11. Факультет романо-германської філології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 11. Факультет романо-германської філології за Ключові слова "035.043 Германські мови та літератури (переклад включно), перша – німецька"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вступ до германської філології(Фенікс, 2024) Кулина, Ірина Георгіївна; Янер, Оксана Сергіївна; Kulyna, Iryna G.; Yaner, Oksana S.Запропонований посібник призначений для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форми навчання зі спеціальності 035 Філологія спеціалізації 035.043 Германські мови та літератури (переклад включно), перша – німецька, а також усіх, хто цікавиться особливостями германських мов у сім’ї індоєвропейських мов та зі шляхами їх власного розвитку і становлення.Документ Домашнє читання(Букаєв В. В., 2023) Тхор, Неоніла Максимівна; Калінюк, Олена Олексіївна; Савранчук, Ірина Петрівна; Степанюк, Неля Василівна ; Tkhor, Neonila M.; Kaliniuk, Olena O.; Savranchuk, Iryna P.; Stepaniuk, Nelia V.У методичних вказівках представлені вправи та завдання до текстів оповідань відомих британських та американських авторів для поглибленого розуміння та вивчення дисципліни на першому курсі. Мета методичних вказівок полягає у розвитку лексичних і граматичних навичок здобувачів освіти факультету романо-германської філології.Документ Домашнє читання : на матеріалі оповідань А. К. Дойля : Ч. 1(Фенікс, 2020) Тхор, Неоніла Максимівна; Попік, Ірина Петрівна; Калінюк, Олена Олексіївна; Tkhor, Neonila M.; Popik, Iryna P.; Kaliniuk, Olena O.У методичних вказівках представлені розробки до оповідань видатного англійського письменника А.К. Дойла «A Scandal in Bohemia», «Five Orange Pips» та «The Boscome Valley Mystery». Методичні завдання до кожного розділу побудовані за однаковою схемою і складаються з двох частин. Перша частина містить передтекстові вправи, друга – післятекстові. Вправи першої частини є рецептивно-комунікативними і виконуються до прочитання розділу, їх метою є вмотивування читання та керування «змістовою» та «смисловою» інформацією тексту. Вправи другої частини виконуються після прочитання кожного з розділів і містять дві групи вправ. Перша група вправ має за мету збагачення лексичного запасу студентів на базі нових лексичних одиниць і містить мовні репродуктивні вправи, спрямовані на формування лексичних навичок та удосконалення граматичних навичок. Друга група складається з умовно-мовленнєвих лексичних вправ, під час виконання яких студенти використовують «змістову» інформацію художнього тексту, а також мовленнєвих вправ, які спрямовані на розвиток умінь студентів у побудові монологічних і діалогічних висловлювань у мовленнєвих ситуаціях, співвіднесення зі «смисловою» інформацією кожного з розділів.Документ Домашнє читання : на матеріалі оповідань А. К. Дойля : Ч. 2(Фенікс, 2021) Тхор, Неоніла Максимівна; Попік, Ірина Петрівна; Калінюк, Олена Олексіївна; Tkhor, Neonila M.; Popik, Iryna P.; Kaliniuk, Olena O.У методичних вказівках представлені завдання до оповідань видатного англійського письменника А. К. Дойля «The Speckled Band», «The Copper Beeches» та «The Red-Headed League». Методичні завдання до кожного розділу побудовані за однаковою схемою і складаються з різних типів вправ: рецептивно-комунікативних, мовно-репродуктивних, умовно-мовленнєвих, лексичних та мовленнєвих.Документ Методика викладання зарубіжної літератури(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Абабіна, Наталія Василівна; Ababina, Nataliia V.Методичні рекомендації пропонують теми для вивчення методики викладання зарубіжної літератури, плани практичних занять, завдання для самостійної роботи та інструкції для їх виконання, питання для підсумкового контролю, критерії оцінювання навчальних досягнень. Матеріал орієнтований на надання здобувачам вищої освіти базових знань з основ викладання шкільного курсу зарубіжної літератури. Матеріал методичних рекомендацій призначений для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 035 Філологія.Документ Основи риторики(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Мусій, Валентина Борисівна; Musiy, Valentyna B.Мета видання – ознайомлення слухачів з ключовими поняттями класичної риторики та неориторики, допомога в засвоєнні лекційного матеріалу, підготовці до практичних занять та виконанні самостійної роботи з кожної з тем курсу. Об’єкт уваги – поступове формування та становлення риторики, сутність класичної риторики та основні напрями сучасної неориторики. Цільова аудиторія – здобувачі першого (бакалавр) рівня вищої освіти спеціальності 035 Філологія.Документ Історія України та української культури(Бондаренко М. О., 2024) Вінцковський, Тарас Степанович; Гончарук, Тарас Григорович; Полторак, Володимир Миколайович; Юраш, Євгеній Олександрович; Vintskovskyi, Taras S.; Honcharuk, Taras H.; Poltorak, Volodymyr M.; Yurash, Yevhenii O.У курсі «Історія України та української культури» висвітлюються різні аспекти історії України від палеоліту до сучасності. Особлива увага приділяється головним подіям в історії українського суспільства та державності, становленню та історії української політичної нації. Методичні рекомендації містять опис курсу, поради відносно засвоєння лекційного матеріалу, плани практичних занять, завдання для самостійної роботи, рекомендовану літературу. Для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 035 – «Філологія», спеціалізацій: 035.041 Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська; 035.043 Германські мови та літератури (переклад включно), перша – німецька; 035.051 Романські мови та літератури (переклад включно), перша – іспанська; 035.055 Романські мови та літератури (переклад включно), перша – французька.