Перегляд за Автор "Varbanets, Tatyana V."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Денотатно-номінативна класифікація англомовних пезонімів(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Карпенко, Максим Юрійович; Голубенко, Лідія Миколаївна; Варбанець, Тетяна Вікторівна; Карпенко, Максим Юрьевич; Голубенко, Лидия Николаевна; Варбанец, Татьяна Викторовна; Karpenko, Maksym Yu.; Golubenko, Lidiia M.; Varbanets, Tatyana V.У статті висвітлено природу й різновиди пезонімів у кореляції з їхніми денотатами — комп’ютерними іграми. Комп’ютерні чи електронні ігри мають власні дистинктивні лінгвальні особливості, через що привертають до себе увагу в тому числі й дослідників-мовознавців, проте вони наразі є мало ви- вченими в філології. Метою дослідження є опис денотатно-номінативної кла- сифікації англомовних пезонімів. Об’єктом дослідження є оніми на позначення об’єктів віртуальних світів електронних ігор в англійській мові. Предметом дослідження є англомовні пезоніми, що є назвами ігор. Для цього використову- вались описовий та таксонімічний методи. Матеріалом дослідження послугу- вали 300 пезонімів, вибрані методом суцільної вибірки з рейтингів популярних англомовних ігор різних жанрів на сайті-агрегаторі відгуків гравців про ігри. Невід’ємним компонентом кожної електронні ігри є можливість працювати на певних платформах, тобто належність до платформної парадигми. Слід зазначити, що будь-яка ігрова платформа має аналогічну будову — ігрова консоль, наприклад, це комп’ютер, що має спеціалізовану операційну систему, яку призначено для запускання суто ігрових програм. Саме через цей факт ми вважаємо терміни комп’ютерна гра й електронна гра синонімічними, оскільки будь-який придатний для ігор пристрій побудовано за принципом комп’ютера. Ще однією важливою характеристикою денотатів пезонімів є можливість чи відсутність можливості взаємодіяти з іншими гравцями, тобто її належ- ність до режимної парадигми. Результатом дослідження є ретельний опис денотатно-номінативної класифікації пезонімів згідно з трьома парадигмами класифікації їхніх денотатів: платформною, режимною та жанровою. Зна- чним здобутком дослідження є введення цієї новітньої для ономастики сфери до існуючої ономастичної терміносистеми.Документ Онімія віртуальних світів електронних ігор(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Варбанець, Тетяна Вікторівна; Варбанец, Татьяна Викторовна; Varbanets, Tatyana V.Анотація. Метою дослідження є встановлення загальних закономірностей номінації об’єктів віртуальних світів електронних ігор. Предмет дослідження — особливості функціонування різних класів онімів у дискурсі електронних ігор. Результатом дослідження є ретельний опис загальних тенденцій у номінації об’єктів віртуальних світів електронних ігор. Значним здобутком дослідження є введення цієї новітньої для ономастики сфери до існуючої ономастичної терміносистеми. Для цього використовувались описовий і таксонімічний методи. Висновки: оскільки електронні ігри націлені переважно на артистичне відтворення реальності, їхні онімні особливості також наслідують реальному життю і доповнюють його суто ігровими елементами. Як результат, виокремлено 13 класів онімів, які властиві електронним іграм.Документ Специфіка англомовних віртуалміфотопонімів(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020) Карпенко, Олена Юріївна; Варбанець, Тетяна Вікторівна; Karpenko, Olena Yu.; Varbanets, Tatyana V.; Карпенко, Елена Юрьевна; Варбанец, Татьяна ВикторовнаThe proposed study examines modern computer games from a linguistic, namely onomastic, point of view, in particular, various features of onутіс vocabulary such as their motivation features are studied through the prism of psychomental operatioris that occur while their formation, and their role in electronic discourse of computer games is analyzed, therefore, the research belong