Статті та доповіді ФПСР (Педагогічні науки)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті та доповіді ФПСР (Педагогічні науки) за Ключові слова "вивчення іноземної мови"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання онлайн ресурсів для формування креативного мислення майбутніх викладачів у процесі вивчення іноземної мови(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Мельник, Е. В.; ; Vieilandie, Liliia V.-V.; Вєйландє, Лілія Вольдемар-ВікторівнаАктуальність дослідження використання онлайн ресурсів для формування креативного мислення майбутніх викладачів у процесі вивчення іноземної мови відображає сучасні реалії та потреби освітньої сфери. Завдяки швидкому розвитку технологій та доступу до Інтернету, використання онлайн ресурсів стає все більш популярним і ефективним засобом навчання іноземних мов.Документ Штучний інтелект та машинне навчання під час вивчення іноземної мови(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Маслова, Я. А.; Нагорна, Наталія Володимирівна; Nahorna, Nataliia V.Актуальність дослідження визначається у поглибленні знань із теми «штучний інтелект». Проблему ШІ ще не достатньо розкрито, тому ми плануємо дослідити основні моменти вивчення іноземної мови за допомогою цього явища.Активне використання ШІ у сучасному світі є ключем до нового рівня викладання та навчання, який є не менш ефективним у порівнянні із живою людиною.Документ Інтерактивні інструменти на уроках іноземної мови в умовах сьогодення(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Федорук, В. В.; Нагорна, Наталія Володимирівна; Nahorna, Nataliia V.Вивчення іноземної мови завжди було актуальним завданням, особливо в контексті глобалізації та зростаючої міжнародної взаємодії, а повномасштабне вторгенення ще більше показало важливість знати не тільки рідну мову, але і вміти вільно володіти іншими. Через те, що велика кількість людей емігрувала з України та опинилась закордоном, в абсолютно іншому культурному та мовному середовищі, перед ними постала задача: вивчити нову мову, щоб інтегруватися у суспільстві, здобути освіту чи просто вижити в умовах нової реальності.