічних функціях, зо виражається в порушенні поведінки. При цьому найбільшу увагу привертає підвищена рухова активність дитини, перший опис якої з’явився понад 100 років тому. Складність проблеми полягає в тому, що вона є комплексною: медичною, психологічною і педагогічною.Документ Психологічні особливості особистості та ділові відношення(2016) Суслова, Валерія ОлександрівнаАктуальность выбранной темы обусловлена запросом общества - в современных социальных условиях на рынке труда растет спрос на специалистов, имеющих не только достаточно высокий уровень образования и профессиональных навыков, но и стремящихся к дальнейшему профессиональному самосовершенствованию. Немаловажное значение имеет сформированность профессиональной позиции, профессиональное самоопределение личности.Документ Психологічні особливості стресостійкості представників стресогенних професій ( на прикладі працівників охоронних структур)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Мєдвєдєв, Олексій ВікторовичУ вітчизняній і зарубіжній літературі питання впливу професійної діяльності на людину та її стан одержали досить широке висвітлення. Проте роль цих чинників у розвитку психологічного (професійного) стресу, механізми регуляції цього стану, обґрунтування моделей його вивчення, оцінки і прогнозування стресостійкості до впливу екстремальних факторів у діяльності працівника охоронних структур, роль особистісної детермінації досліджувалися лише побіжно.Документ Психологічні та особистісні особливості категорії людей,які звертаються до Департаменту праці та соціальної політики(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Підлубна, Ірина ІванівнаЩо стосується організації психологічної допомоги в Україні, слід зазначити, що в останні роки переважне розвиток отримали чотири області психологічного консультування: в рамках шкільної психологічної служби та служби внз (психолог в закладах народної освіти), у рамках профконсультації (психолог центру профконсультації), в рамках психологічної служби підприємств (соціальний психолог) і психолог сімейної консультації. Традиційним місцем роботи вітчизняного психолога- консультанта будуть: психологічна служба школи, вузу і підприємства, сімейна консультація і посаду медичного психолога в закладах Моз. До теперішнього часу відкрито нові спеціальності у внз, що передбачають підготовку консультують психологів, створені річні факультети перепідготовки вчителів для роботи шкільними психологами, є вагомий досвід роботи шкільних психологів у Москві, Мінську, Києві, Петербурзі, країнах Балтії.Документ Стиль керівництва та психологічний клімат у колективі(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Кауфман, Максим РафаїловичВ современных условиях постоянно растет интерес к явлению, которое получило название морально - психологического, нравственного или социально - психологического климата коллектива. Сама проблема психологического климата возникла на базе более общей проблемы - взаимодействия людей в процессе совместной деятельности с ее частными (например, ролевое ожидание) и общими (структурными) аспектами.