Факультет психології та соціальної роботи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Факультет психології та соціальної роботи за Ключові слова "7.03010201 Психологія"
Зараз показуємо 1 - 20 з 24
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання стратегічних альянсів для розвитку туристичного бізнесу в Україні(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Кабак, Юлія ПетрівнаМетою дипломної роботи є дослідження використання стратегічних альянсів у розвитку туристичної газузі, є теоретико- методологічне обґрунтування процесу стратегічного планування маркетингової діяльності суб’єктів господарювання туристичної галузі та розроблення на цій основі наукових рекомендацій щодо його практичної реалізації. З метою досягнення зазначеної мети були поставлені такі завдання: - з'ясувати теоретичні основи та вироблення рекомендацій для удосконалення стратегічного планування та співпраці підприємств туристичного бізнесу; - структуризувати етапи процесу формування та реалізації маркетингової стратегії суб’єктів туристичної діяльності; - на підставі виявлених у процесі аналізу проблем розробити рекомендації щодо вдосконалення системи стратегічного планування маркетингової діяльності в туристичній галузі України, обґрунтувати пропозиції щодо необхідності проведення змін; - запропонувати концептуальне забезпечення процесу інтеграції зусиль стратегічних державно-приватних туристичних альянсів у процес формування та реалізації міжнародної маркетингової стратегії розвитку туризму України як ефективного заходу удосконалення механізму взаємоузгодженості стратегічного планування маркетингової діяльності на різних рівнях господарювання у галузі туризму.Документ Виявлення особливостей когнітивної сфери суб’єктів з різними художніми перевагами(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Пряхіна, Анастасія ВалеріївнаВ нашому суспільстві передовим ресурсом є інформація, вона має визначальне значення в різних областях. Для того, щоб структурувати інформацію, людина використовує різні поняття і категорії. Оперування поняттями складний процес і вимагає дослідження. Інформація сприймається людиною через різні модальності. Але найбільше сприйняття здійснюється через зоровий аналізатор. Таким чином, досліджувати пізнавальні процеси краще використовуючи візуальні образи. Образи — є об'єктом процесу сприйняття. Об'єктом понятійного мислення, можна сказати, виступають категорії, як наслідок процесу категоризації.Документ Вплив індивідуальних особистісних особливостей студентської молоді на формування релігійних переконань(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Нерян, Олексій МиколайовичАктуальність теми даної роботи характеризується сплеском різних релігійних переконань серед молоді, яку можна пов'язати з політичними, соціальними, психологічними і світоглядними процесами в суспільстві. Комплекс соціальних і психологічних причин, що породив у багатьох людей відчуття безперспективності життя, песимізму, неможливості встановлення гармонійних відносин в суспільстві, здійснення гуманних ідеалів також створило сприятливі умови для поширення «нових» форм релігійних переконань.Документ Креативні особливості особистості студентів педагогічного училища(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Вадатурська, Юлія СергіївнаАктуальність дослідження. У наш час проблема творчості стала настільки актуальною, то дійсно вважається «проблемою століття». Не можна сказати, що проблематика творчості була обійдена увагою дослідників. Більше століття її розробкою займаються психологи. Ще раніше механізм творчості намагалися зрозуміти філософи, історики, лінгвісти, вони багато зробили для накопичення та узагальнення матеріалу з історії відкриттів. Але, незважаючи на це, феномен творчості довгий час вислизав від точного психологічного експерименту. У численних дослідженнях нагромаджено багато емпіричних фактів, однак творча особистість залишається незрозумілою і непередбачуваною. У результаті склалася поширена думка, що проблема творчості с недосяжною вершиною для психологічної науки, оскільки пов'язані з творчістю складні процеси не піддаються науковому вивченню. Втім, суспільний та науковий інтерес до діяльності, поведінки, особистого життя творчих людей залишається надзвичайно гострим. Зумовлено це тим, що від творчих людей очікують зрушень у розвитку науки і житті суспільства, на них покладають великі надії. На межі XIX - XX століть почала складатися «наука про творчість»; «теорія творчості» або «психологія творчості», як спеціальна галузь досліджень. Ситуація науково-технічної революції другої половини XX століття створила умови, що відкривають новий етап розвитку досліджень творчості. Проблемою дослідження феномену творчості займались: В.