Магістри Філол. ф-т
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістри Філол. ф-т за Ключові слова "анкетування"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Частиномовна сугестія в рекламних текстах(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Андрієнко, Нателла СергіївнаСтрімке зростання кількості різноманітних компаній та пропонованих ними товарів і послуг зумовило пошуки шляхів ефективного їх просування на споживацькому ринку та пошуку оптимальних стратегій рекламної комунікації з використанням методів впливу. Сучасні дослідники засобів масової інформації (ЗМІ) Д. Маклюен (2003), Н. Непийвода (2001) виокремлюють впливову функцію, притаманну всім жанрам медіа і, насамперед, рекламі. Т. Ковалевська стверджує, що «реклама як креолізований текст на сьогодні виступає доволі потужним індуктором модифікації складних психічних утворень і «здатна моделювати свідомість людей у відповідності до цілей і потреб рекламодавців та змінювати сторіччями усталені звички, соціальні норми і культурні традиції… за порівняно короткий період часу" [Ковалевська, 2008, С. 217].