Статті та доповіді ФПСР (Педагогічні науки)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті та доповіді ФПСР (Педагогічні науки) за Ключові слова "peculiarities of application of coaching technology in higher education"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Управління навчально-пізнавальною діяльністю магістрантів засобами коучингу(2020) Павлова, Валерія Валеріївна; Pavlova, Valeriia V.; Павлова, Валерия Валериевна; Нагорна, Наталія Володимирівна; Nahorna, Nataliia V.; Нагорная, Наталия ВладимировнаУ статті розглядається управління навчально-пізнавальною діяльністю магістрантів через застосування засобів коучингу. Визначається мета освітнього коучингу, як новітньої технології в процесі розвитку професійної компетентності та активізації пізнавальної мотивації магістрантів, спонуканні до самонавчання як засобу підвищення ефективності навчально-пізнавальної діяльності магістрантів. Підкреслюється важливість кoучингу, що дає змогу пробудити особистий потенціал магістрантів, сформувати готовність до самостійної навчально-пізнавальної діяльності, вміння максимально використовувати ресурси для досягнення цілей, здатність без стороннього втручання здійснювати, коригувати та контролювати свою діяльність. Охарактеризовано особливості застосування технології коучингу у вищій школі на прикладі постановки SMART-мети в процесі викладання дисципліни «Сучасні освітні технології», з метою стимулювання самостійного пізнавального пошуку, прийняття рішень, розвитку відповідальності, впевненості у власних можливостях. Розглянуто коучинг, як технологію, що допомагає розвивати уявлення про себе як суб’єкта професійної діяльності, формувати потребу в особистісному i професійному самовдосконаленні впродовж життя.