М. Бехтерев, А. Пуанкаре, В.І. Вернадский, Б.М. Кедров, П.Л. Капица, О.Н. Лук, Я.О Понамарьов, С.Ю Степанов, М.Р Ярошевський, В.А Моляко, В.А.Цапок, Р.М.Грановська, В.Я.Кан-Калик, Н.В.Кузьмина, та інші.Документ Основні складові психологічної готовності до професійної діяльності(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Ткаченко, Катерина СергіївнаМета дослідження: вивчення особливостей психологічної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності. Завдання: 1. Провести теоретичний аналіз наукової літератури з проблеми вивчення особливостей готовності до професійної діяльності; 2. Здійснити дослідження психологічної готовності студентів - психологів до майбутньої професійної діяльності; 3. На основі отриманих даних провести порівняльний аналіз результатів дослідження основних складових психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх психологів на різних етапах навчання.Документ Особливості впливу дельфінотерапії на психічні процеси дітей з ЗПР(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Одінцова, Катерина ВіталіївнаВ останні роки помітно збільшилося число дітей з затримкою психічного розвитку (ЗПР). Дані спеціальної психології свідчать, що однією з найбільш поширених форм аномалій психіки в ранньому онтогенезі в даний час є саме затримка психічного розвитку. Збільшується число дітей із затримкою психічного розвитку звичайно ж, це відбувається під впливом ряду чинників, таких, як несприятливі умови макро- та мікро-середовища, в якій виховується дитина, спадкові чинники, ускладнення шкільної програми, вдосконалення методів і методик діагностики інтелектуального розвитку дитини і індивідуально- психологічних характеристик дитини. Цей факт і обумовлює підвищену увагу дослідників до даної проблеми.Документ Особливості впливу тривожності на поведінку в конфліктних ситуаціях у вимушених переселенців(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Нанівська, Валентина ПавлівнаАктуальною стає проблема вивчення тривожності, яка зумовлює стратегії поведінки вимушених переселенців в конфліктних ситуаціях. Вивчення впливу тривожності на поведінку в конфліктних ситуаціях у вимушених переселенців може допомогти психологам і соціальним працівникам у методичних та практичних рекомендаціях щодо зниження тривожності, ефективного управління конфліктом, оптимізації міжособистісної взаємодії, в також визначати стратегію і методи психологічної допомоги даній категорії населення відповідно до специфіки їх поведінки.Документ Особливості особистісної ідентичності студентської молоді(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Перелигіна, Олександра ЮріївнаМета: теоретичне та емпіричне обґрунтування проблеми особистішої ідентичності сучасної молоді. Задачі: 1. Вивчити сучасний стан проблеми ідентичності на прикладах досліджень попередніх років. 2. Розглянути особливості студентського віку. 3. Визначити особистісну ідентичність, як внутрішньоособистісну конгруентність Я-реального та Я-ідеального, статеву ідентичність, тендерні стереотипи і образи у юнаків та дівчат студентського віку.Документ Особливості переживання стресових станів старшими школярами у період підготовки та складання ЗНО(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Смаль, Тетяна ЮріївнаАктульність дослідження: будь-який іспит для учня завжди є певного мірою стресовою ситуацією. Ще актуальнішою ця істина стає в умовах проходження зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО). Зовнішнє незалежне оцінювання - неминучий етап життя для тих, хто хоче здобути вищу освіту. У перекладі з англійської “тестування” означає “перевірка”. І справді, під час тестування перевіряють найрізноманітніші риси людини - від знань до якостей пам'яті, мислення та вміння зберігати спокій, впевненості у своїх силах. Зовнішнє незалежне оцінювання має низку особливостей, які можуть викликати у випускників різні труднощі, в тому числі і психологічні. Процедура проходження зовнішнього незалежного оцінювання - діяльність складна, що відрізняється від звичного досвіду учнів і диктує особливі вимоги до рівня розвитку та зрілості психічних функцій.Документ Особливості сімейних відносин в осіб, які прживають в зареєстрованому та незареєстрованому державному шлюбі(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Василенко, Марія ВолодимирівнаМета - шляхом теоретичного аналізу та емпіричного дослідження встановити особливості сімейних відносин в осіб в зареєстрованному та незареєстрованному шлюбі Для досягнення вказанної мети вирішували такі задачі: 1. Вивчити зарубіжні та вітчизняні концепції особливостей сімейних відносин. 2. З’ясувати особливості соціально-психологічних аспектів феномену незареєстрованого шлюбу. 3. Емпірично дослідити психологічні особливості сімейних відносин серед осіб, які проживають в зареєстрованому та незареєстрованому державою шлюбі.Документ Особливості ціннісно-смислових орієнтацій жінок, що працюють в сільському господарстві(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Лепіх, Наталія ІванівнаМета дослідження - теоретично проаналізувати та емпірично виявити ціннісно-смислові орієнтації жінок, які працюють в сільському господарстві. Задачі дослідження: 1. Проаналізувати теоретичні аспекти ціннісно-смислової сфери у концептуалізаціях зарубіжних та українських психологів. 2. На основі теоретичного аналізу надати психологічну характеристику дівчат в періоді першої фази ранньої дорослості (20-30 років), та жінок (30- 40 років), в періоді другої фази ранньої дорослості. 3. Описати сучасне становище жінок, які працюють в сільському господарстві. 4. Провести емпіричне дослідження ціннісно-смислової орієнтації жінок, що працюють в сільському господарстві. 5. На основі отриманих даних, порівняти показники фермерів- початківців та студентів, жінок-фермерів та домогосподарок.Документ Психологические особенности адаптации детей младшего школьного возраста к обучению в школе(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Шевчук, Дмитро АнатолійовичЦель работы: исследование психологических особенностей адаптации детей младшего школьного возраста к обучению в школе Задачи исследования: 1. Осуществить теоретический анализ психолого-педагогической литературы по проблеме адаптации первоклассников к школе. 2. Исследовать уровень школьной адаптации у учеников первого класса. 3. Разработать и реализовать развивающую программу по адаптации к первому классу школы. 4. Провести сравнительный анализ и проанализировать результаты исследования до и после применения развивающей программы.Документ Психологічна реабілітація учасників військових дій(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Джурінська, Марина ЮріївнаАктуальність дослідження даної проблеми пов'язана з тим, що на сьогоднішній день дослідження та реалізація психологічної реабілітації учасників військових дій, особливо в Україні, є надзвичайно важливою та вкрай необхідною процедурою. Військові дії можуть впливати не лише на фізичні й матеріальні втрати, а й на психологічні сторони життя людей які беруть в них участь. Психологічна реабілітація є невід’ємною частиною заходів для повернення людини до нормального життя, реадаптацію та соціалізацію. На сьогоднішній день, майже кожна країна, солдати якої колись брали учать у військових діях, має свою програму та структуру по їх психологічній реабілітації. Безумовно психологічна реабілітація є комплексним засобом і включає в себе психологічне консультування, індивідуальну або групову психотерапію, психокорекцію і т. п. На даному етапі немає єдиної точки зору щодо самого ефективного способу і методу психологічної реабілітації. Найчастіше психологічні дослідження направлені на групу реабілітантів з певними симптомами порівнюючи групи в яких використовувалась методи психологічної реабілітації та ті, в яких не використовувались. Рідко коли в дослідженнях порівнюються методи між собою для пошуку найбільш ефективного. Отже основним критерієм актуальності нашої роботи є саме пошук найбільш ефективних та найчастіше використовуванихДокумент Психологічні особливості агресивної поведінки девіантних підлітків(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Шипітко, Карина ВалентинівнаАктуальність: останнім часом відзначається підвищений інтерес фахівців, які представляють різні галузі знань і наукових напрямків, до проблеми зростання агресії в суспільстві, в тому числі серед дітей і підлітків. Склалася думка, згідно з яким кожна історична епоха народжує адекватні їй стилі поведінки. Найбільш явно і безпосередньо це простежується на дитячій поведінці (X. Лукерт). Для деяких підлітків участь в бійках, твердження себе за допомогою кулаків є сталою лінією поведінки. Ситуація посилюється нестабільністю суспільства, міжособовими і міжгруповими конфліктами. Знижується вік прояву агресивних дій.Документ Психологічні особливості комунікативної сфери майбутніх психологів(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Процун, Дарина ОлександрівнаПроведено теоретичний аналіз проблеми особливостей комунікативної сфери особистості. Під комунікативною сферою розуміється соціально обумовлена область комунікативної діяльності людини, що має свої функції, які визначаються комунікативними потребами - необхідністю повідомити або отримати певну інформацію. Процес спілкування є невід'ємною частиною комунікативної сфери. Спілкуванням називається складний, багатоплановий процес встановлення і розвитку контактів між людьми, породжуваний потребами в спільної діяльності. Комунікативна сфера особистості - це система психологічних знань про себе і про інших, умінь, навичок у спілкуванні, стратегій поведінки в соціальних ситуаціях, що дозволяє будувати ефективне спілкування у відповідності з цілями та умовами професійної і міжособистісної взаємодії.Документ Психологічні особливості самооцінки студента - психолога(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Рибаченко, Анжела ВасилівнаАктуальність роботи обумовлена тим, що розбудова державності України, побудова гуманного, демократичного суспільства висуває на передній план проблеми, пов’язані з формуванням всебічно розвиненої особистості, здатної адекватно сприймати зміни в суспільстві, проявляти власну активність в суспільному житті. Саме самооцінка особистості має важливе значення для успішної навчальної діяльності, а також професійної орієнтації, способі життя, вибору життєвого шляху, та усвідомлення себе в суспільстві. Від того як особистість сприймає себе залежить її майбутнє. Крім того, існують різні підходи до розуміння сутності самооцінки, а це свідчить про її складність і багатогранність як психологічного феномену.Документ Роль матері в формуванні жіночої ідентичності(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Малуха, Надія ІванівнаВивчення становлення ідентичності в сучасних реаліях розвитку суспільства є актуальною проблемою, в (вітлі якої знаходять своє відображення такі особистісні зміни людини, як і ідчуження від своєї автентичної суті, відчуття фрагментованості особистості і в цілому втрата сенсу життя. Постановка проблеми вивчення жіночої ідентичності і чинників її становлення є актуальним завдання в зв'язку зі сформованим запитом на консультативну допомогу жінкам, які не можуть психологічно відокремитися від своєї матері.Документ Роль пісочної терапії в формуванні образу «Я» в підлітковому віці(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Бадера, Валентина ВасилівнаМета роботи - шляхом теоретичного аналізу та емпіричного дослідження встановити теоретично ефективність пісочної терапії у формуванні образу «Я» у підлітків Для досягнення даної мети потрібно рішення наступних задач: 1. Проаналізувати пісочну терапію як метод терапевтичного впливу на образ «Я» підлітків. 2. Ознайомитися з основними теоретичними підходами до розуміння образу «Я». 3. Вивчити становлення та розвиток образу «Я» у підлітковому віці 4. Дослідити роль пісочної терапії у зміні образу «Я» підлітків.Документ Самотність та соціальні мережі(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Кондратюк, Микола МиколайовичСегодня глобальная сеть Интернет прочно вошла в повседневную жизнь каждого человека, особенно в крупных городах. По оценкам экспертов, на конец 2015 года численность WЕВ аудитории достигла 3,2 миллиардов пользователей, тем самым объединив в единую сеть 43% населения земли. Таким образом, степень проникновения Интернета в мире достигнет 43,4 % против 6,5 % в 2000 году. В развитых странах этот показатель поднимется до 82,2 %, в развивающихся — до 35,3 %. В последних при этом будет насчитываться 2 млрд человек, выходящих в Сеть, в 2015 году сети 2G уже покрывают 95% населяемой территории Земли против 58 % в 2000 году. Проникновение ЗG-технологии увеличится до 69 %, однако в сельской местной доступ к ней будут иметь лишь 29 % жителей. К концу 2015 года общее количество абонентов мобильной связи превысит 7 млрд, в то время как 15 лет назад насчитывалось 738 млн подписчиков этой услуги.Документ Система цінностей студентської молоді в умовах трансформації суспільства(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Яровий, Андрій ВолодимировичМета дослідження: виявити системи цінностей студентської молоді в умовах трансформації. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити такі задачі. 1. На основі аналізу теоретико-методологічних робіт вітчизняних та зарубіжних авторів вивчити проблему ціннісної сфери особистості. 2. Дослідити психологічні особливості студентської молоді. 3. Вивчити ціннісну-смислову сферу студентської молоді, вікових та тендерних особливостей, змістовних характеристик її ціннісно-смислової і ціннісно-мотиваційної сфер.